Monday, May 20, 2013

qays qausar shah ; 11 bulan



budak demok ni dah 11 bulan hari ini
nakal makin menjadi
smlm dia pi nyakat kak icha
tarik rambut, tarik puting kak icha, pukul² kepala kak icha
kak icha sabar je... kejap² dok sebut jgn le qays
tapi budak demok ni buat jugak
hilang sabar kak icha, sekali... panggggg
ha.. hamek, sebiji tamparan wanita kena kat pipi kiri dia
hahaha.... mmg kak icha tak sengaja, geram sangat le tu
pastu kak icha sendiri terdiam, terkejut kot ngan tindakan dia
budak demok ko jgn tanyer la... meraung giler² pyer
merah pipi dia, aku tau dia sakit
nak wat cemana, nakal sangat, hamek le obat. hahaha





qausar dah pandai jalan bila kita pimpin tangan dia sebelah. yey!!!! dh boleh pakai kasut jejalan kl fes le dik ye... hover mak ko nak! kikiki

30 dok ngomen:

Eye_nee said...Reply To This Comment

hahaha..padan muka dia..kene pelempang gegurls kak icha.....

:: Mrs.Eady :: said...Reply To This Comment

err...nape nakal mcm mummy nie?ahakssss :D

Nurzakiah Hanum said...Reply To This Comment

tomei2

lieyalatif said...Reply To This Comment

Ishhhh kejap je kan noks? Dah nak setahun hah...cepat gak qausar belum setahun dah nak dpt kaki....cepat leh jalan qausar ye bagi mummy semput mengejar awak heheheheheh

Chekgu Azrine said...Reply To This Comment

Dh becarla..bestnya..jgn nakal2 ek qaisy

Lya Colours said...Reply To This Comment

qays ni dah besar mesti hensem

mama ila said...Reply To This Comment

ayokkk...adik kena tamparan kakak yer...alahai..cian adikk..lenkali jgn nakal2 yer dik

AYuNG said...Reply To This Comment

makin comeyyyy..
Oh tidakkkk...

nak ngorat boleh x?
Hehe~~

Cik Puan Rara said...Reply To This Comment

hah skali terkena tamparan wanita.ye.hehehe sabo jelah eh dik.

Dee said...Reply To This Comment

eceh..jgnlah nangis..tu baru tamparan wanita qausar..tulah..lenkali jgn kaco anak dara orang tau..

Acik Erna said...Reply To This Comment

lepas ni jenuh la mami mengejar budak comel ni bila dah dapat kaki

ameris said...Reply To This Comment

cepatnya masa. tetiba rasa anak2 dh besar.

adarnadzmie said...Reply To This Comment

sikit hari dah boleh jln yer si Qays ni...lg la notty nyer...hehe

Rai Ourkizuna said...Reply To This Comment

hadoih..sian budak mata bulat ni.. jangan notty lagi aaa..

Kakzakie said...Reply To This Comment

Kak Icha pun boleh tahahn juga ye.. laju juga tangan dia. Kesian Qausar. Tunggulah 3-4 bulan lagi habis Kak ICha kena balik kalau dia buat macam tu..

Qhaifa Nur said...Reply To This Comment

tak lama lagi berjalanlah Qausar..
seronoknya..

wahida said...Reply To This Comment

hopefully beday dia nnt dia boleh jln sendiri...tak sabar aku nak tgk...

Daddy Ziyyad said...Reply To This Comment

lagi sebulan je budak demok ni celebrate 1st bday...hihihihi..celebrate kat mana nok?

Nisah Idham said...Reply To This Comment

geramm tgk jari nye yg gebu2 tu ehh

QasehnyaRania said...Reply To This Comment

geramnya sy tgk :)

AdaM Hawa said...Reply To This Comment

geramnya tgk jari jemari qays.. cam nak geget.. hehehe.. :)

~MommyAida~ said...Reply To This Comment

gud boy ni always comell!!geramnyaaaa

Khai♥Rin : anies said...Reply To This Comment

bln dpn da setahun...waaaahhh kjap je da bsr ya qausar ;-)

norhidana miswan said...Reply To This Comment

cptnyer masa berlalu, rasanyer baru lg yg aku terserempak ngn ko kt nagoya tuh kak...

pasni bz lah mummy nk kejor qays ek

Huda said...Reply To This Comment

comelnya dia :)

ummiross said...Reply To This Comment

alolo..tomeinya dah demuk ni, geram nengok, rasa nak peluk2 cium je.

Azian Elias said...Reply To This Comment

tak lama lagi dapat kaki, lagi lah lasak dia.. tapi banyak keletah lah nampaknya dia..

ita citot said...Reply To This Comment

gebush! semoga terus membesar dgn sihat =)

Sue-Rya Qistina said...Reply To This Comment

kejap je dah nak setahun kan kak. terasa cepat betul masa berlalu. happy 11th months sayang! aunty nak geget sikit

Kesuma Angsana said...Reply To This Comment

sekejap je rasa yer