Thursday, November 4, 2010

so sweet !

hari ini mcm hari² biasa. cuma yang menariknya esok cuti. yes... sangatlah seronok bila 3 hari dapat berehat dirumah. mm.. planning utk 3 hari sudah pun diatur dengan begitu baik punye. moga ianya dapat berjalan dengan lancar.. insyaAllah.

pagi tadi p dgr ceramah mengenai amalan 5S. huh... ngantuk seh. ceramah habis jam 11pg tadi. tgh syok layan email, dapat 3G dari mak. mmm... katanya qalesya ada ngan dia. anak pengasuh qalesya sakit mata. ayah ngan mak mula tak senang duduk takut jangkit kat cucu kesayangan dia. sweet je bila tgk mak dan ayah sibuk layan cucu. ayah pulak, sejak qalesya dihantar ke rumah pengasuh, asyik² p jenguk. hehehe..tak tahan rindu katanya. mak tak dapat nak jaga sepenuh masa, dia pun ada kerja sendiri. 

layan 3G ngan dorang bertiga tadi. mak, ayah dan qalesya...punya riuh rumah. padahal dorang bertiga je. mak ayah sibuk menyakat cucu yang dok becakap bahasa jerman dia tu. kelahiran qalesya menceriakan kami semua terutama mak dan ayah. saya tumpang gembira!




tengah layan lagu dimana kan ku cari ganti - tribute to p. ramlee, sedih dan pilu plak perasaan ini. kenapakah?

8 dok ngomen:

ana said...Reply To This Comment

ishhh...bahaya tu, leh jangkit kat qalesya nnti!

NM02 said...Reply To This Comment

ana... tu le pasai. udah le baby lagik. tadi pun ayah ckp mate dia mcm merah je. risau plak kami

..::SangRatoo::.. said...Reply To This Comment

hoh..mmg pilu dgr lagu tribute tuu..qalesya..awas ye kalau untie dpt..untie geget tangan dan kaki die..iee gerammm

tuan umh said...Reply To This Comment

mama jue,

tgn n kaki mummy dia tak mo geget sekali ker? lagi manyak isi. huhuhu

wardah said...Reply To This Comment

aaaa...ceramah 5s tu mmg boring kak ena..ngantok kite

NM02 said...Reply To This Comment

wardah..

kan kan kan....

Beruang Madu said...Reply To This Comment

Ayohhh tuan rumah... keciknya tulisan... pakai kanta AB baca ni hah...

karang tak pepasal AB yang kena sakit mata nih

Fieza79 said...Reply To This Comment

ena...fieza hadapi mslh yg sama ni...out of space..huhuu cmna ehh nk kekalkan yg lama..ada tips tak...sebab da terbaca komen kwn ena di n3...

akhirnya bnda yg ditakuti terjadi jgk...