Tuesday, September 20, 2011

nasib mimpi


n3 ni auto publish. aku ke klinik pakar uitm. urusan kesihatan FIL

beberapa hari lepas, hubby cakap dia ada mimpi bambam tecekek lighter. dia cakap memasing nampak bambam masukkan lighter tu dalam mulut, tapi semua wat tak tau je.. tetibe bambam rebah. dia tekejut terus tersedar. jgn jadi kenyataan sudah, nauzubillah...

bambam ngan daddy dia semakin rapat. ni kalu kakak syasya tgk, mesti sentap giler. bagi kakak syasya, takde orang lain boleh duduk atas riba paklong dia kecuali dia sorang. depan dia tak boleh manja sangat ngan bambam... nanti dia sedih, pastu sentap, pastu terus nangis. buleh gitu..

aku plak, mimpi suapkan rusdi ramli makan nasi. buleh? korang ada? hahahaha.. ape kes rusdi ramli masuk dalam mimpi aku pun tak tau.. bajet mimpi retis je. uuuweeekkk!!!

42 dok ngomen:

eB ezrin said...Reply To This Comment

retis? :)

Anum said...Reply To This Comment

amboi2
hebatnya mimpi k.ina..
main suap2 lagi

fiza said...Reply To This Comment

Amboiiii...suapkan retis lagi ☺☺☺

Amy Syaquena said...Reply To This Comment

Ni confirm sebelum tido dok teringat kat rusdi ramli sampai bawa ke mimipi hehe...

ikatankasihku said...Reply To This Comment

nasib mimpi jer, mimpi mainan tido..tapi still kene hati2 jugak yer...

Mimie.Candy Cane said...Reply To This Comment

tapi kak, kenapa rusdi ramli?!!! kenapa mesti rusdi ramli??!!! terburai usus aku nk imejin ni kakkk...hahahahaha

Ati Masrif said...Reply To This Comment

mesti smlm mengumpat
rusdi ramli kan....

Aku Ibu Muda said...Reply To This Comment

sebut pasal mimpi...

semalam sy mimpi anak sulung dilanggar kereta

mujur tak lenyek...tp luka2 jugak lah

:(

Ya ALya said...Reply To This Comment

naper tak mimpi FA....hehehe....

msredcheesecake said...Reply To This Comment

Minat rusdi ramli ke? Hheee

AzMask said...Reply To This Comment

retis tu apa?

ejaMaria said...Reply To This Comment

rusdi ramli... errkkkkkk... ;p

Fitri Senin said...Reply To This Comment

kalo fahrin cmne plak tu..??

sahromnasrudin said...Reply To This Comment

nak dapat tawaran berlakon kot?? huhuhuhhhh

Belinda Adzmi Ibu Ilhamny said...Reply To This Comment

hg nih jenis selalu mimpi ka..?? aku tetiap ari sure mimpi..mcm2 mimpi ada, lelap sekejap pun leh mimpi..kawen ngan faizal tahir dan dafi pun pernah..hehehe

ieda said...Reply To This Comment

uishh minta di jauhkan lahh huhuh

adarnadzmie said...Reply To This Comment

nape x fahrin ahmad... ko tukar ke rusdi ramli lak ke??..hehe

Ijah EmoTemo said...Reply To This Comment

curlasttt sgt mimpi rusdi ramli *nangis

mamaNoriz said...Reply To This Comment

mimpi ni selalu jdi terbalik..

klu mimpi indah akan jadi buruk...

klu buruk akan jadi baik...

waalaahuallam..

AI said...Reply To This Comment

- simpang malaikat 44...

~izan~ said...Reply To This Comment

wah,rusdi ramli? tetiba! hihi

Mommy Fara said...Reply To This Comment

Hahahahahahah! Terguling baca rntry nie. Rusdi Ramli? OMG! OMG!

atty's said...Reply To This Comment

mimpi rusdi ramli lagi tu..len kali kimsalam eh

misya said...Reply To This Comment

len kali basuh kaki dulu

qemaishak said...Reply To This Comment

mimpi suap mkn rusdi tu tak tahan ko kak hahaha..minta dijauhkan terjadi benda tak elok utk kita semua.

eisyaawie said...Reply To This Comment

siap mimpi rusdi ramli lai tue...

Misz Nuriz said...Reply To This Comment

hahaha..
mujur mimpi je yea..
kalau betul2, tak pasal2 kena kejar dek bini rusdi ramli..keh2

KSWSK said...Reply To This Comment

pasni mimpi FA plak erk...hehehehe

munna said...Reply To This Comment

apasal tak mimpikan FA yg suapkan nasi

Queen said...Reply To This Comment

haha...mimpi ke dua tu lawak.. hihihihi

~Siti Hajar~ said...Reply To This Comment

wah! kelas mimpi ke 2 tuh...

Acik Erna said...Reply To This Comment

NM02..semoga dijauhi dari bencana..

Yan said...Reply To This Comment

wahhh...lasat lu punya mimpi lorrrr..

[sutera kasih] said...Reply To This Comment

nasib baik tak mimpikan Aaron Aziz :P

kasihredha said...Reply To This Comment

dahsyat sungguh mimpi rusdi ramli...joyah masuk sama tak dlm mimpi tu? hihi gurau aje

ILA HonEyBuNNy said...Reply To This Comment

hehhehe....sampai rusdi ramli masuk dalam mimpi akak...hebattt...ehhehhe

Lovely Kitchen said...Reply To This Comment

moga sekadar mimpi shj...eh ada ye klinik pakar Uitm...kat ner ...selamat hari raya dari e-na lovely Kitchen

mummysyafie said...Reply To This Comment

mesti sebelum tido tak basuh kaki ni or baru je tengok drama lakonan rusdi ramli..

Cik Ina Do Do Cheng said...Reply To This Comment

tengah malam ni duk gelak akak ketawa , rusdi ramli, tak de ke farid kamil. tetiba tau akak teringat rusdi ramli. mana dia tak berlakon ke?

Cik Bambam said...Reply To This Comment

mesti dlm mimpi akak dok mengomel..

y not fahrin ahmaaaddd!!

ahhahahaha

Run Away said...Reply To This Comment

rusdi ramli...lama tak dgr nama ni...;d

Green Apple said...Reply To This Comment

seram kalau dpt mimpi buruk..
tp org kata mimpi ni mainan tidur. Banyakkan berdoa moga semuanya selamat..