Friday, August 16, 2013

mereka lagi


setelah cobaan utk guling ala² hendostan tidak berjaya, qausar terus nyorok dalam umh plastik selamatkan diri dari kena kurung dalam ngomah, takot tak dpt main lagi. kak icha kecoh sangat, tak tegamak qausar nak meneruskan hajat. hahahaha... tu dok jeling daddy la tu takot kena marah. kikiki...

 tetiber dia heran mane kak icha dia pegi. ooo ngupanya.... kak icha ade  xtiviti lain tanpa pengetahuan dia

 dah kenapa jadi mendada ngopa itu qausar oiiii... kejong dah mummy nengok

 dia merasakan seronok bila tgk aksi kak icha dan terasa nak join sama

 "kakak...... tunggu qausar!!! nak join jugakkk!!!!"

 cobaan apekan ini kak icha oiiii...

tu dia... atas paksaan mummy, kak icha beriya melompat dan ini aje gambar yang menjadi. hahaha... kiut giler kot mummy tgk gambar ni. gambar qausar tak dapat mummy amek sebab dok gelak mengekek tgk qausar lompat tak menjadi. dah la katek, nak melompat plak... adoi la qausar...



adik faezah, ye, wan nurqalesya alia ni anak buah akak. kak icha dan qausar adalah sepupu. 

jah, lokasi kejadian adalah dirumah maklong aku.

ourkizuna, haah wak... kak icha pakai jubah yg bonda dia tempah. tahun ni kami semua bergaya ala² jubah gitu. hahaha... tema kami plak gold.    




minggu depan gambar bersama keluarga plak ye.... tungguuuuu

25 dok ngomen:

Cik Puan Rara said...Reply To This Comment

alolololo semangat melompat.comei je.hehehe

Irfa said...Reply To This Comment

comelnya.
suka tgk budak2 pakai baju kurung dan baju melayu

ieda immi said...Reply To This Comment

ahha kak icha yg semakin comel !
besar dah dia kan ..
tudiaaa dia dah ada geng ! ;)

Mia Kassim said...Reply To This Comment

hehehe...comellah kak icha lompat camtu...kanak2 riang di hari raya...

Carl Lesmana said...Reply To This Comment

both of them comels wakaka . geram tengok qausar tu . hihihi .

Eye_nee said...Reply To This Comment

ko ambik lah gamba budak comel kecik tu melompat sis..tgk gambar2 ni jer akk dah gelak2 dah....comelll sgtt kak icha melompat...

eMMe said...Reply To This Comment

comel la... terpampang keceriaan di wajah mereka.. esp. wajah qausar, dah cute.. dia senyum gitu bertambah le kekiutannye...

Ainim Suju said...Reply To This Comment

alahai..comel je qausar lari camtu..geram

Kakcik said...Reply To This Comment

Seronok jadi anak2. :)

Nurzakiah Hanum said...Reply To This Comment

comelnya dia pakai baju melayu

Fazleyatul Aini said...Reply To This Comment

eh geram la tgk qays ni kenapa comel sangatttt

Fiza Rahman said...Reply To This Comment

Coemlnya ☺☺

wahida said...Reply To This Comment

ni kaler gold ni jah...ko kata yellow mustard....mesti ko ada baju raya berhelai2 ni... :)

emy pokden said...Reply To This Comment

ala tomeinye...geram aku tgk dua2 ni..cute mute...

Kakzakie said...Reply To This Comment

Lawanya Qausar berbaju Melayu... Dahlah kulit macam mat saleh pakai warna gold - hensemlah:)

Ema Johari said...Reply To This Comment

comel sangatt

Chekgu Azrine said...Reply To This Comment

Na..nanti bgthu aku kt mana tempah jubah..lawala..

AdaM Hawa said...Reply To This Comment

alahai.. sweetnya Qausar..

Rai Ourkizuna said...Reply To This Comment

comelnya aksi kak icha.. happy sungguh dia..

Nurfaezah Abdullah said...Reply To This Comment

alaaa nak tgk gambar qausar lompat tak menjadi dia tu. hehehe.

lizz said...Reply To This Comment

ololo qays...tomeynyer dia...kak icha tu pun kemain semangat melompat...tu...memang kiut sangat...

Cho Zila said...Reply To This Comment

memang sangat cute.. masuk pertandingan gambar per2pun sure menang..

Riedaffya ibrahim said...Reply To This Comment

lucu menengok kausar...cute kak icha melompat..

Ibu Lala said...Reply To This Comment

Seronok la si qausar tu brbas berlari ke sana sini ye. Cute je.

Kella said...Reply To This Comment

wa wawawawa... sonoknya tengok gambo2 ni... suwet ja semuanya.. yang anak2 plak comey giler.. =D