Monday, July 14, 2014

budak nakal

esok cuti, yeyyyyy!!! boleh kemas umah, tukar langsir, buang sawang, susun atur perabut dan macam² nak buat rasanya. tapi kita tgk esok, menjadi tak semua niat dalam hati ni. hahahaha... malam ni ingat nak pegi jalan tar. ramai ke sesak ke aku tetap nak cuci mata. qausar dok ngan maktok ye, kalu kamu ikut nnt mami jadi stress. hehehehe

kelengkapan raya qausar semua dah cukup. tinggal nak beli kasut jek. ala qausar, pakai capal aje lah ye. kamu tu nnt pakai kasut mula ngadu kaki gatal la, kaki sakit la. selipar pasar malam jugak kamu suker. 

minggu depan je dah nak keje kan. pastu pesta raya. hureiiii!!! semalam bonda qausar belikan dia jubah ngan sampin. segak betol qausar. hehehe... puji anak sendiri. 

eh oklah, aku dah malas nak menaip. hahaha... boleh gitu. ok bai! ni ade sedikit gambar qausar utk penyeri n3 hari ni. ngeh ngeh ngeh....




 selfie syok sendiri. hover taoooooo

 pastu melalak nak ikut dedi. ala.. dedi pegi kedai jap je pon. mengada sangat la heh. air mata dah macam batu permata kekdahnye. 

kalu makan kat luar, aku suka tunggu dia abes makan baru aku makan. bila time kita nak makan, dia plak takmau dok diam. nak kasi dia diam senang je, bagi le ayaq batu segelas. kompem dia diam punyer. maka boleh makan dengan aman. ikut peel aku le ni suker kunyah air batu. hihihihi... 


eh, bukan tadi aku kata dah malas nak menaip ke... cet!!


11 dok ngomen:

Fazleyatul Aini said...Reply To This Comment

amboi qays sekarang dah pandai selfieeeee

Nurzakiah Hanum said...Reply To This Comment

comelnya dia

Sue-Rya Qistina said...Reply To This Comment

ala tomei2 ia ni..geram je aunty tgk dia..meh nak geget skit..awak ni sama je ngan zayyan, x bole tgk mommy dia ni gerak sikit, mula la nangis berlinang air mata. adoyai..boleh geng

aizamia3 said...Reply To This Comment

alololo.. my nantu.. moga dak Qausar sihat selalu hendakNYA..
Don't be naughty2 ye.. ;)

azieazah said...Reply To This Comment

Nak kene cubit la itu budak...!

Daddy Ziyyad said...Reply To This Comment

malam ni kau ukur jalan TAR, jawabnya esok tak jadi la segala projek tu..sebab esok kau akan membuta aja...hahahhahaa

Pokok Manggis Depan Rumah said...Reply To This Comment

Comelnya budak nakal ni. Mesti suka manja-manja ni.hehehe.

Kakzakie said...Reply To This Comment

Kalau nak raya aje jalan TAR mesti sesak. Kalau Qusar ikut pun kesian.. lemas.

Yusmawati Paiman said...Reply To This Comment

comelnya muncung mulut qausar tu...hehe

Eye_nee said...Reply To This Comment

Rasa mcm nak tarik2 jer muncung budak ni tau..geram betul tgk dia..betul kata Doctor DZ...ko ukur bantal jer lah nnt beb...

Aty_Fared said...Reply To This Comment

Panfainye selfie... Comel sgt.. :)