Wednesday, March 26, 2014

merasai kehilangan itu

takde mood nak hapdet kesah kehidupan
aku masih rasa sedih atas perkhbaran yang tidak diduga ini
walau tidak ada ahli keluarga yang terlibat
namun tempias keperitan itu turut aku rasai

percaya atau tidak
logik atau tidak
mustahil atau sebaliknya
terimalah hakikat ini
namun aku tetap menaruh harapan
moga ada keajaiban, seperti yang aku pernah mimpi sebelum ini


sejukkan hati yang dalam kemurungan

17 dok ngomen:

Nurzakiah Hanum said...Reply To This Comment

SEDIH KAN

sudipVSsenduk said...Reply To This Comment

sayu hati sejak 8hb belum reda lagi... Sesungguhnya Allah lebih mengetahui

:: idzwa :: said...Reply To This Comment

walaupun sedih..hidup perlu diteruskan..aku pun sedih..semua cerita semua berita aku ikuti..awani mmg tak pernah tukar dari sejak hari pertama lagi..

Amanda Suria said...Reply To This Comment

Hanya allah yang tahu apa yang berlaku..sedih dengan pelbagai spekulasi..sedih dengan semua yang seolah2 mempolitikkan keadaan...sedih seolah2 mereka x faham apa itu qada dan qadar allah...lagi sedih tengok sana sini berbalah...apalah salahnya kalau kita bersatu mendoakan kesejahteraan...banyak perasaan yang terlibat dan banyak yang harus di jaga dihormati...namun....hurm....

Zura@Iwan said...Reply To This Comment

betui..
masih lg berlega dlm fikiran kan..
jwpan yg pasti..

ko mimpi apa?

norhidana miswan said...Reply To This Comment

mmg sedih kak, ceria pun dh tak mcm selalu... satu malaysia merasai nya

Falsya said...Reply To This Comment

Semua mengharapkan bende yg sama..;(

NM03 said...Reply To This Comment

suria amanda,

betol, aku sokong ape kau cakap. boley tak kita bersatu dalam perkara getir mcm ni...

Kakzakie said...Reply To This Comment

Kakak rasa rata-rata punya rasa yg sama. Sedih walau kena redha.

wantie said...Reply To This Comment

kita hanya perlukan masa untuk mengubati kesedihan ni.

Rizziela said...Reply To This Comment

sedapnya abc

Daddy Ziyyad said...Reply To This Comment

Lama wehhhh aku tak makan ABC

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) said...Reply To This Comment

Rabbi Yasir Walatu`asir... semoga segala pencarian di permudahkan..

Eye_nee said...Reply To This Comment

Sampai ada satu rakan akk ckp..."Aku, Selagi mereka tak jumpa apa yg berkaitan..aku masih anggap ada harapan"...

Mia Kassim said...Reply To This Comment

Susah utk terima berita tu kan. Semoga keluarga mangsa tabah menghadapi dugaan ini. :'(

Chekgu Azrine said...Reply To This Comment

Sentiasa berdoa utk mereka..
Al fatihah

Myra Jay said...Reply To This Comment

Moga ada keajaiban walau ianya tipis...


p/s : Mimpi apa ye sis?