Monday, November 22, 2010

melaka lagik




















13 dok ngomen:

ayulicious said...Reply To This Comment

CHANTEKKK KE KO JAHHH NK POSING KAT TEMBOK CENGGITUUU

wahida said...Reply To This Comment
This comment has been removed by a blog administrator.
Mata Hati said...Reply To This Comment

happy dapat pergi cuti2 malaysia. dah 4 tahun tak pergi melaka. tgk gambar2 tu terasa nak pergi lagi

Fieza79 said...Reply To This Comment

melaka...last sekali g 2 thn lps...masa tu tk sempat giler begamba2 cm skrg...masa tu lom da feel berfoto mcm skrg...

NM02 said...Reply To This Comment

ah kau ayu, kau asyik la cemburu celik ngan aku kan. aku tau la aku tak KURUS cam kau.



namun, aku tetap dah laku. hahaha... jgn sentap jah.

NM02 said...Reply To This Comment

fiverul,

pegi, jgn tak pergi. melaka skang dah banyak kelainan. sampai sesat kami kat sane. nasib ada gps. huhuhu.

NM02 said...Reply To This Comment

fieza,

nak masuk tmpt2 yang ada kat sane pun mcm dah mahal skang. adei...

Anonymous said...Reply To This Comment

asyik berjalan je la korang ni. best betul

wahida said...Reply To This Comment

suka naik taming sari tu...

NM02 said...Reply To This Comment

aku tak naik jah. beratur pjg... malas nak rimas2 dalam sesak tu

NM02 said...Reply To This Comment

anony,

best?? ongkosnya makin kurang looo

Ogy said...Reply To This Comment

rasa cam berada dlm taman bunga je nek beca tu...feeling ala2 romantik lak,.

NM02 said...Reply To This Comment

hahaha... gempak tu ogy beca dorang. untung kedai bunga kat melaka tu. hahaha