Tuesday, February 25, 2014

selasa..... owhhhhh












lokasi : kolam air panas hulu tamu, batang kali

23 dok ngomen:

ZazaMyMoon said...Reply To This Comment

morning nyah.. bertabah lah tunggu sampai jumaat yerrrr ;P

Nurzakiah Hanum said...Reply To This Comment

selamat pagi
singah blog sis dulu
hehe

lieyalatif said...Reply To This Comment

cantik beb!

sgt micro betul gambar...mmg korang laki bini pandai shoot gambar...dslr aku dah lame tersadai jadi tukun kakkaakakak

Fiza Rahman said...Reply To This Comment

Ko dah kenapa. Ko iyre pon nak WW, tunggu lah rabu...ekekeke...

Kakcik said...Reply To This Comment

Cantik warna rumput tu. :)

Eye_nee said...Reply To This Comment

Alam dan kehidupan....

Chekgu Azrine said...Reply To This Comment

Morning beb..esk rabu beb..haha

Kakzakie said...Reply To This Comment

Bukan menjadi tumpuan manusia saja - serangga juga menumpang sama.

Amanda Suria said...Reply To This Comment

wow...awesome photo.....cantik la nok.....

mia izzati said...Reply To This Comment

suka tengok gambar ni..cantik cantik..

Hanis Azla said...Reply To This Comment

As-salam..

sesekali berflora dan fauna pun menarik juga kan.. Have a nice day!

norhidana miswan said...Reply To This Comment

cantik gambar2 ko kak... dslr baru ke

::NureeN:: said...Reply To This Comment

cantik... terbaekkk lah.. ;)

NM03 said...Reply To This Comment

norhidana,

gambar terakhir sebelum dia beralih tuan. sob sob sob

Mila Ahmad said...Reply To This Comment

cantik gila gambar tu kak...

Rai Ourkizuna said...Reply To This Comment

ala..jual ke kameranya? sayang... cantik gambar2 nya..

NM03 said...Reply To This Comment

rai,

nak bli lain. hehehhe

JunAina said...Reply To This Comment

Orang ramai tak kat Hulu Tamu tu sebab suami nak pergi rendam2 kaki kat air panas tapi tak tau nak pi kat mana.

Mia Kassim said...Reply To This Comment

sangat seni gambar ni.....hehe
ada 3 hari lg nak tunggu jumaat bebs! :D

Muhammad Taufiq said...Reply To This Comment

Hye, saya suka baca blog awak, baru-baru ni saya ada buat blog harap awk boleh singgah dan follow blog saya. awksweetgitu.blogspot.com :)

wantie said...Reply To This Comment

Cuaca panas gi kolam air panas.@#//^&&**((

aizamia3 said...Reply To This Comment

antara ciptaanNYA di bumi di mana kita turut berkongsi..

Sue-Rya Qistina said...Reply To This Comment

terbaiklah kak!