Saturday, December 4, 2010

saya nak hadiah tudung dari ana!!!

STICKY POST !

[ sila klik gmbr utk keterangan lanjut ]

gairah baru dapat tudung dari ana lom habis lagi. ni nak join kontes dia yg kedua plaks. baik betul hati dia. harga tudung PH ni pun boleh tahan tau harganya. murah rezeki dia. ok ana, ai join ni. sape² terasa nak join, klik gambar tu okeh. selamat maju jaya pada semua termasuk saya. ahakss...



insyaAllah, minggu depan kalu jadik, ai plak nak wat GA sempena anniversary. bleh ke ni?? gullpp!!

10 dok ngomen:

Ana Suzana said...Reply To This Comment

thanks join ye kak.. apa kata hadiah contest tu nanti akak bg tudung olen tu balik.. kekkeke

wahida said...Reply To This Comment

gud luck my dear!!

ieda said...Reply To This Comment

gud luck dear ..akak pun joint
sama2 doa ada luck erkkk :)

NM02 said...Reply To This Comment

ana, aper??? mau kasi itu tudung balik? oh tidak!!!!!!!!!!!

NM02 said...Reply To This Comment

wahida, doakan aku tau jah

NM02 said...Reply To This Comment

kak ieda, tgh bukak blog ana di mlm hari.. huh... dah dekat je rasanya nak sampai no tu. tak lena nak tido. hahahaha

Mata Hati said...Reply To This Comment

good luck :)

NM02 said...Reply To This Comment

maceh mata hati

a.z.r.i.n.a.03.07 said...Reply To This Comment

gud luck !

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said...Reply To This Comment

ai nk gak, shantekkkk..
neway, gud luck 2.. =)