Friday, January 4, 2013

sama sama




asben suker layan sup kambing atau sup daging kat pelita
aku tumpang sekaki sebab sup dia banyak
menu aku tak lain haruslah roti teloq
tapi air nescafe kat pelita danau kurang kaw
asal aku order mesti nak kena minta tambah nes
huh





ngaper ngantuk giler ari ni????? aku tak buat aper² pun smlm... :p

42 dok ngomen:

zoora qushairi said...Reply To This Comment

tak buat apa apa ? aip aipp...hahaa..


sedap nye sup tambingggg !

Nieyl said...Reply To This Comment

kebetulan..semalam ayah mertua masak kambing jugak kak... masak sambal paprik...peh!mmg sedappppp..hihihih

Nens Collection said...Reply To This Comment

kaw giler sup die..sbb tu la nes die x kaw kot..

statement bawah x tahan tuuu

Fiza Rahman said...Reply To This Comment

Baru nak tye ko buat apa mlm tadi sampai ngatuks...hehehe...

Sedap plak tgk sup tu.

BoNDa.... said...Reply To This Comment

nampak best jerk sup tue....hehehehe semalam malam apa ek.......hahahaha

Kakcik Nur said...Reply To This Comment

Ngantuk? Tidur je...

Qays ok tak? :)

NM03 said...Reply To This Comment

kakcik,

qays ok ok saje... terlebih lasak plak skang ni... letih mak. hehehe

Mia Kassim said...Reply To This Comment

Sedapnya kuah sup tu.....pekat jak tengo, mesti best.....

Amanda Suria said...Reply To This Comment

semalam i ngantuk..hari ni u plak....i x sebarkan virus eh...hahahahaha...apapun sup kambing tu looks tempting

Cho Zila said...Reply To This Comment

lama tak makan sup kambing,... ala buat hatiku teringin .. lepastu pening...

Mila Ahmad said...Reply To This Comment

Ala laparlah pulak !

Kakzakie said...Reply To This Comment

Mana Qays? Kena tinggal ke. Rindu dah nak tengok pipi dia.

Kesuma Angsana said...Reply To This Comment

samalah ngan en hubby KA tu peminat sup kambing no 1

NM03 said...Reply To This Comment

kakzakie,

qays kat umh adik. pengasuh dia dah msk wad plak lepas anto dia pg tadi. ni jap lg nak blk.

Chekgu Azrine said...Reply To This Comment

Haha..ayat tak buat apa2 smlm tu xblh blah la na..hehe

emy pokden said...Reply To This Comment

aloh lah..sedap betul sup dgn roti tu...terliur dah ni..

ieda said...Reply To This Comment

ngader !
x buat per2 keeeeeeeeeee ngehx3 ...

mak aihhh sop dan roti .. x leh blahh dik ! ;)

:: Mrs.Eady :: said...Reply To This Comment

roti cicah sup??sedap nokkkk!!!!

Dee said...Reply To This Comment

pasal tak buat apa2 tu lah ngantok..cer buat..sure sedap tidur..nyenyak je..wakaka..

NM02 said...Reply To This Comment

kak dee,

haaaaahhh... ada betul cakap mu itu. hehehe

sudipVSsenduk said...Reply To This Comment

syurganya sup daging tu!!
kalau buat sendiri tak pernahnya menjadi mcm tu...

Qhaifa Nur said...Reply To This Comment

akak ngantuk sbb tak cukup tido bangun awal pagi..anak2 pergi sekolah...ha..ha

ceciter ni ngantuk pasai apa pulak he..he..

whitecappuccino said...Reply To This Comment

wow! sedsp sup tu! ngantuk? pejam ar mata jap

Rinna said...Reply To This Comment

Sedapnyaa tgk sup tuh.. cicah ngan roti..nyum2.. :)

ummiross said...Reply To This Comment

Waa roti dengan sup yang menggoda, best2!!!

faraherda.razalan said...Reply To This Comment

Aduh mak! Menawan betul sup tu. Haishhhh!

Haryati Faizal said...Reply To This Comment

member yati pun kata sedap makan kat situ...

gadisBunga™ said...Reply To This Comment

kebetulan, semalam kite pun makan sup daging cicah roti. memang layan!!!

munna said...Reply To This Comment

sup cicah roti.... terbaekk....

Daddy Ziyyad said...Reply To This Comment

Sup mamak mmg lain style dia kan....Oh Pelita..saya tak pernah cuba....Tapi sup kat Penang mmg terbaik!!

Dkna Abza said...Reply To This Comment

kene minum nes baru tak mengantok :)

qemaishak said...Reply To This Comment

qema lau minum nes mesti mata tak leh tutup sampai malam punya huhu

~MommyAida~ said...Reply To This Comment

hahaha..statement terakhir tak bleh blah..nakal yeee...hihihi...suka mkn kuey tiaw Pelita..sedapp

norhidana miswan said...Reply To This Comment

sup dia tu pekatnyer.... itu yg uumph tu...

apa maksud tak buat apa tu ek?

Mas Zull said...Reply To This Comment

assalamualaikum ...sedapnya tengok sup tu ...:)

mamawaiz said...Reply To This Comment

ngantok sbb jaga qays malam2..haha

Cikgu Ma said...Reply To This Comment

amboi...sedut sup kambing...hehe

eLLy said...Reply To This Comment

Hahaha aku ingatkan ape la tajuk sama sama ko tadik tu :p

wahida said...Reply To This Comment

sup kat restoran rasyid ampang pun sedap nok...terbaik!!

lieyalatif said...Reply To This Comment

ye ke ko sup kambing die sedap...ko ni saje laaa...aku ni dah le antu kambing...harus aku ngajak laki aku cube nieh....

Zana Adieyza said...Reply To This Comment

pergh, terus rasa lapar.. padahal pkl 11 pagi pun belum lagi.. hehehe

boongafarra said...Reply To This Comment

nape sy blogwalking dari tadi,asyik jumpe pasal makanan?dari blog org lain,smpailah blog akak..mau naik kebuloq perut sy ni..hahah..ape pun,kelaparan memang menguasai dri time ni pasal tngok sup tu..leleh daaa

#ingin gambar keluarga di'animasikan?
http://vectorartxpert.weebly.com/