Monday, November 1, 2010

ma ka ceh kak jah!

dua minggu hidup saya tanpa kak jah. dua minggu saya sunyi tanpa kak jah. dua minggu saya tak betekak ngan kak jah. tapi hari ini kak jah dah kembali. ye.... kak jah baru balik dari bandung. 5 hari dia di sane. sebelum tu ada perkara yang terjadi dalam kehidupan dia. utk cerita lebih lanjut, korang skodeng le blog dia nnt ye. korang pasti tau sape kak jah kan... hikhikhik

pagi² bila nampak kak jah, saya melompat keriangan. terus peluk laga² pipi. pastu sesi cuit² manja, tanya itu.. ini.. pastu start betekak. hahaha... itu lah kak jah dan saya. kak jah mmg lain dari yang lain. itulah keistimewaan dia. gaduh² pun kak jah terus bagi barang² dari bandung utk saya dan en. suami. wah!!!! kak jah igt kat saya la. hikhikhik.. kau sebenarnya rindu kat aku kan. hahaha

handbag, kain ela, FM, beg isi kain sembahyang dan keychin dari bandung.  ma ka ceh kak jah ku! aku suker kesemuanya. sumpah aku suker! nanti kita citer pjg eh. byk kau ketinggalan ni.



kak jah sibuk ari ni. byk benda nak rewind balik. tak pe.. take yr time ye!

7 dok ngomen:

bizzonline said...Reply To This Comment

nk enbeg tu..

NM02 said...Reply To This Comment

eyya... tak leh.. ni kite pya. hihihi

wahida said...Reply To This Comment

aku sayang ko la beb...x de hal punyer...

ZSqueenbee said...Reply To This Comment

oooo kak wahida xsayang sye la ni..uwaaaa....nk gak nk gak..kak iena bak cni enbeg tu..

NM02 said...Reply To This Comment

pia cumel,

nak enbeg tu ker? tak leh... p minta kak jah tu. ni kite punye ar.. nak mo minta lagi tau. huhuhuhu

Beruang Madu said...Reply To This Comment

Tanak mintak apa apa kat Kak jah.. nanti dia marah.. macam dah telebih muatan tu jer... naik air asia ker?

NM02 said...Reply To This Comment

ha'ah.. dia naik AA. kami kan kastemer tetap. hehehe