Friday, April 8, 2011

My first Contest !!!

ini kontes yang kedua utk hari ini. wah... rajin sungguh aku. rasa mcm baru telan pil kuda plak. eh.. sumpah aku tak pernah amek pil mcm tu eh... ngeh ngeh ngeh!!


kontes ni ditaja oleh elly. elly ni kawan alam maya yang belum pernah ai jumpa. tapi berbalas komen mcm jiran sebelah umh je. kau jgn marah ye nok, aku suker gurau ngan ko. hehehe... nak tau lanjut pasal kontes ni, korang klik link dia okeh.

ok elly, aku jawab kontes kau ni ye.. aku rasa kau nak penuhkan tabungkan tu sehingga 2 mei nnt. tujuan nak penuhkan tabung tu mungkin kau nak p bercuti? pegi animun? celebrate beday ko atau hubby ko? atau pun kau nak belanja sesape yang menang kontes ni? hahaha... itu hanyalah tekaan aku.. kalu betul, syukur. boleh gak aku jumpa kau. leh gesel buntut. hahaha... 

dengan ini ai tag mummyrozie, surisolehah dan aty fared. sila mencuba nasib ye. gud luck!

10 dok ngomen:

Dee said...Reply To This Comment

good luck!

ratusiput said...Reply To This Comment

good luck..yg kena tag tu tak dpt nk menjoin sbb...(dah komen kat entry kena tag tu) ehehe...

Chik Att said...Reply To This Comment

bertegur sapa....cam dok kusi sebelahkan..

wahida said...Reply To This Comment

minggu depan aku lak join GA jiran aku neh...agagaga...

rATu kEBaYA said...Reply To This Comment

semoga berjaya.. hehehe..

♥ Mrs.Eady ♥ said...Reply To This Comment

good luck bebeh! :D

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...Reply To This Comment

selamat menang

Rinna said...Reply To This Comment

Moga berjaya.. :)

suri solehah said...Reply To This Comment

moga berjaya ye,,,insya allah saya pun akan menyusul buat..tq taq

eLLy said...Reply To This Comment

Nok tak kisah la ko betul teka atau pun tidak aku tetap nak gesel bontot dng ko ;p