Thursday, December 5, 2013

bamboo island ; krabi

n3 ptg ni aku tak kuasa nak bebel banyak. korang nikmati je lah keindahan bamboo island ni. syok jugak snorkeling kat sini. tapi aku lupa bawak sd card kamera dalam air. demmm! gambar pon tak banyak sebab aku takut nak pegi tengah laut. gambar snorkeling yang ado pun nan hado je sebab aku asyik betaut kat tali bot. takot noksss... hahaha...








naik bot, alex kasi aku nenas ni. cantik dia potong. dia buat depan aku.nenas kat krabi manis. eh, semua buah²an dorang manis². sedap dan segar. last aku makan nenas masa kat bali. nenas bali pun sedap. kemain banyak aku makan nenas kat bali, padahal masa tu tak tau aku tgh ngandungkan qausar. muka aku masa ni penuh pasir. aku tak tahan nak lelama kat bamboo island. snorkeling kejap, pastu bejemur tepi bot. adoi... panas sungguh. alhamdulillah cuaca baik walaupun terik rasa kulit kepala. masa ni alex dok perli aku lagi pasal made in krabi born in malaysia. mmg nak kena siku ngan aku. 

minah ni lambat. kami semua dok tunggu dia ngan kapel dia. si alex soh minah ni kiss dia. kalu tidak dia soh minah ni berenang balik hotel. maka minah tu pun ikut la perintah alex. dia ciyom betul². kapel dia gelak je. hahaha... gatalkan ko alex!

 dah nak sampai maya bay. kat sini la tempat yang ditunggu²!

  cambiasa, alex kasi arahan soh berada di bot tepat pada waktu yang diberi.


 sebok tau si alex ni. ikot je maner aku pegi. ni kat maya bay, n3 esok la yek. aku malas + ngantoks.




19 dok ngomen:

Unknown said...Reply To This Comment

cantiknyaaa.. nak gambar lagi.. nak lagi.. nak lagi...hahaha

Fazleyatul Aini said...Reply To This Comment

cantik sangat ! speechless !

Unknown said...Reply To This Comment

nice picture !!..:)

Dee said...Reply To This Comment

subhanallah..mmg cantik sgt noks..

Izwa Kamaruddin said...Reply To This Comment

arghhh best nyerrr!!!!

syawalsimpsons said...Reply To This Comment

cantik sangat laut dier...terbaik la kakak snap pic ni semua cantik2

ain.ya.nun. said...Reply To This Comment

memang cantik bebeno la krabi ni.

psst, mana tau balik dr krabi qausar dapat adik plak kan kan kan =)

Chekgu Azrine said...Reply To This Comment

Hoii alex..ko gatal ek..

Unknown said...Reply To This Comment

tak puas lah tengok gambar.
sikit sangat!
nak lagiiiiii!

IDAZS said...Reply To This Comment

krabi sangat best dan cantikkan?

pulut ayam pun best jugak.

nak tengok gambar lagi dan lagiiiii!

Anonymous said...Reply To This Comment

wahhh tourist guide yg sama time gi sana..
nak naik bot kena basuh kasut dulu.cakap banyak sangat.ada time buat jokes tah apa2.semua benda kena gerak cepat.
yang penting time dah nak balik maka cepat2 la blah dr bot sbb boleh pulak minta duit tip.cilakoi btol..

Kakzakie Purvit said...Reply To This Comment

Alex tu tumpang glamer tahu org nak masukkan dlm blog:)

Unknown said...Reply To This Comment

cool alex haha

Suria Amanda said...Reply To This Comment

Nampak mcm dh boleh gang dgn si alex tuh.....sabo jer la kan.....tp mmg cantik la....

wantie said...Reply To This Comment

tengok gambo dari mula semuanya dok berbikini bagai.

sib baik mata aku tak tersilap tengok. ko tak berbikini. hikss...

cantik nenas tu. sayang nak makan

JunAina said...Reply To This Comment

Sakitnya mata tengok gambar2 yg ohsem tu! Uwaaa...

Z.u.r.a and I.w.a.n said...Reply To This Comment

cantik betul island kt krabi kan..
kita ritu siggh satu pulau je..
adei lupa la plak nama dia..
pulau penduduk beragama islam tu..

mmg pnsnya tgk ko berjemur tu beb..
sure sunburn kan..

NinaAz said...Reply To This Comment

Bestnyaaaaa. Rinduuu krabi!!!!

Anonymous said...Reply To This Comment

Cantikkkk ....suka la alex dpt freee kiss...hihi