Monday, December 30, 2013

first time berhandyplast



budak nakal tak reti dok diam mcm ni la
terjadi semasa aku dok ralit potong kuku jari dia
ketika kejadian, dia tengah syok berenang dalam sinki. hahaha
dia mmg suker main air dok dalam sinki
sebelah tangan aku dok pegang nak potong kuku
sebelah lagi tangan dok pegang cawan main jirus air kat badan dia sendiri
eh, mengeletis plak dia sorang², syok dok jirus air atas kepala plak
aku plak tgh ralit potong kuku dia
sekali dia mengeliat, ha... hamek, mmg sedap aku pi kerat isi jari dia
aku tgk.. alamak... banyaknye isi aku pi potong.. hahaha
tapi dia menten je.. tak melalak pon
cepat² aku basuh jari dia sebab masa tu darah dah menitik banyak
tu kalu daddy dia nmpk, mau pitam, daddy dia bukan boleh tgk darah
pastu angkat dia, lap² badan semua darah masih menitik
alamak... banyak plak darah kuar
masa pakaikan dia baju pon darah masih menitik
aku minta hadyplast ngan daddy dia
bising la daddy dia, cemana potong kuku anak sampai tepotong isi
ahai.... nak tggu dia yang potong kuku anak mmg tak ar
penakut, dia kata kuku qausar nipis sangat
hahaha... alasan hangat
dia kasik aku handyplast pon tak pandang dah jari anak dia
masa tu baru qausar cakap sakit
mungkin baru terasa pedih
pastu dia cakap aghah aghah... darah la maksud dia
dah balut jari, terus kejung tangan dia
nak pegang botol pun melentik jari. hahaha
sori la dik... sape soh kamu tekinja sangat. kikiki
pegi umh maktok, dia punye beriya menceritakan balik
siap tunjuk sinki lagi kat mak tok. hahahaha...

10 dok ngomen:

:: Mrs.Eady :: said...Reply To This Comment

ko kene marah dgn maktok tak?hahahaa...

NM03 said...Reply To This Comment
This comment has been removed by the author.
NM03 said...Reply To This Comment

ye la izwa oi.. mau tak... pekak telinga je la. hehehe

Nurzakiah Hanum said...Reply To This Comment

nakal2 manja

Mila Ahmad said...Reply To This Comment

Nak cepat besar takpe ye.Qays kuat kan ?

Aida Salleh said...Reply To This Comment

ala siannya dia...sure mama dia panic jab masa tu kan? hehehehee...

Fazleyatul Aini said...Reply To This Comment

nasib baik mak tok tak membebel kat mummy dia kan hihi

Zura@Iwan said...Reply To This Comment

lps ni jgn fobia potong kk dh la yer..hikss...

tu la kdg2..nk potong kk dorang
kita tggu deme tido dl..hehe

norhidana miswan said...Reply To This Comment

eeeeeeeee rasa nk cubit2 je ko kak... sian qays hensem cedera dh jari tuh... teringat masa aiyan msh dlm pantang lg... aku potong kuku dia jd mcm kes qays nih lah... sampai dia umur setahun makngah je yg potong kuku dia... aku fobia... skrg nih dh ok dh la

ummiross said...Reply To This Comment

alolo..kesiannya, tapi memang hebat lah quasar, tak menangis ye, moga cepat sembuh.