Monday, March 31, 2014

jalan² kuala selangor



tiga lawan satu
mcm² kenangan
cerita akan menyusul kemudian
penat blom hilang

16 dok ngomen:

norhidana miswan said...Reply To This Comment

msti seronok cite jln2 nih kak... jgn lambat2 yek

sudipVSsenduk said...Reply To This Comment

letih benor nampaknya..

wahida said...Reply To This Comment

aku tau ni kat mana!!

Faridah Mentarang Bakar!!

yeayyyy!! bak mai hadiah!!

Mia Kassim said...Reply To This Comment

Bestnya bersantai di beranda rumah....nyaman jak.. :)

:: idzwa :: said...Reply To This Comment

tak sabar nak tgk kemeriahan nyer!

Ema Johari said...Reply To This Comment

nampak semuanya kepenatan

Kakcik said...Reply To This Comment

Berkenaan MH370 - daily mail memfitnah kononny Capt Zahari dalam proses berpisah dengan isterinya...

NM03 said...Reply To This Comment

kakcik,

ooo.... kesian family dia kan. saya ada baca dlm metro pg ni. klu saya, saya saman DM tu.

aizamia3 said...Reply To This Comment

cepat2 cite pasal my nantu tu.. hehehe..

Amanda Suria said...Reply To This Comment

mesti banyak citer ni....cepat updte nok....x sabar nak baca

Fazleyatul Aini said...Reply To This Comment

puting tu tak lepas hihi

Fiza Rahman said...Reply To This Comment

Dah tau ko gi mana noks. Tak sabar nak tunggu citer ni ☺

adarnadzmie said...Reply To This Comment

penat jln2 ye anak2...hihii...

Kakzakie said...Reply To This Comment

Qausar pun macam budak besar boleh pulak dia diam baring sama tu hihi...

Ni mesti penat sangat..

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) said...Reply To This Comment

Penat sungguh mereka adik beradik tu Reena..
Akak pun baru balik berjimba-jimba dgn monkey di Kuala Selangor tu :)

ameris said...Reply To This Comment

lama tak jengok sini. dah besar pon qausar