Friday, May 27, 2011

bukan kenyataan

aku beriya² ke dapur masak ape yang dia mahukan. dengan penuh kasih sayang, aku sediakan juadah yang diminta dengan dipandang manja olehnya dari meja tepi sudut dapur. aku rasa malu tapi dalam hati rasa bertuah sebab dia menjadi milik aku.

selesai makan bersuap, aku terus menghidangkan pencuci mulut utknya sambil melayan cerita yang dihidangkan di tv petang itu.

oh, siaran nora elena rupanya. drama yang menarik perhatian aku tika ini. bertuahnya memiliki seth tan sebagai suami yang cukup segalanya. eh, rasanya nasi goreng yg aku buat tadi tu utk seth tan. naper plak dia ada dlm tv tu..

berpaling pada lelaki yang ada sebelah aku tadi... sentap! aku hanya mimpi doh.....

sedap betul tido rehat tadi... tak sangka plak seth tan kacak tu leh menguasai mimpi aku. hahaha.... rindu fasha sanda tapi kenapa aaron aziz yang masuk dalam mimpi aku? demmmm.. kesian kat fahrin ahmad, lama dah aku tak teringat kat dia... mesti dia kecik hati kannnnnnnnn

36 dok ngomen:

iduraz said...Reply To This Comment

hehehhee...sabo jerla!

mamasuri said...Reply To This Comment

amboi..berkongsi kasih lah kte dalam mimpi...hehehe i pun suka seth tan tu...auwwwwwwwwwwwww

atty's said...Reply To This Comment

hahahahha..dah demam nora elena..
kty dok cari novel dia.ingat nak sewa je..sekali elek..berderet org nak booked..nampak gaya kena beli.tp taknak ar beli membazir je.kan..

pena rozie said...Reply To This Comment

memang ramai org minat citer ni..

♥Mrs.Eady♥ said...Reply To This Comment

haduiii..mcm ni pun ade ke?ishhhh isshhh....krohhh krohh....zzz...tido balik!

[-suziey-] said...Reply To This Comment

hahhahahha ..adeiii lawak laaaaaa :p

..::SangRatoo::.. said...Reply To This Comment

mama sherry..kite sangat suka Aaron Aziz ituuu..ouhhhh..hehehe

adarnadzmie said...Reply To This Comment

apa2 aje lahhh... hehe...

hyna.. said...Reply To This Comment

hahaha ingatkan nana je yg kena demam nora elena ni...kak ina pun same..hehehe balik keje mesti duk ngadap depan tibi!hihi

ainnoraini said...Reply To This Comment

tak tengok pulak citer tu...
mesti best citer tu...sampai terbawak2 dlm mimpi...

Mimie.Candy Cane said...Reply To This Comment

aihh...pengaruh tv kuat nihhh..hahahaha

Aku said...Reply To This Comment

seth tan tu kalau sebut laju-laju semacam la bunyinyer...

♥MiZz-siHa♥ said...Reply To This Comment

hahaahha..klakar la kt bace..

wahida said...Reply To This Comment

aku dah tau itu mimpi!!! hahaha!!

wardah said...Reply To This Comment

suruh si seth tan tu tukar nama kak ena. hahaha

~Siti Hajar~ said...Reply To This Comment

mimpi di siang hari rupanyer...hehe

ummi_khalish said...Reply To This Comment

niza..dil pun suka cite tu siap psn abah poskan novel KYS yg dh lama dlm simpnn tu..dh jdi drama,haruslah baca blik..kt cni hri2 suh org download...mmmg best..tpi hrp2 xlh mngecewakn epsd sterusnya nnti.....

Heidi Shafiq said...Reply To This Comment

ceh.. berangan rupenye..

ejaMaria said...Reply To This Comment

errgghhhhhh...

norhidana said...Reply To This Comment

wah2 akak pun dh demam nora elena yek...
kt fb ngn blog sume org cite psl nora elena n seth

merahitujambu said...Reply To This Comment

best ke cite tu??ramai duk sebut pasal cite tu jeee

ratusiput said...Reply To This Comment

tetibe teringat kat kekasih gelapku robert pattison.tetapi nape muke dia ade bertukar jd cik kitol tetiba?

Yan said...Reply To This Comment

jangan malam nanti peluk org lain tapi sebut seth tan..bahaya tuu..

ZSqueenbee said...Reply To This Comment

aduyaiii kakak ai srg ni tau..wat saspen jew..pia jarang layan cte siri ni tp dh skali watching nora elena syok lakkk..en bad pgi2 suh pia cte kt dia lau dia mis episod..hihi

mummysyafie said...Reply To This Comment

kiter share seth tan boleh? hihihi..tengok citer nora elana ni boleh snyum sorang2..esp bila baru kawen tu. aisehhhh

Softtouch [Hanim] said...Reply To This Comment

tu dia penangan seth tan....sy suka seth tan...ensme giler..sy suka seth tan yer bukan aaron aziz..tp bukan org yg sama ker?hehehehehe

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said...Reply To This Comment

hai mcm2 la ko ni ye....boleh plak TERmimpi..

Ummi Alesya Sofea said...Reply To This Comment

slm,liza dah follow..jemput ke blog liza plk yer.. :)

Cik Ina Do do Cheng said...Reply To This Comment

ko punya cite kat atas tadi, ingat ko yang tengah hidang kat suami makan, rupanya mimpi.gara -gara nora elena lah tu.

maya amir said...Reply To This Comment

sempat mimpi seth tan tu..heheh

~izan~ said...Reply To This Comment

hehehe...punya la minat smpai terbawak2 yer dlm mimpi hehe

Adyla said...Reply To This Comment

cite tu best..cume time dia xsesuai..time maghrb..kt umah xleh tgk tv tme mghrb..dpt tgk bile dah hujung2 waktu je..:(

aDieyZa said...Reply To This Comment

ni mesti kes fanatik tgk citer tu sampai termimpi2.. hihihih..

Mama Gee said...Reply To This Comment

tu diaaa...sampai termimpi2..hehee

ieda said...Reply To This Comment

adeh ! pengsannnnnnnnnnnn

sW33tdARLiNG said...Reply To This Comment

ada tak wujud lelaki yang romantik cenggitu kat alam nyata? sebijik2 macam tu, ada tak???