Friday, November 23, 2012

QQS kena buli


kesian anak mami, kena buli dek mami sendiri, bonda dan mak tok. hahaha... hasil takde kerja maka budak jambu air lemak manis ni jadi bahan ujikaji kekdahnya. sori la dik, kalu dah takde keje, ada pekdahnya kami menyakat kamu yang banyak bebel skang ni. hahaha... cekidaut kalu qays ada rambut panjang!

bentuk muka dah mcm telor

dah mcm antu kak limah la dik

makngai... mcm pakar sains makmal la pulak

hazama yang tak berapa nak menjadi
 dan yang paling kiut miut adalah

*

*

*

*

malatop kamu dik oiii... hahaha
kiut tak kiut tak??
memang jambu air lemak manisssss kan kan kan!!
kena plak ngan dia buat muka cenggitu
rasa nak kutil je budak busuk masam ni
kami punyer gelak la masa ni
lawak sungguh muka dia
haishhh... windu sama kamu la dik
ari ni qays dok ngan maktok sbb dedi balik lmbt
mami pun kena la lmbt jugak sbb tggu dedi
dasar mls nak drive sendiri kekdahnya
hahaha
jgn kacau rayqal ye sayang
rayqal kocik lagi
tgk je tau
mlm nnt kita jumpa hokey!

unggekkkkkkkkkkkk
itu perkataan yang qays suker sebut
comey kan!
 @_@

32 dok ngomen:

Anum said...Reply To This Comment

tomei2
geramnya hahaha

Lya Colours said...Reply To This Comment

pipi dia macam nak gigit. geram2

abah khalisha said...Reply To This Comment

cian dia ye

mama maman aka yana said...Reply To This Comment

cumil sgt.. geram tgk..:P

fiza said...Reply To This Comment

Tomeinya.

elise said...Reply To This Comment

alololololo tomel tomelnya dia!!!

Fauziah Mohamad said...Reply To This Comment

heeee rasa nak gomol budak tecit nih

Mia Kassim said...Reply To This Comment

alala sabar jaklah qays....hehe

Kakcik Nur said...Reply To This Comment

Rambut siapalah yang dimangsakan tu? :)

Mila Ahmad said...Reply To This Comment

muka macam jambu air lah...

Aleyn said...Reply To This Comment

Comelnyer...

norhidana miswan said...Reply To This Comment

nsb ko lah qays dpt mak yg suke membuli... heheheh

Mrs Lurve said...Reply To This Comment

suka aksi yg no.2 tue..comel gila..

p/s: balas kunjungan kembali...tq sudi follow

Nens Collection said...Reply To This Comment

hahaha..die tgh tdo ke tu kak..x marah plak die ye kene nyakat..tp qays mmg comel lote!

Sue-Rya Qistina said...Reply To This Comment

hahahahaha..comel sungguh kak!
meh bela rambut panjang skit mcm abg ayish.
bertmbh2 comel la kamu :)

mamyharraz said...Reply To This Comment

mmg manis mcm jambu.comel sgt.
rela jer dia kena buli ya..shiann dia tu.

MAZLIZA ABD RAZAK said...Reply To This Comment

sian baby tue...

salam, singgah sinipualk & follow (",)

Kakzakie said...Reply To This Comment

Ala... apa gaya pun memang menggeramkan. Bibir kilat, pipi montel buat kakak sengeh sendiri.

CiKPuaNLawA said...Reply To This Comment

salam awak...
kita datang melawat nihh...

kiuttt....

kawan kita cakap.. unggeekkk tu tanda nya nak susu...
hehheehee...

SURIA AMANDA said...Reply To This Comment

ya allah..makhluk tuhan paling comel la...pinjam bleh? nak gomol jerk...

ieda said...Reply To This Comment

ahahha ko memang kijam dikk
sanggup koo perlakukan anak kesayangan ahkak nie ..
( aikk pelacan .. makan belacan lahh pulakk ) kepingin nak banak nyee hal ahahha ...

adehhhh gelak menekan perut haku dikk wehhh !! ;)

AdaM Hawa said...Reply To This Comment

alahai.. tomeynya dia.. QQS..

N i e Z a said...Reply To This Comment

salam singgah dan kenal..sgt2 comei qays ni..klu dpt kt auntie mau auntie geget2 pp dia yg tembam tu..hehehehhe

Eye_nee said...Reply To This Comment

akk rasa mcm nk gomol2 bgi dia menangis legat kuat..geram aku nengok budak tecik tomei ni..dah lah aku tak der anak lelaki noks...bg pinjam sebulan budak ni bleh....

~MommyAida~ said...Reply To This Comment

Heheh...alololo tak baik tau mami buli saya..tapi sya tetap nampak comelll...kikikik

nadia said...Reply To This Comment

kejammmm sangattttt ;)

Nisah Idham said...Reply To This Comment

alorrr bambam nye die,
meh pinjam pipi, auntie nak cubit, boleh takkkk ??

mamawaiz said...Reply To This Comment

kesian qays..terserlah muka tak rela diperlakukan cam tu..kehkeh

Mamamya said...Reply To This Comment

adodoiii...mcm nak gigit pipi qays ni tau..! comeii...

Hana Soffelia said...Reply To This Comment

Ya Allah, budak ni, buat aunty hana geram je tau. comel sgt!

SangRatoo said...Reply To This Comment

hahahaha....jue dulu selalu buat kat aaron gak..masa rambut tgh panjang..haha..adeh lawak..vote gambar last tu..hhihih :)

munna said...Reply To This Comment

ala tomei tomei... gebu betul qays ni