Wednesday, May 27, 2015

hari mereka berdua

dah lama aku tak bangun awal pagi. ini hari aku bangkit jam 5 pagi utk sediakan sarapan buat terlajak sayang si suami dan geng kepala mereng sape lagi kalu bukan geng capati. sebelum tu... hahhhh... akhirnya aku hapdet jugak blog yang sekian lama aku rasa mcm makin jauh dgn jiwa aku. demi geng capati aku bukak balik diary online ni tao. kahkahkah!

 pepagi dah ketung ketang kat dapo sowang² masak nasi goreng kerabu. maaf jiran saya ketuk kuali agak kuat pagi ni. hahaha

sori geng capati, yang ade hayam tu utk kawan² suami, geng kreng kengkeng. ape ke teruk nama geng korang... hahahaha... aku bajet ada stok kepak byk kt ngumah, sekali 4 ketui ja. kang aku bawak utk geng capati berebut plak. kahkahkah... geng capati semua makan pedas kecuali oyen, tu pun berebut memasing nak cili api lebeh. sudahnye wawa blanja kepak ayam. maseh wawa, gambar aku amek tadi tak jadi la... sori tak dapat up..

ni la dia beday boy. sorang kumbang kesayangan dalam geng kami. takde dia hilang la seri. ada dia mmg aku gerammmm je nak tarik telinga. ha mendapat jgk tadi. aku perati jek perangai dia makin hari makin menjadi². tadi dia buat onar mmg kena la ngan aku. sedap kena pulas telinga fizi? rasakan. hahaha.... maafkan aku fizi... ko dh mcm budak sekolah aku nengok. so aku rasa aku mak kau, kau buat nakal aku pulas telinga. sedap kan?

 bukak² dia tanye ni 7 biji siapa? syilake sangat!

 tengkiu oyen blanja kek shedap ni. mmg syedap hokei... sila follow IG norlida kalu nak order.

 ape lagi yang kau tenung tu nak oiiiii!

hahhhhh dtg dah beday gurl a.k.a kibalok mini² niiiii. kepoci sangat pak bedah ni tao. datang je tanya mana kek. ni lg sorang, ku perati je dari jauh peel dia. satu² buat air mata aku mengalir. bukan terluka hati tapi gelak tahap boleh nangis tao. satu² lawak bengong dia kasi. nasib jauh je ngan aku, kalu dok sebelah mmg aku tarik idung dia.

 holoh holoh holohhhh... buat² malu plak. puiii sgt kau B!!

 yang ni aku suker. homei sangattt... 

 hepi beday korang berdua. tq sebab hari² merengkan geng capati. hahaha

 jgn nak pelahap sangat B! 

aku prasan, tiap kali hapdet pasal geng capati mesti hari rabu. pakai uniform lak tu. hahahaha... 

 ya rabbi.... syedap gilak kek niiiii. aku nak bawak balik pulun ngan qausar. dia pon suker. 

 muladah sesi mereng dia. ko sesuai jadi cekgu bedak B!

 wawa, katup mulot tu skit. toksah nak caya sangat B tu berkata². 10 dia cakap 11 tak betul. hahaha

 ko tgk... kan beriya sangat tu. ko dh knp tangan begitu? 

 ni lagi sorang... org sebuk nak makan dia sebok memekak apesal sudu dia mcm senduk. 

 dah tu gelak sampai merah muka. dok ajuk peel anak dia la konon. ko yang cerita ko yg gelak apehal oyen oi.... tapi comel skali skala ko hip hop depan kami. muahahahaha

diakhiri dgn suapan anje² dari wawa. wawa ni tak ikot perintah kang hempas sudu. baek la ikot je kehendak dia. larikkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk!





13 dok ngomen:

Fiza Rahman said...Reply To This Comment

Mengancam nasi goreng ko nok. Bestnya dapat geng sekapal mcm nih. Selamat hari lahir buat mereka.

Kakzakie said...Reply To This Comment

Kakak suka tengok geng macam ni - mesra, meriah dan ceria.
Happy birthday buat Fizi & B.

AYuNG said...Reply To This Comment

kak, nak join geng capati boleh?

hehe...


nasi goreng sedappp tuh

Azian Elias said...Reply To This Comment

seronoknya bonding korang ni kan.. mesti terasa kalau ada yg berhenti kerja kann.

idzwa kamaruddin said...Reply To This Comment

senyum senyum aku baca entry ko nih...ehh ko ..pagi tadi mase aku mandi aku teringat ko..kakaka..aku teringat kenapa dah lama ko xde kat fb & blog...hahaha..masalah nyer kenapa mase mandi????

eima said...Reply To This Comment

tetiba aku lapo plak tgk nasi goreng ko tu ....nampak sgt sedap hokey !!

Falsya said...Reply To This Comment

bestnye ade geng sekepala gini...happening sgt..

Nurzakiah Hanum said...Reply To This Comment

wow meriahnya

aizamia3 said...Reply To This Comment

wah.. meriah.. gile happening.. ;)
jeles ai tau.. tetiba ai rasa nak pindah sana masuk geng capati.. ekekeke..

sue sue said...Reply To This Comment

Kenapa nasi goreng tu macam sedap sgt...cer share resepinya....huhuhu




Singgah blogwalking...:)
Nak tahu ade diabetes ke tak?Jom cek kat sini:
http://blogmummyrifqiy.blogspot.com/2015/05/tanda-tanda-diabetes-yang-anda-mesti.html

norhidana miswan said...Reply To This Comment

nampak kepedasan kt ns goreng ko tuh...
itu pun ko tambah lg cili api... mmg gile pedas la korang...

syok lah bfast ada ramai2 geng gini... happnig...

eMMe said...Reply To This Comment

Assalam Sis, pekabar?sihat? baru 3 hari bekerja setelah 3 bulan bercuti... wawww..best entry ni..keceriaan terpancar di wjh masing2..haaa..nampak kak ida kt situ... sonok kan kalo satu kepala semua...

mun said...Reply To This Comment

wahhh meraih sungguh geng capati yerr...