Friday, December 10, 2010

bambam saya dah besar

rehat panjang ni amek kesempatan utk update citer ke 2 utk hari ni. dah lama tak citer perkembangan anak buah saya si bambam tu. nak tau, berat dia dah naik 5.5. skang dia dah 3 bulan lebih. dah besar anak mummy ni. dah kenal orang sekeliling.

perasan tak gambar bambam kebanyakkannya dia tgh tido. mmg habit dia suker tido. sampai ayah saya cakap, mummy dia kalu datang suker kacau sampai bambam terjaga. ye la.. asyik membuta je kejenya. mummy geram le tak dapat tgk mata cepet dia tu. hehehe... kalu ai p umh mak, harus ayah ai akan cakap.. "habeeesss... mummy kamu udah sampai bambam oi". hahaha... kelakar la tok ayah ni.. suker nyakat mummy tau. ahakss..

sempena dengan usia dia masuk 3 bulan lebih ni, mummy belikan dia stokin cumel ni. cantek tak?? ai beli online kat my baby wear. ada masa skodeng la ye. tapi sayang, bambam tak muat lagi stokin ni. tak pe, simpan dulu lah ye, nnt masuk 5 bulan dah buleh la kot. oh ya, kaler merah tu kakak syasya bekenan. so, dia amek satu. tak bagi kang sentap plak. hehehe...

ha... tu.. ada pun gambar celik mata. entah bila en. suami tembak gambar ni pun tak tau. nampak, cepet tak mata dia. muker dia sebiji raut wajah tok ayah dia. dan dia ada iras adik ketiga saya si achiq tu. yang tengah dokong dia tu achiq la tu. baru perasan.. kening bambam mcm nak bercantum kan. mesti ikut baba dia. kelakar tak tgk rambut dia. sejak lepas cukur, rambut dia hanya tumbuh lebat tang belakang dan tengah je. kak jah cakap mcm pekan. ahakss... noti la kak jah tu.




dah.. tu je citer pasal bambam. nak tido ni.. rehat pjg le katakan.

22 dok ngomen:

miloais said...Reply To This Comment

comel!
tlng le muahhhhhhh muahhhhhhhhhh kat pipi gebus bambam ye..!

Huda said...Reply To This Comment

bam bam yg comel :)

~ yus ~ said...Reply To This Comment

bambam awak Jah, lebih kurang anak saya Arif usianya ye..

Sungguh comel tengok dia tidur. tali apa dia pakai kat tangan tu?? Menarik pulak..:)

NM02 said...Reply To This Comment

milo ais,

nnt mummy tolong ciumkan eh.. hehehe

NM02 said...Reply To This Comment

huda,

comel mcm mummy dia eh.. hehehehe

NM02 said...Reply To This Comment

yus,

tali tu tali jampi. ada dua dipakai kat dua2 tgn. tapi yang sebelah dah tercabut. nenek dia belah bapak dia cakap, biat tercabut sendiri. jgn kita yang cabutkan.

jampi utk melindungi sesuatu kot. baby kan senang benda asing nak rapat. betul tak yus?

Dee said...Reply To This Comment

kening bertautlah..dptkan auntie budak bam2 ni..sure kena gomol puas2..

NM02 said...Reply To This Comment

dee...

gomol mummy dia dulu. ahaksss....

chekna @ mama ziyad said...Reply To This Comment

montoknya tangan dia... goreng sedap tak?? hehehe...

~♥ iella ♥~ said...Reply To This Comment

bam bam...tetap comey...

Sukanya tengok dia tido...nyenyaknya...

http://fadthnwan.blogspot.com

LyNn HaMzAh said...Reply To This Comment

comeynyer dia...patutlah mummy asyik geram jer...

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...Reply To This Comment

kening bertaut tuu
anak kesayangan mak pak la nii hehehe

NM02 said...Reply To This Comment

chekna,

mcm roti john kan.. ketak ketak.. hehehe

NM02 said...Reply To This Comment

iella,

comel mcm ai kan.. hehehe

NM02 said...Reply To This Comment

lyn,

sehari tak tgk... tak senang idop tau. suker kacau sampai dia nangis. hehehe

NM02 said...Reply To This Comment

rose,

cucu sulung ni rose. ni anak adik saya yang ke dua. tumpang kasih anak orang je saya ni. huhuhu

~♥ iella ♥~ said...Reply To This Comment

yer la...sama2 comey.. ^___^

Fieza79 said...Reply To This Comment

mmg bambam..comel sgt dia tido cmtu..ee gerammm

NM02 said...Reply To This Comment

iella,

ahakss... terima kasih la puji ai cumell... auchh... gedix tahap otromen dpt bunga. hehehe

NM02 said...Reply To This Comment

fieza,

geram jgn engkau geram.. geram geram.. *_*

ieda said...Reply To This Comment

aah lah dikkk 1st tgk dah germm nieee :)

NM02 said...Reply To This Comment

kak ieda,

semua org geram tgk dia. lagi geram kalu dia cakap bahasa jerman dia tu. sampai meleleh air liur.

arr... tak sabar nak jumpa dia mlm ni!!!