Thursday, April 7, 2011

kerna kamu!


kamu hadir bukan selalu, 
sekali hadir ramai serbu, 
adanya kamu aku selalu rindu, 
dah dapat kamu aku jadi haru biru

kerna kamu aku jadi sebu
ah walaupun begitu
aku puas menikmati kamu
 terasa hari² mau!!

25 dok ngomen:

kakcik said...Reply To This Comment

Menitis air liur ku! :)

ratusiput said...Reply To This Comment

wah...kelas kan.semuanya kerana mu durian... :)

wida said...Reply To This Comment

manis x sis?tgk x berapa nak kuning..tp tetap meleleh air liur ku..huhu

aTy _faRed~ said...Reply To This Comment

sedapnyer..!! walaupon baru jer makan tapi rase nak makan lagi...:)

~izan~ said...Reply To This Comment

puisi durian...mmg bestnya la..sedap2.

sW33tdARLiNG said...Reply To This Comment

mencikkkkkkkkkkkkkk.....! waaaaaaa!!

norhidana said...Reply To This Comment

ish2... bt melelh air liur je tau akak nih..... dh la skrg nih tak berani lg nk mkn durian nih tkt kang naik mencanak2 BP... sedapnyer...

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...Reply To This Comment

puisi tu lagi sedap dari isi doyan..muehehehhehe

eb ezrin2 said...Reply To This Comment

nak jugakkkkkkkk... hu2... x aci...

wahida said...Reply To This Comment

petang ni aku pi melantak durian kat kedai...yeeehaaa!!

~ yus ~ said...Reply To This Comment

cantik betul duriannya. Durian kahwin ni, mesti sedap kan..:)

LyNn HaMzAh said...Reply To This Comment

heheheh...nak sket...

Mutalib attholib said...Reply To This Comment

Ni yg nak marah kat NM02 nih buat sy terliur! Saya peminat durian tau! hehehe!

Rinna said...Reply To This Comment

Aduiyai.. Nieza.. sedapnyaa..tgk duriann tuh teringin dah nie nak makan..nyum2

Hmm..pasal soklan nieza tuh akak duk Cheras..berminat ker nak tulis wasiat.. :)

ct shah said...Reply To This Comment

laki saya pun hantu durian.durian ni ada kelas2 nye ek?yg plg sedap yg jenis D apa kebenda ntah dah lupa.isi tebal,bijik kecil dan rasa dia lemak2 pahit.tapi saya tak suke makan durian sbb bau dia yg kuat dan pastu akan jadi kuat kentut.mungkin sbb durian ni ada byk gas kut.

eMMe said...Reply To This Comment

smlm tgk tv3, citer pasal duriannn je, terliur dibuatnye, ari ni pun citer durian, mmg menyembur2 air liur, nak musang king...huhuuhuh....

~Siti Hajar~ said...Reply To This Comment

Kecur air liur tgk isi duyan tu, padahal smlm br mkn 3 biji srg tau...huhu...blk ni kn belasah duyan lg nih, tp badan dh panas sbb terover mkn duyan...huhu

suri solehah said...Reply To This Comment

mak..tersembul depan mata..argghhh..jangan dera aku begini..(kes doyan dekat 20 hinggit sebiji kat sini)

Ana Suzana said...Reply To This Comment

kak niezza..
itu fm ana dah bookingkan utk akak.. upahnya sebijik durian musang king ye.. kekekke

Elle said...Reply To This Comment

tempting sungguh..hari tu pekena musang king sebijik ja...puas hati huhu

Aku said...Reply To This Comment

Durian Musang King... mantoll!!

Yan said...Reply To This Comment

Alahhhh....baru makan last week. Tgk ni, rasa mcm nak p beli lg.

Cik Ina minat Do do Cheng said...Reply To This Comment

nakal saja nak bagi makci terliur ye.dah lah belum dapat cari yang berkenan, isi rasa pahit-pahit manis.oooo sedap

IDAZS said...Reply To This Comment

wohoooo! sedapnya durian, fevret saya nie.
gulp!!!! balik nanti kena cari la :)

Ati Masrif said...Reply To This Comment

tak sempat nak cari lagi...hihi