Thursday, January 17, 2013

khamis mlm jumaat



giler lama tak bedal nasi lemak
pagi tadi masa nak beli sarapan
ternampak member opis beli nasi ni
dah siap bukak terhidang atas pinggan
tgk tgk... hek eh... kaler ijau la
terus capai jugak semata² nak amek gambo
untuk hapdet n3 hari ni
hahaha
nasik tersebut masih berada di belah kiri meja
bersama nescafe ais idaman kalbu saban hari
entah bila nak bedal nasi tu pun tak tau







khamis mlm jumaat.... indah bukan? : )

47 dok ngomen:

:: Mrs.Eady :: said...Reply To This Comment

sedap tak ???

Nens Collection said...Reply To This Comment

sedappnyerr..nasi tu mest rasa pandan2 kan?

Mila Ahmad said...Reply To This Comment

mak aiii..gambar ni betul2 mengoda nasib baik dah bantai roti dgn sambal udang pagi tadi...

Anum said...Reply To This Comment

nyum2

JaSSNaNi said...Reply To This Comment

sabor je tengok nasi lemak tu.. hahahahah

Mira Adzlia said...Reply To This Comment

lapar..lapar.....

Mia Kassim said...Reply To This Comment

Wahhhh terus menjadi lapar kembali.....hehe

~ yus ~ said...Reply To This Comment

nampak sedap!

Fiza Rahman said...Reply To This Comment

Nampak mcm sedap. Arghhhh...lapar. Tak breakfast lagi ni.

Tak sabar nak tunggu malam yer ☺☺☺

Warna Warni Kehidupan said...Reply To This Comment

arg... pic makanan lagi.. dah la belum bekfes.. tambah lapar..

Kakzakie said...Reply To This Comment

Jgn sampai belum sempat makan dah ada yg sambar. Ngences dik...

Eye_nee said...Reply To This Comment

laparrr....

elise eijal said...Reply To This Comment

nom nom nom!!!

ieda said...Reply To This Comment

perghhh kijammmm ko dik ! ;)

emy pokden said...Reply To This Comment

sedapnyer...abislah sapa2 on diet yg tgk nasi lemak ko ni...

Ibu Lala said...Reply To This Comment

sedapnye..akak klw hari keje x makan ns lemak. wiken baru mkan.

Ratu Hatiku said...Reply To This Comment

Sedapnya...susah betul nk dpt ns lemak yg sedap...

~Siti Hajar~ said...Reply To This Comment

Ns ijou..?? rasa pandan yer dakk..sedap ke idok?

indahhhh....

Dkna Abza said...Reply To This Comment

dkna makan nasi lemak gak pagi tadi :)

Sue-Rya Qistina said...Reply To This Comment

akak kejam tau. org ngandung ni mane bole tgk gambar2 makanan ni. terliur je. hehehehe. nasi lemak kt traders ke ni?

wahida said...Reply To This Comment

cepat mkn jah, kang noriah yg makan nasi lemak tu...hahaha...

NM02 said...Reply To This Comment

wahida,

hahaha... selamat sudah

NM02 said...Reply To This Comment

sue,

ye sayang... pi bli skang!

Qhaifa Nur said...Reply To This Comment

pagi tadi sarapan nasi lemak juga..
yang ni lagi sedap NM.....

Saya Disini said...Reply To This Comment

sedpnye

wantie said...Reply To This Comment

ummm.. yummy

ummiross said...Reply To This Comment

Sedapnya, dalam daun pisang lagi.

eLLy said...Reply To This Comment

noks tengok nasi lemak tu teringat kat penang.. coz kat penang nasi lemak semua comel2 mcm tu & berwana kekuningan ... meleleh air lioqqq

Daddy Ziyyad said...Reply To This Comment

wakakakaka...ni parah ni, beli nasi semata mata nak hapdet n3...mmg sah 'dasar blogger'...wakakaka

lieyalatif said...Reply To This Comment

amboi2 siap nota kaki kamis malam jumaat lagi....auwwww hihihi

beb, aku selalu buat nasi lemak hijau...lain dari yg lain tapi comel hahaahahaha...nasi lemak pun comel kan?

Nizam.Ariff said...Reply To This Comment

hijau tu sebab air pandan kah?

Kakcik Nur said...Reply To This Comment

Hari ini kakcik bawa bekal makanan lebihan malam tadi je. :)

_________________________
I added cool smileys to this message... if you don't see them go to: http://s.exps.me

Dee said...Reply To This Comment

sedap tak? soalan tu pada dua2 kenyataan kau..nasi lemak dan malam jumaat..hahaha...

Rai Ourkizuna said...Reply To This Comment

alaa..nampak sedapnya.. buat saya teringat nasi lemak kuning orang kedah..ish ish..

abah khalisha said...Reply To This Comment

Macam - macam boleh berlaku pada malam jumaat.hehehe

norhidana miswan said...Reply To This Comment

agak2 ada tak org nk bt nasi lemak yg nasi nyer kaler pink? heheheh itu aku org ptama nk beli...

*tak best sbb nyer edy takde kt umah outstation kt KT

munna said...Reply To This Comment

mengoda betul gamabar nasi lomak hijau ni....

NM02 said...Reply To This Comment

dana,

kau kan...... takpe, esk smbg... hahaha

Kesuma Angsana said...Reply To This Comment

menyelerakan lah !

Haryati Faizal said...Reply To This Comment

teringat nasi lemak ms sewa kat umah lama dulu, mang sedap sangat sambal dia...

~MommyAida~ said...Reply To This Comment

Wahh kaler hijau..biasanya kalo nasi lemak kaler2 ni ade kat Kedah je..hihih..

Pen Biru said...Reply To This Comment

assalam..singgah dan follow sini :)

Cho Zila said...Reply To This Comment

kat kinrarani ada kedai nasi lemak heeejau.. boleh tahan sedapnyer..

Huda said...Reply To This Comment

sedapnya nasi lemak, baru lepas makan nasi lemak tadi :)

Zura Zue said...Reply To This Comment

mesti sambal dia sedap...

Ainim Suju said...Reply To This Comment

semalam Kak Alin beli nasi lemak ni..terkejut saya nasi kaler ijau..asal ek kak?

QasehnyaRania said...Reply To This Comment

nasi warna hijo.
adakah dia letak air pandan?