Friday, November 12, 2010

YES ! akhirnya

dua tiga hari payah nak dapat beli online. akhirnya hari ini berjaya juga. sebab itu sabar itu penting. nway, terima kasih bebanyak pada seorang kakak yang banyak membantu. anda mmg kaunter AA yang sangat berjaya. lain kali jgn serik membantu lagi ye.


thn depan, dua tempat sudah menanti. ape lagi... kena start kurangkan belanja dan mula menabung. hehehe.. baru ada semangat nak bercuti dengan duit simpanan sendiri bukan? harus saya dengar en. suami akan cakap begini...  "no SR, no NANDOS, no KR, no PIZZA, no MEK D, no bla bla bla..." dan saya akan berlatih jawab begini... "orait bebeh. kita makan nasi dengan ikan masin sepat aje" hahahaha

so kak jah, hari ni kau senyum lebar lah ye..

12 dok ngomen:

wardah said...Reply To This Comment

oh auntie gebus nak gi jalan² eh. syok aaaa...

NM02 said...Reply To This Comment

ha'ah.. jalan2 perabih pitih. nnt kalu dah habis pitih, untie gebus nak wat konsert berbayar depan main gate. hahaha...

Sue-Rya Qistina said...Reply To This Comment

wooo hoo...akak chumel kite ni asik honeymooning je..best nye! jeles i tau..

Anonymous said...Reply To This Comment

auntie gebu ni nk sngt ke sana.....akhirnye berjaya gak mendapatkan tiket air asia ke destinasi yg hendak di tuju. lepas ni pndai2 la budget, sbb thn dpn 2 tmpt yg nk di kunjungi bersama member baik dia kak jah......hahaha

Fieza79 said...Reply To This Comment

jimat tu mkn nasi dgn ikan masen.hehe..sodap pon ye..

NM02 said...Reply To This Comment

sue, selagi ada daya, bejalan perabih duit je keje kami. hehehe..

tak nak sponser penginapan kami ke? hahahahahahahahahaha

NM02 said...Reply To This Comment

anony, ai tau yu sapa.. hahaha...

NM02 said...Reply To This Comment

fieza, perah lak asam limau n cili api potong. layan beb!

ana said...Reply To This Comment

sedap ooo mkn ngan ikan sepat masin...mkn pulak tgh nasik panas2. meleleh air liur....fuyooo gi baliiii!!!!

NM02 said...Reply To This Comment

ana... fuyoo... duit dah habis wat beli tiket ni.. adoi.. sponder penginapan pliss ^__^

wahida said...Reply To This Comment

wow!!! x sabar ni jah!!! lagi setahun...gila nak tunggu neh....

NM02 said...Reply To This Comment

sabar... sabar... sabar...
aku kata sabar!
eh dia ni....


cubit EU kang!