Tuesday, January 7, 2014

tahniah fatin

fatin ni dua pupu aku. ayah aku ngan mak dia sepupu, so kami dua pupu lah kan. aku ngan fatin ni kalu ada kenduri baru mesra. maksud aku kami tak penah berinteraksi selain berjumpa time kenduri atau perjumpaan keluarga. sabtu lepas fatin bertunang, tahniah beb! tak sangka ngko tgh darah manis dik. hehehe... yang aku salute ngan dia kan, dia mcm aku jugak sebelum ni, gebus gebas gitu. tak sangka plak time jumpa sabtu lepas aku tgk perubahan dia yang menakjubkan. aku nmpk dia dari jauh dah oi budak ni biar betul. tak sabar nak cuit peha dia tanyer ape rahsia. hahahaha.... tapi time tu dia tgh bz, orang pun tgh ramai... biarkan dulu. aku plak masa kat dewan, dok kat blah luar. malas nak dok dalam time dorang tgh berdeal antara pihak pompuan dan laki. kang buat anak aku menjerit, rosak majlis. dak qausar skang suker nau nyanyi lagu pelik². kang tak pasal² jadi tukang karut plak kat majlis orang. buat dia sebut ayam ayam ayam berkali² dengan kuat cemana, malu la aku. hehehehe

lepas selesai majlis, aku tangkap dia, peluk ciyom ngan dia. aku jerit time tu, kurusnya ngkoooooo... gelak dia. hahaha... dia cakap dia betul nekad nak kurus sebelum bertunang. dan bila aku tanyer bila plak ngko naik pelamin, dia jawab tunggu dia turun lagi 15kg. OMG!!! kau betul2 disiplin dik... bagus! kaklong tabik spring toing toing ngan ngko!. ngko jgn soh kaklong ikut rentak kau ye, mau aku merangkak pegi keje akibat kekurangan makanan. hahahahahaha

bagus bagus... teruskan usaha mu lagi skit. ni pun dah ok, tapi kalu nak kecik lagi skit pun ok jugak. kaklong tahu mu boleh. go fatin go. nnt time mu bersanding, mau kaklong melopong tgk kau dik. hahahahah... dan part yg paling best kan, tetiber fatin cakap dia silent reader blog aku. Ya Allah... aku rasa mengigil satu badan beb. hahahaha... aku segan hokey kalu sedara mara cakap follow blog aku. entah, aku mmg jadi segan.... naper entah... nak² fatin ni yg aku jarang jumpa. hahahaha... vongoks kan aku. baru dua pupu ckp jadi silent reader dah gigel satu badan, kalu sharnaaz ahmad cakap dia follow blog aku entah cemana jadiknya. masa tu aku dok bayang... hah???? abang jebat follow blog saya??? aper??? sambil tekejut sambil tumbang, retak lantai. muahahahahaha... abang jebat, manisnya kamu... kalu mastura tak mau kamu, ku mahu abang jebat! ku sanggup tunggu kat kolam ikan.... sungguh bang jebat. (kalu tgk bukan kerana aku tak cinta pasti tahu)



ni la fatin dua pupu aku. comei kan dia. hah fatin, skang kamu dah masuk blog kaklong.. suker tak suker tak... hahahaha... ferasan blogger femes ke kau kiah oiiii.... entah² fatin pun tak heran takat blog picisan kau ni. kahkahkah.... ko tgk anak aku... melopong tgk kuih pau yg ade depan kami. sambil² ni dia dok cakap ayam ayam... aku cakap sabar la dik, kita hamek gambar lu.... hahaha... kesian dia..

25 dok ngomen:

Izwa Kamaruddin said...Reply To This Comment

giler comel anak ko jah oiiiii!!

lieyalatif said...Reply To This Comment

nape ko tak letak pic before n after beb....boleh jadi sumber inspirasi ...aku mmg suke tgk org loose weight byk nieh....mmg ko...nak buat diet ni mmg kene displing yg kuat....aku percaya die boleh turunkan lagi 15kgsebelum naik pelamin....mesti die buat atkins kan...

safurara said...Reply To This Comment

cantik bajunya!

Mila Ahmad said...Reply To This Comment

Lawa baju pengantin. eh lawa baju tunang hihihi...Qausar lapar dah tu gamaknyaaaa

eMMe said...Reply To This Comment

comelnye fatin..comelnye Sis n ur son... ape2 pun TAHNIAH to fatin.. semoga bahagia ke akhir hayat..

Anum said...Reply To This Comment

tahniah

Kakzakie Purvit said...Reply To This Comment

Tahniah juga dari kakak buat 2 pupu tu. Kalau tengok lebih kurang dgn mama Qausar je size sebab tu dia nak turunkan lagi 15 kg. Nak naik pelamin katakan:)

Fiza Rahman said...Reply To This Comment

Tahniah buat fatin.

::NureeN:: said...Reply To This Comment

tahniah :)

Anonymous said...Reply To This Comment

saya pun dak gemok gak..huhu T_T mintak rahsia kurus kak ... (dh follow sini jua)

licha said...Reply To This Comment

cantik warna baju pengantin

wahida said...Reply To This Comment

tahniah fatin...
ko ikut lah fatin jah...buat diet sesama...

ko pun mesti boleh nok...

eh, acik tu dah pakai tudung ke noks?

Rizziela said...Reply To This Comment

Selamat pengantin baru

ummiross said...Reply To This Comment

Tahniah..selamat bertunang Fatin, comel orangnya, sweet!.

Geramnya tengok qausar tu, kat mana2 pun maintain comel pada mata ummi..

ain.ya.nun. said...Reply To This Comment

Mata kita fokus kat qausar comel je :P

Dee said...Reply To This Comment

tahniah..usaha tangga kejayaan..tak usaha jadilah cam kita..kihkihkih..

btw..anak kau tu sebut ayam sbb nampak ayam goreng ke? hahaha..comel..

NM03 said...Reply To This Comment

kak dee, semua makanan dia sebut ayam. hahahaha

attyfir said...Reply To This Comment

beshnya fatin leh kurus..jeles nie
tahniah fatin

sama lah .kty pun tak suka sedaramara baca blog kty segan ..sbb blog merapu .

faraherda.razalan said...Reply To This Comment

Eh, wedding dress dia ctklah. Napelah ms kawen dulu takde stail mcm ni eh? Hahahaha~ Mmg ctk.

Dr K said...Reply To This Comment

setuju dgn cadangan Lieyalatif...letak la gambar 2 pupu kau tu Before & After..:)

Anak ko suka nyanyi " ayam...ayam...ayam" tu apsal? Minat lagu Jalil Hamid ka? hahaha

Unknown said...Reply To This Comment

cantik sepupu akak. and qausar bertambah comel hehe.

wakgelas said...Reply To This Comment

tahniahnyerr .,ehHee

Chekgu Azrine said...Reply To This Comment

cantiknya fatin..macm mu sikit na..

Mia Kassim said...Reply To This Comment

tahniah utk fatin....
comel jak tengok qays melopong camtu...hehe

Z.u.r.a and I.w.a.n said...Reply To This Comment

tahniah fatin...

sm la..kita time family berkumpul or kenduri kendara br jumpa pupu..hehe

good job fatin utk usaha diet tu..