Monday, December 3, 2012

bz awal bulan


semakin gemar buat bibir seksi




saya suker cerita smlm
" ke jalan bahagia "
fahrin ahmad yang macho
faizal hussein yang semakin berumur semakin hensem
fauziah latiff yang jelita
nad zainal yang makin hebat dlm ape jua watak
...
kalu aku jadi jee, aku takkan pilih laki dia balik







eh, tajuk dan gambar takde kena mengena ngan jalan cerita n3 hari ini
itu namanya apepunbolehasalkanhapdet
hahaha

32 dok ngomen:

Dee said...Reply To This Comment

kejap..nad zainal pegang watak apa semlm? tak perasan langsung..

aku pun setuju ngan kau..kalau aku jadi gee aku takleh terima suami aku balik..giler kau tangkap suami projek dlm bilik tidur sendiri..huhu..

Riedaffya ibrahim said...Reply To This Comment

x sempat tgk citer tu..asyik melayan istanbul aku datang..

:: Mrs.Eady :: said...Reply To This Comment

err...tak tgk la pulokkk citer tuh!

mamawaiz said...Reply To This Comment

x tgk pon cite tu..
nasib baik gmbr comel..hehe

Noli@Ibu Wafa said...Reply To This Comment

budak tomeyy..

hihi..sy suke kalo fauziah latif ngn fahrin pd akhirnya..hehe..

SYANI said...Reply To This Comment

Bibir seksi tu....

Nieyl said...Reply To This Comment

ala...kite x tgk la......:(

Kakcik Nur said...Reply To This Comment

Olololo... comelnya Qays. :)

Macamanalah kakcik boleh terlepas drama semalam tu. :(

Mila Ahmad said...Reply To This Comment

geram betul dengan budak bibir seksi ni.

NM03 said...Reply To This Comment

kak dee,

kan kak... sedap2 kau main ngan pompuan lain atas katil umh sendiri, kau pujuk rayu nak bini kau balik

choi!!!!!

hahahha

Mrs Lurve said...Reply To This Comment

xtgk cite smlm tue..

Anum said...Reply To This Comment

blum tgk pun

fiza said...Reply To This Comment

Lor...dia pilih laki dia balik ker? Terlepas part yg last tu...huhuhu...

Seksi ah bibir qays ☺☺

Qhaifa Nur said...Reply To This Comment

hr ni ramai citer pasal telefilem ni...mmg tak tgk...best yek

Qays, yg seksi he..he..

Haryati Faizal said...Reply To This Comment

tgk gak citer semalam tu....ok gak jalan citer dia...

Kakzakie said...Reply To This Comment

Kakak tengok separuh jalan sampai lelaki kena sembelih masa mandi. Ohh dia balik pada suaminya ye. Kesianlah peguam tu (Fahrin)

Qays auntie geramlah tengok bibir awak:)

Amanda Suria said...Reply To This Comment

laaa...makanya mek jah kita tu pun bz jugak la ye..x berupdate pun belog beliau...psstt...sama la kita..bz..

Mia Kassim said...Reply To This Comment

nampak iklan cite tu kat tv tapi tak sempat tengo...tido awal semalam..hehe

whitecappuccino said...Reply To This Comment

geram sokmo tengok baby ni!..aa.akak pn tgok citer smlm..suka! tp tula blik smula dgn laki dia tu

ejaMaria said...Reply To This Comment

bibir tu menunggu utk di cium kah... errr... geram...

eLL said...Reply To This Comment

owhhhh, seksinye bibir dieeeeee....

ala, tak tengok plak citer tu

gadisBunga™ said...Reply To This Comment

ye. sama.

dalam drama semalam semua pelakon saya suka! tu yg boleh layan sampai abis tuh!

Hilmirda Daud said...Reply To This Comment

ala comel..comel. geramnya tengok dia.

lizz said...Reply To This Comment

ololo comelnyer...cubit pipi sikit lah...

~MommyAida~ said...Reply To This Comment

huhuhu..saya pon tgk citer tu semalam!!pelakon semua hebat2 kan..Haih qys yang sentiasa comel!!

siti fatimah said...Reply To This Comment

alahai.. semalam in law side semua mai umah. tak dan nak layan citer...

best ke?

Nur farahiza said...Reply To This Comment

ya allah geramnye , eeeee nak picit2 nak gomol2 , hahahha

Queen said...Reply To This Comment

ya Allah..moncong diee.. ee.. nak sedut boleh?..haha

Nisah Idham said...Reply To This Comment

alor comelnya bibir budak tecik ni..
pinjam bibir tu nak.. auntie suke lah !!

>> nisah setuju kgk gan Jee tu, berilah peluang. demi anak :)

ieda said...Reply To This Comment

alorrrrrrrrrrrr
xdpt tgk citer tuu
ramai cakap sedappp hjuhuhuh

kak nora said...Reply To This Comment

alalaa..tomey2nyer..panjangnyer muncung..

mamyharraz said...Reply To This Comment

harap di ulang tayang citer tu sy tak dpt tgk hari tu.

amboi dikkkkk seksinya bibir tu..gegettt kanggg