Monday, July 15, 2013

6 ramadhan 2013


 inilah penyebok paling tegar time bukak posa. ko kasik je ape saje, semua dia telan. suker nooo buat muke kemek mcm tu. geram aku! ko kasik la sosej tu berkilo kat dia, kompem dia boleh abeskan

tak puas dok dalam kusi tu, dia menjerit² soh kuarkan dia. nak gak duduk bawah mkn ngan orang lain. ko tgk ayaq mata simpati dia... tu baru sekali aku marah. bukan marah beriya pon. aku marah manja² gitu. dia punyer melalak mengalahkan kena cubit berkali². nak soh dia diam, aku kasik pinggan sebiji, dia dah tunjuk² lauk. hahaha... aku letak nasi, dia ramas², sudahnye dia telungkupkan pinggan tu. pastu dia tunjuk² lg lauk. ha... mmg nak kena debik ngan aku la kot. hahaha.... aku kasik lagi nasi biar pi dia nak main lagu mana pun. janji dia senyap kat situ. hahaha... kang aku marah lebih², atok ayah dia bising plak. aku gak yg kena nnt. kikiki...

dah ar... aku ngantok. takde mood nak stori lauk pauk. dari 4 pagi tadi aku bangun tak sambong tido pun. ngantok tahap otomen nak habes nyawa ni. hahaha... kbai!

kenapa banyak sangat hahaha ni??  :p

31 dok ngomen:

Siti Asiah said...Reply To This Comment

ala tomeinya geram tengok dia buat muke cam tu. ingat anak kat taska...selamat berpuasa ye...;)

aizamia3 said...Reply To This Comment

comel sey tengok mata terpejam gitu..
alah..dia nak kita layan dia tu.. ;)
sama arr dengan dak Nuha..

Mia Kassim said...Reply To This Comment

ala sian Qays kena marah.....
Samalah dengan Damia abis porak peranda lauk pauk dan nasi kalau dia ikut buka puasa....huhu

Nurzakiah Hanum said...Reply To This Comment

ala tomei2

Fazleyatul Aini said...Reply To This Comment

alamak pakwe hensem nangis ! hihihi
dia nak join berbuka tu melalak. comel geram2

Mira Adzlia said...Reply To This Comment

hihi..alolor manja dier yer...nk gak join org bbuka...hihi

Chekgu Azrine said...Reply To This Comment

Homei2 qausar..tgk dia nangis tu yg syok nak kenak tu..hahaja

nabila zaremi said...Reply To This Comment

saya try bgi kat hamam nsi sikit dlm pinggan mcm akak bgi kat qausar,sekali dia baling pinggan dalam lauk kami makan..habis trbalik,porak peranda n kecoh time berbuka.haha..paling best bila semua org marah dia..dia tunduk takut sambil buat tepuk amai2..

lieyalatif said...Reply To This Comment

hahaahaah...berani mummy nak marah lebih2...sayer ramai yg backup tauu...kang mummy yg kene debik ngan atuk kang ekekekeke

gitu le kooo...budak dah cerdik...semua nak tiru kite hah ....

Mila Ahmad said...Reply To This Comment

Qays suka makan sosej er.

Kakzakie said...Reply To This Comment

Mommy kacau Qausar ye. Kalau dekat rumah kita lama dah auntie culik bawa masuk rumah auntie. Nak apa pun boleh:)

ieda immi said...Reply To This Comment

aloor tu lah dia dugaan ada anak .. kekek kena banyak saboor

tu sikit .. tunggu dia dah laju berjalan dan sebagainya .. hahhhaha kuwuigh kejap mak nyeee ekeke;)

kesoma rai said...Reply To This Comment

alahai..sian kena marah..menangis macam kena belasah..hahaha..

ameris said...Reply To This Comment

nieza, saya pun camtu jugak. masa nak dekat buka pose laa mcm2 peel anak. adehh laa mmg menguji kesabaran sungguh.

faraherda.razalan said...Reply To This Comment

Awak ni qays as usual la, comel je.

Byk sgt hahaha sbb jari tu dah ke laut sbb ngantuk punye psl. Hahahahah!

~MommyAida~ said...Reply To This Comment

hahah..lawak lah Qays ni..buli ibu puasa ye..kesian ibu..

wantie said...Reply To This Comment

alolo ciannya qyas. tu le yang ko bagi terlangkup pinggan tu wat pe. kang mama kamu dah marah.

tak pe.. nanti aunty babab mama kmu yer. hmmm

:: Mrs.Eady :: said...Reply To This Comment

manja kededekk niiii :D

Amanda Suria said...Reply To This Comment

Alololo....muka sedih mcm tu pun ensem.....meh kat aunty meh...

Qhaifa Nur said...Reply To This Comment

NM....bulan posa ni Qays jadi peneman setia kan.kan..
sedih bila kena marah...tapi tetap comel la...

Nurfaezah Abdullah said...Reply To This Comment

alololo cian qays hehe

JaSSNaNi said...Reply To This Comment

alolololo qays kena marah ngan mama ye.. nanti autie babab mama.. nak kena mama ni.. dia sorang je nak makan ke.. qays pun nak bukak puasa hokeyyy!!.. wahahahahaha..

emy pokden said...Reply To This Comment

hahaha..tomei ok...qays ni mcm darin..sumbat makanan confirm senyap..

Khai♥Rin : anies said...Reply To This Comment

alolololo...nanges cm tu geget kang! ;-)

norhidana miswan said...Reply To This Comment

amboi2 nngis cam apa, drama king tul lah anak bujang ko kak....

ko bangun msk shr kul bper kak? aku kul430 bangun mmg terus sampai pg keje tak dpt tido huhuhui... time lunch lak nk jht manik kalu tak meronggeng ehhehe

Eye_nee said...Reply To This Comment

ko pajakkk nak mendebik jer yer....meh ni anta dia kat umah akk..kompom akk tatang bagai minyak dhab yg penuh....

Cik Puan Rara said...Reply To This Comment

princess pon mcm tu.kalau mood baik.diam lah.kalo xbaik.melalak nk dukung.pas tud h dukung.meraba je tangan nk cekau nasi kita.sabo sabo.hehehe

whitecappuccino said...Reply To This Comment

kellass nangis dia tu!

Ainim Suju said...Reply To This Comment

Ahahaha..saya nak tambah ahahah akak tu. Kesian Qays, dia nak merasa jadi dewasa kot kak..

Kesuma Angsana said...Reply To This Comment

hehehe

Riedaffya ibrahim said...Reply To This Comment

ala...qays ni..comei wat muka camtu...cubit kan..biasa ragam anak2..time berbuka sbuk nak berbuka ngan kite...dah tu makan xde le camner, nak merosakkan makanan je kan..sabo jela