Monday, May 13, 2013

qausar dan tomato


suker nau ngan tomata. masam² pun dia selamber je, sebiji pun leh habes. ni dok ralit tgk iklan minyak wangi polo, suker nau tgk iklan tu... apsal entah... aweks body ramping kot. hehehe...

tgk rambut dia, serabai betul time dia lasak bermain. aku nk potong dedi dia tak kasi. biar pjg sampai dia nk masuk darjah satu katanya. hukaloh....

klu aku takde keje kan, aku suker nyakat dia sampai dia nanges. aku suker wat² marah, dia kan ciwek, kejap je dah bejurai ayaq mata. hahaha... aku suker aku suker.... pastu aku plak kena marah ngan dedi dia ke, mak tok dia ke... kahkahkah... 

klu ngan bonda dia, tak payah ko nak jerit ke wat² marah ke, bonda dia tebeliakan biji mata beso beso... hamek, dia punyer tunduk mcm nak sembah bumi. pastu huwaaaaa melalak mcm kena kutil....... kehkehkeh... lawakssss...

budak ni, bg la ape pun... semua dia bedal. mcm pak dia...eh, mcm mak dia daaaa... kikiki

25 dok ngomen:

Kakzakie said...Reply To This Comment

Dahlah pipi kilat macam tomato, suka makan tomato lagilah pink-pink jadinya geraaaamlah kakak:)

Mila Ahmad said...Reply To This Comment

padanlah gebu suka makan tomato rupanya qays nieee :)

Nurfaezah Abdullah said...Reply To This Comment

boleh pinjam qausar jap ke hehehe geram tgk. comel!

Dee said...Reply To This Comment

kulit cantik nanti ni..suka tomato kan..

Khai♥Rin : anies said...Reply To This Comment

ai qausar...menten hensem la pasni..kulit da berseri2..

wantie said...Reply To This Comment

wah bagus ni. kalausuka tomato. kulit licinnnnn

ieda immi said...Reply To This Comment

bagus apee makan tomato ..
akak sampai skrg kalau potong tomato , aku makan separuh ekeke ;)

Ratu Hatiku said...Reply To This Comment

Bagusnya...patut kulit dia cantik.. :D

Ainim Suju said...Reply To This Comment

meh sini..saya bagi dia makan banyak2..geram la

whitecappuccino said...Reply To This Comment

sure kulit cantik r dak jambu

~ yus ~ said...Reply To This Comment

sampai ke besar mesti kulit cantik dan licin ni, suka makan tomato...hehe

Chekgu Azrine said...Reply To This Comment

Klu gini xpyh skin care bagai dah..sure lawanya kulit...hahaha

norhidana miswan said...Reply To This Comment

bgs3 makin halus mulus la kulit qays tuh, kalu bg kt aiyan dia mkn skit2 dh mcm tikus hehehe

:: Mrs.Eady :: said...Reply To This Comment

oh comel!

Elle Kamarudin said...Reply To This Comment

heheh best kan kacau budak sampai nangis

Eye_nee said...Reply To This Comment

kompommm lah jambuuu..tomato dia bedal...hantar dia kat rumah akk brg 2 3 mlm..nak jugak nyakat dia...

saifudin abu izzudin said...Reply To This Comment

nice day :)
Bermimpilah tentang apa yang ingin kamu impikan,
pergilah ke tempat-tempat kamu inginkan,
Jadilah seperti yang kamu inginkan,
karena kamu hanya memiliki satu kehidupan
dan satu kesempatan untuk melakukan hal-hal
yang ingin kamu lakukan

http://www.nolimitadventure.com/

Azian Elias said...Reply To This Comment

kejap je dah besar kann.. dah banyak keletah lah ye..

Aida Salleh said...Reply To This Comment

mesti gambar tu ambik masa dia tengah tgk tv kan? 'ralit' sungguh nampaknya...:-)

Haryati Faizal said...Reply To This Comment

patutla kulih dia cantik...hihi

aizamia3 said...Reply To This Comment

comel nengok dia tu.. ralit sambil tangan dok genggam tomato.. ;)

~MommyAida~ said...Reply To This Comment

hihihi..comel jee..kalo auntie, tomatao??tolak tepi dah..xleh terima la..hihihi

wahida said...Reply To This Comment

tak baik ko buli anak bujang aku ni...babap kang!!

Zura Zue said...Reply To This Comment

qausar suke tomato erk...??mesti kulit dia licin..hikhikhik..

Kesuma Angsana said...Reply To This Comment

hehehe KA pun suka tomato tau !