Followers

Friday, January 11, 2013

keracunan makanan



tajuk n3 bunyi mcm skema
ye, saya keracunan  makanan dari smlm
entah ape silapnye
entah mkn ape yg tak kena
ke sebab sebelum tido saya byk mkn jeruk pak ali penang
ha ha ha.... jgn salah anggap
tak mo tak moooo
bukan saya bunting ye
korang bukan boleh, asal muntah, mkn asam..mula la kelain
kikiki
banyak nau jeruk, baru² ni kawan baik beri, pastu adik plak beri
sebelum tido habit saya suker selongkar peti es
kadang mkn buah, kadang coklat, skang ni jeruk tgh byk, so jeruk la jd mangsa
hahaha
mana badan tak bulat
kan kan kan...

motip gambo tiang mekdi?
hehehe
takde ape pun
asyik amek gambo beger jek
tiang mekdi pun beseri gak aper
tgh sakit perut pun boleh belasah prosperity
cili api saya tahan lagi, blackpepper mmg pangkah utk perut dan tonsil saya
mmg carik nahas le namanya
yekyek berkali² le smlm
letih mak!
tonsil pun pedih
padan muka lagik!
kahkahkah

48 dok ngomen:

Kakcik Nur said...Reply To This Comment

Dah pergi klinik?

Semoga segera pulih...

☆♥L@dy @yU♥☆ said...Reply To This Comment

get well soon uols
nangess baca makan prosperity tue sedapnyerrrrr

NM03 said...Reply To This Comment

kakcik,

lom.... masih leh tahan ni. hehehe

eLLy said...Reply To This Comment

dah la tak sihat gi makan pedas2 pulok.. pedih vontot wehhh.. hahaha

N i e Z a said...Reply To This Comment

cian nye...mg cepat sembuh..

Sue-Rya Qistina said...Reply To This Comment

saya pun cherry berry kak. since kelmarin lg. tu yg semlm malam matrade saya xdpt nk pergi. huhuhu. ptg semlm gak gegas g klinik. tabley mkn sembarangan ubat. semoga cpt sembuh ye kak :)

Kakzakie said...Reply To This Comment

Tak cuba pil chi-kit-tek-aun? kalau kakak malas ke klinik telan ini aje. Kalau tak boleh melarat gastrik naik..

lieyalatif said...Reply To This Comment

hishh ko ni nieza....perut tak tahan tu...ko pi bantai mkn jeruk lak yeak.....lepas ni kene pantang sikit...bagi tak sedap perut tu baik dulu tau....

wey, aku tingin nak makan prosperity nie...minggu ni bape kali aku sebat hah.....adus...

Nieyl said...Reply To This Comment

ish..ish....itu la....dah p klinik blm nie...

bujal X said...Reply To This Comment

tahun ni belum lagi merasa prosperity~~belanja please???

kayzie said...Reply To This Comment

get well kak..:)

NM03 said...Reply To This Comment

@Sue-Rya Qistina

akk pun tak pegi sebab perut wat hal. mencik tau...

kamu pun, cepat pulih yek

NM03 said...Reply To This Comment

@Kakzakie

ye kak, saya pun kalu ceri beri, ubat tu je penawat. tp ni leh tahan lagik. tgk ptg kang cemana

Mrs Lurve said...Reply To This Comment

sakit perut boleh mkn prosperity lagi, hebat lah hehehehe...kalo sy dh cari pil cey kit tek aun tue..

NM03 said...Reply To This Comment

@lieyalatif

aku tak leh telan sangat la beb, pedih tekak aku

NM03 said...Reply To This Comment

@bujal X

meh datang taman melati. hehehe

Saya Disini said...Reply To This Comment

siannya..semoga cpt sembuh

:: Mrs.Eady :: said...Reply To This Comment

semoga cepat sembuh nok!

Ibu Lala said...Reply To This Comment

moga cepat sembuh ye..

Nens Collection said...Reply To This Comment

hehe..get well soon la mami..;)

Dee said...Reply To This Comment

jagalah makan kalau nak kesihatan yg baik..jeruk2 mmg sedap tp kadar asid dia tinggi kot..perut mekjah tak tahan..han..han...

Rai Ourkizuna said...Reply To This Comment

take care kak..semoga cepat sembuh.. husband saya pun suka prosperity tu..

norhidana miswan said...Reply To This Comment

hohohoi sapa suh ko telan jeruk penang banyak2 kak oi, meragam lah perut tuh, itu baru dia bg amaran tu eheheh

Mia Kassim said...Reply To This Comment

Ni mesti jeruk punya pasallah ni...hehe cepat sembuh yek....

~MommyAida~ said...Reply To This Comment

Kena mkn bubur n makanan yang lembut je tau..semoga Perut Nieza cepat sembuh!!Cuka banyak sangat..tu yg perut luka kot..

Qhaifa Nur said...Reply To This Comment

salah makan pun ya juga NM...banyak sangat makan jeruk tuh...cepat sembuh ok..sian Qays tak de siapa nak layan dia ......

SURIA AMANDA said...Reply To This Comment

salah makan la tu...get well soon dear..

Ratu Hatiku said...Reply To This Comment

Saya pun pernah kena paling teruk smpai 10x membuang..lembik jadinya... semoga cpt sembuh ya...

cheqna said...Reply To This Comment

Oit kak besalah ke belasah????,
Kikiki moga cpt sembuh ok

NM03 said...Reply To This Comment

cheqna,

sori la... hehehe... mabuk smlm tak habes lagi

hahahaha

Fiza Rahman said...Reply To This Comment

Makan jeruk byk sgt sampai cerry berry ko nok. Dah selamat melantak prosperity burger tanpa pengetahuan somi...muahahaha...sbb boikot McD.

ummiross said...Reply To This Comment

Kesiannya..kalau tak tahan kena jumpa doktor juga ni.Take care ye.

Haryati Faizal said...Reply To This Comment

semoga cepat sihat ye...

Daddy Ziyyad said...Reply To This Comment

sila gogok 100 Plus ! hahaha

L said...Reply To This Comment

uh.. L sehari sakit perut. keracunan makann nk buat apa pun xsenang ase nk maki2 je.. haha semoag cepat sehat ye akak.

Eye_nee said...Reply To This Comment

ko makan jeruk tu tak hengat donia ni noks..

Rinna said...Reply To This Comment

Sama ler.. suka sgt makan jeruk ngan asam tapi tu ler kdg2 perut tak tahan.. asam memang menggoda..hehehe

Ainim SuJu said...Reply To This Comment

jgn amalkan makan jeruk bnyk sgt kak..nnt nipis dinding perut

Mimie said...Reply To This Comment

igtkan keracunan mknan sebab McD

Chekgu Azrine said...Reply To This Comment

Uishh...dah2 la tuh makan asam2ni..bahaya la na..huhu..

ejulz said...Reply To This Comment

lama dah x mkn mekdi.. boikot.. hehehe

saifudin abu izzudin said...Reply To This Comment

nice day :)
hargailah hari kemaren,
mimpikanlah hari esok,
tetapi hiduplah untuk hari ini.
bagi-bagi motivasinya yaah...

eiela said...Reply To This Comment

hope cepat sembuh

mamawaiz said...Reply To This Comment

sendiri cari penyakit tu kak..hehe.lain kali jg makan sikit yer..skrg ni musim sakit.mcm2 penyakit ada..take care.akak sakit..x de org nak jaga qays nnti

Kesuma Angsana said...Reply To This Comment

take care ye

BlueiceButterfly said...Reply To This Comment

semoga cepat sembuh..jaga2 makan tue..hehe

wantie said...Reply To This Comment

get well soon

alahai memalam ko melantak jeruk? sabo je la

QasehnyaRania said...Reply To This Comment

tiang mekdi pon mekdi le :D

uisshh..bahaya tu kak.take care ye:D

kawe oghe kedah :D

nape kak oghe klate ko?