Wednesday, January 16, 2013

ww 14 ; ini yg dia suker



38 dok ngomen:

zoora qushairi said...Reply To This Comment

alalalaa tomel montot dia. hihi pastu bangun tido muka ada cop jaring2..:D

NM02 said...Reply To This Comment

ye betul....

jgn kata jaring, kesan puting pun hado

:: Mrs.Eady :: said...Reply To This Comment

tu diaaaa!!! :)

Eye_nee said...Reply To This Comment

Suke dek dia lah camner pun gayanya...bangun2 tido dgn muka bercop jaringan itu sedapppp diciummmmm......

Kakcik Nur said...Reply To This Comment

Nenek nak tumpang tidur sama, boleh tak Qays? :)

adarnadzmie said...Reply To This Comment

tido nonggeng yer... hehe... mcm2 gaya...:)

ieda said...Reply To This Comment

memang poon dikk
rasanya semua budak macam nie ..
even anak2 akk masa mereka seusia qays memang nie pilihan terbaik mereka ekeke ... nyenyakkk tuuu ! ;)

Ratu Hatiku said...Reply To This Comment

Hehehe... sama mcm ank saya

Zana Adieyza said...Reply To This Comment

aawwww!! cekci la qays.. hihihi..

Fiza Rahman said...Reply To This Comment

Hahaha...comelnya qays tido.

Mila Ahmad said...Reply To This Comment

tak lemas ke qays tidur mcm tu....

Saya Disini said...Reply To This Comment

uik...awat tertonggeng nih

Kakzakie said...Reply To This Comment

Heee.... elok benarlah tu. Tak kisah janji Qays selesa begini. tak ada bantal tak bimbang muka tertutup.

QasehnyaRania said...Reply To This Comment

hihi..nape macam tu.mesti bb suka tido cam tu erkkk

Daddy Ziyyad said...Reply To This Comment

bapak budak pun suke tido telangkup dlm jaring tau nok...hahaha..

ps: nasihat den, jgn bagi dulu telur separuh masak kat qays ni...sebab risau kalau2 ada bacteria yg tak dibunuh masa proses buat telur 1/2 cook ni, contohnya clostridium ..Kalau nak bagi telur rebus ok..

Golden Rose said...Reply To This Comment

cutenye montot....;)

eLLy said...Reply To This Comment

alololo rasa nak tampaq tampaq pungkoq dia

lieyalatif said...Reply To This Comment

alaaaaaaaaaaaaaa comel gile nieza oiii teruna ko...mcm2 aksi hah heheehehehe

tu bangun2 abis pipi idung ade kesan jaring2 hahaahahaha.....comel2...

NM02 said...Reply To This Comment

daddyZ,

baik doktor! terima kasih. :p

~Siti Hajar~ said...Reply To This Comment

alololo cute bangat ni!!!

dl anak2 kite pun suke titon camni, bgn2 je muka jd cam spiderman...haha

ummiross said...Reply To This Comment

Hihi..cutenya!

Nazayiena Ayiena said...Reply To This Comment

Macam2 gayakan tido,asalkan Qays tido selesa xpe.

Amanda Suria said...Reply To This Comment

si kembar masa baya2 Qays memang tido cenggini la..

Haryati Faizal said...Reply To This Comment

kiutnya dia....

~MommyAida~ said...Reply To This Comment

hihihi..nasib baik kain tu berlubang kan..kalo tak, riso jugak..huhuhu..Qays oo Qays..

Warna Warni Kehidupan said...Reply To This Comment

cumil!

Dee said...Reply To This Comment

dah nak meniarap ke tu...or mmg dari kecil ditidurkan meniarap..so, dia dh selesa begitu..tp montot tu mcm nak minta dibabap je..hahaha..

Qhaifa Nur said...Reply To This Comment

teringat masa aeish kecil2 dulu..ginilah cara tidonya...ingatkan akan lemas rupa tidak...sampai besar tetap tido macam ni...

wahida said...Reply To This Comment

meh aku babap vontot qays...

whitecappuccino said...Reply To This Comment

haha! comey bambam ni!!

Munnafendy said...Reply To This Comment

haha comel qays~

rATu kEBaYA said...Reply To This Comment

rasa nak tepuk je vontot dia tu tau..

Sue-Rya Qistina said...Reply To This Comment

eiiii...geram sungguh tgk qays ni gaya tido ni tau. hehehe. kak, kena rajin betulkan tido dia tu sbb tutup hidung kan. bahaya gak.

wantie said...Reply To This Comment

alolo.. tayang vontot jugak yang dia suka

munna said...Reply To This Comment

anak munna si meya suka sgt tido mcm ni dlm buai dulu...

Kesuma Angsana said...Reply To This Comment

he he he

Bui Junaidi said...Reply To This Comment

ANAK2 BUI DULU PUN SUKA TIDUR MCM NI..

Zura Zue said...Reply To This Comment

budak2 mmg akan tido cenggini bile smpai satu tahap dia nk membesar...