Thursday, January 3, 2013

dia...


nak pegi keje tenung dia
kat tempat keje rindu dia
nak balik keje tak sabar nak jumpa dia
dah jumpa dia asyik dok gomol dia
tido dia usik dia
menangis dia pujuk dia
semuanya dia


dia, si montel saya!

40 dok ngomen:

Nens Collection said...Reply To This Comment

olo2..bulat2 kaki die..gewaaammm,tgk kaki pon gewammm

abah khalisha said...Reply To This Comment

montel je

Kakcik Nur said...Reply To This Comment

Dia yang dirindui. Buah hati daddy dan mummy. :)

Amanda Suria said...Reply To This Comment

DIA JUGA BUAT AUNTIE NI GERAMMMMMM.....

Mila Ahmad said...Reply To This Comment

kasut dia smart gituuu...

dwaty said...Reply To This Comment

ala tembam2... tomei2...

Mia Kassim said...Reply To This Comment

tembamnya kaki dia....ngam2 jak kasut tu di kaki dia....hehe

mamawana said...Reply To This Comment

Assalam,

Nengok kasut and kaki montel pun tahu montel comel de lote. heee

Fiza Rahman said...Reply To This Comment

Kaki gebu, kasut cute ☺☺

Nieyl said...Reply To This Comment

ala....gebu nyer la kaki die...:)

:: Mrs.Eady :: said...Reply To This Comment

tembom!!

mamawaiz said...Reply To This Comment

kasut merah lagi!
anak2 ni mmg tempat kita gomol peluk cium kan..kalau balik kerja penat n letih, dpt peluk..bau bdn diaorang..hilang semua penat

norhidana miswan said...Reply To This Comment

dialah segalanyer, dialah intan dia permata, heheh aiyan tak suke pakai kst hehehe...

geram nengok kaki gebus qays

whitecappuccino said...Reply To This Comment

montelnya! mana muka bambam dia ni????

ieda said...Reply To This Comment

memang monggel ! ;)

mama leen said...Reply To This Comment

geram tul tengok kaki tu... nak gigit2...

Riedaffya ibrahim said...Reply To This Comment

geram tengok si montel mu...

emy pokden said...Reply To This Comment

geram wei tgk kaki qays tu...montok2 gitu...rasa nak gigit2...

Aida Awie said...Reply To This Comment

bestnye ade baby... kami ade si labu tu pon rindu dendam jugak bila nak pi kerja.

ummiross said...Reply To This Comment

Dia memang comel, ummi pun geram nengoknya. Nampak kaki pun jadilah, hehe..

Kakzakie said...Reply To This Comment

Walau tunjuk kaki terbayang muka dia. Memang itulah dia segalanya... best kan:)

wahida said...Reply To This Comment

kalau anak2 aku dorang rimas nak pakai kasut nok...

qays ni elok je dia tak nak tanggal kasut dia...

kaki tembam!!

♥ Leily | Ummi Alya Husna ♥ said...Reply To This Comment

kiutnyer..
wesss, tingin nk de baby gak ni..
hrp thn ni tercapai ler.. =)

Fieza79 said...Reply To This Comment

tenung kaki kecik ni kt opis pun dh bole angau rindu kan dia...btui dak..? hehee

Chekgu Azrine said...Reply To This Comment

Ni aku dok mikir camne la nk tggl aish bla aku blk ngjar blk..huhu..nsb setengah hari je...huhu..

Mimy Hamid said...Reply To This Comment

kaki pun comel nyaaa

Haryati Faizal said...Reply To This Comment

biasalah anak...kemana pun kita pi mesti teringat je....

Daddy Ziyyad said...Reply To This Comment

kaki montel, kasut unik & cantik!!!!

Amy Sinar Raudah said...Reply To This Comment

Bambamnya kaki dia..geram di buatnya ;)

Rinna said...Reply To This Comment

Cantik laa kasut merah dia.. :)

Dee said...Reply To This Comment

kasut comel :)

wantie said...Reply To This Comment

amboi.. kasut dia merah menyala.. cute

~ yus ~ said...Reply To This Comment

bila dah ada anak, lebih lagi baru sorang mcm niezza, mmg dialah buah hati pengarang jantung kan.

CeqGu said...Reply To This Comment

Montelnya dia...tu baru nampak kaki hehe

Zura@Iwan said...Reply To This Comment

montel mama ni...cute kasut..hehe

mmg apa kita buat semua tingat anak kan...huhu

Cho Zila said...Reply To This Comment

cantiknyer kasut dia... merah menyala.. auntie baru teragak2 nak beli kasut merah...

zoora qushairi said...Reply To This Comment

halalaaa..comel nye kasut diaaa :D

~MommyAida~ said...Reply To This Comment

Gambar kasut pon comell..apatah lagi orang nya ..kan Qays..

Kesuma Angsana said...Reply To This Comment

montel mcm ni KA pun suka nk gomol2 hehehe

Zana Adieyza said...Reply To This Comment

comel sungguh!!!!