Thursday, October 24, 2013

rojak & cendol bawah pokok





takde ape nak hapdet ptg ni
rojak & cendol bawah pokok je la bahan yang ade utk n3 ptg
lengkap geng antu jepun kuar lunch hari ni
sekian utk tatapan kalian yang sudi singgah
terima kasih dan singgah lagi





eh, tengkiu kak jah sudi banje kami. moga murah rezeki kamu. amin!

25 dok ngomen:

wahida said...Reply To This Comment

ngko lenkali boleh tak edit gambar dulu? buruk tau gambar aku yg tengah tu! grrrr...


tu yg malas kuar hari khamis tu, terasa diri gomen sangat....hahahaha....

NM03 said...Reply To This Comment

hahaha

sebab terasa diri gomen sangat?? sebab batik kah?

:: Mrs.Eady :: said...Reply To This Comment

hahahahaha...same la berbatik!!!grrr..

mamasuri said...Reply To This Comment

tertelan air liur tgk cendol ko nokk..padahal semalam aku dah bedal cendol kt ofis..huhuhu

Puan Awin said...Reply To This Comment

rojak itu, nampak sedap sgt...terliur pulak hai...

Fiza Rahman said...Reply To This Comment

Ko buat aku terliur nok. Kejam tau.

cheqna said...Reply To This Comment

cakap ngan ahkak wahida tu..kalu tak edit pun memang dia buruk...muahahahaha larikzzzzz

Nurzakiah Hanum said...Reply To This Comment

macam sedap je

wantie said...Reply To This Comment

leleh air lior eden usha kome makan.

laksa, cendol, rojak. perghhh..

kalau aku le nampak je cendol terus tingat tapai. makan cendol letak tapai. lagi menangkap beb..

.:MamaDhiaAdwa a.k.a Yana:. said...Reply To This Comment

terus jd lapar..
hehehe..

eMMe said...Reply To This Comment

Sis, nak cendol la tringin tgk..huhuhu...

hi Kak Ida, syok le ade kawan lepak same...

attyfir said...Reply To This Comment

sedapnya cendol
smpi hati mkan cendol x ajak pung .

norhidana miswan said...Reply To This Comment

sedapnyer kak... kalu dkt2 area opis nih aku ajak emy pg cari.... mana tau berkenan kt tekak kami

Amanda Suria said...Reply To This Comment

rojak ngan cendol tuh nampak menarik sgt...nasib aku xde keta kat KL ni..kalau ada...dah lama aku ajak korang teman aku makan....nok..kat mana ni tempat ni...

Rizziela said...Reply To This Comment

makan kat mana tu..syoknyer

mamyharraz said...Reply To This Comment

rojak&cendol pasangan yg ideal!
now sayer dah terliur tap tap tap

~MommyAqilMedina~ said...Reply To This Comment

hamboii..nampak sedapnyaa..dah lama tak makan cendol n rojak ni..haih..terliur..

Chekgu Azrine said...Reply To This Comment

Rojak tu my fav..hehe..bwh pokok manakah??

DYatie said...Reply To This Comment

Dah lama x makan bawah2 pokok nih. Sobs

Daddy Ziyyad said...Reply To This Comment

@wahida

wakakakakakkakaa....

Daddy Ziyyad said...Reply To This Comment

esok mmg aku kena cari cendol + rojak la...buat terliur aja tgk entry kau ni..haha

Ainim Suju said...Reply To This Comment

saya nampak akak tadi masa otw balik dr sppk

Nastyna said...Reply To This Comment

alaaaaa :(:( rojak tu dah lama saya ushar nak buat tapi kuah belum menepati piawaian.

Belinda Adzmi Ibu Ilhamny said...Reply To This Comment

tiap ari lalu dok tgk, tp tak tersinggah2.. kena singgah la gak satu ari nanti, beli bungkus rojak tu bwk balik umah time2 aku malas nak masak.. nmpk menarik..

aizamia3 said...Reply To This Comment

kat mana ni..? bagilah tau.. sms ek.. kihkihkih..