Tuesday, March 18, 2014

hepi bufday atok ayah!

hepi bufday ayah! hepi bufday atok ayah.... ayah sambut bufday semalam tapi kami celebrate ari ahad. ahad je semua anak menantu free. hari bekerja memasing bz, balik keje lambat la... letih la... so ahad mari berkumpul semua, ayah nak belanja makan. 

ayah dah 59 skang. semoga ayah terus sihat kuat utk hari² mendatang. tabah melayan cucu² yang semakin besar semakin menakal. atok ayah dah macam hakim skang ni. cucu² asyik begaduh depan mata, so atok ayah yg hakim siapa betul siapa salah. kalu salah kena tarzan ngan atok ayah. atok ayah kalu marah, cucu² boleh tunduk takut. kalu maktok marah kirim salam... di perlinya balik ada le... kesian maktok... hehehe.. kalu cucu² buat salah atau nakal, jerit je nama atok ayah, kompem cucu² diam kaku. ha... betapa hebatnye takutkan atok ayah.. giler tak takut... hakim tu wei... jatuh hukum nnt seksa woooooo.. mau tak seksa, kena sorok puting kot. ketageh le cucu² dia nnt. hahahaha

atok ayah penah sorok puting qausar agak lama. tak brani dia nak minta tau dak. nak tido baru merayu... kalu maktok atau kami yang sorok, dia punyer zikir kat telinga nakkan puting balik, boleh bikin kejung saraf otak tau dak. fening dibuatnye. so skang ni kalu ape² tak kena, semua kami serah kat atok ayah. gasak la korang... hahahaha

nak boleh amek gambar ni, kemain seksa. ragam cucu² boleh jadi histeria. nak boleh tangkap sorang² dok sekali ngan atok ayah amek gambar, uiiiii.... keliling meja mengejar. memasing tgh syok belari. ni je la gambar yang menjadi. yang lain semua mcm amek tgh ada gegaran bumi. hahahaha

muka dak qausar tak pueh hati sebab kakak yang tiup abes lilin tu. si rayqal tak sabar nak terkam kek. ei... tarzan aku masa ni nak soh memasing diam. tu blom dak qaleef join sekali. tgk dia dah besar nnt cemana. 

aku lantakkan dorang nak main kejar², tak daya dah aku nk mengejar jugak. ko nmpk ada pokok limau tepi pintu tu... ha, dak qausar siap amek buah limau tu dan giget eh... aku punyer tekejut giler, siap menjerit lagi. hamek... suara kingkong aku bila kuar abes, mmg goyang kerusi meja. hahahaha... mak aku punyer bebel... berkali² soh basuh mulut qausar takut ada racun. aku kasi dia minum air masak segelas abes. sampai nak lagi. kelat gamaknye... rasakan!

tengkiu tok ayah blanje kami makan kat restoran adam lai. ada cawangan baru kat wangsa melawati. menu dia mmg kompem le aku tak sempat nak amek. sampai je hidangan semua pakat terkam. semua tgh lapar... anak² pun sama. aku dah cakap ngan dedi nnt nak dtg lagi, tapi nak mkn kat cawangan sri gombak plak. tak syok tak sempat amek gambar menu. tak syok sebab hapdet takde gambar menu. dedi kata ok, nnt kita pegi. yey!!!! tengkiu dedi... pekerja kat sini semua baik². tengkiu atas layanan yang superb!

rasa nak terjah cawangan wangsa melawati? ni alamatnye

no 1, jalan dataran wangsa 1
dataran wangsa melawati
53300 kl
019-388 3903 / 017-280 0718

15 dok ngomen:

Chekgu Azrine said...Reply To This Comment

semoga atok ayah panjang umur murah rezki ye..

:: idzwa :: said...Reply To This Comment

happy birthday tok abah :)

Amanda Suria said...Reply To This Comment

happy birthday tok ayah....muda lagi rupanya...

Shark Kay said...Reply To This Comment

alhamdulillah..
semoga dipanjangkan lagu usia tok ayah.
dimurahkan lagi rezeki..
hepi tok ayah bersama cucu dia.

attyfir said...Reply To This Comment

selamat harijadi tok ayah
semoga dimurahkan rezeki selalu.

Zura@Iwan said...Reply To This Comment

SELAMAT ulangtahun kelahiran atok ayah qausar..

semoga sentiasa dilindungi Allah SWT..ameen..

ummiross said...Reply To This Comment

happy birthday tok ayah,
moga panjang umur dan diberi kesihatan yang baik. Moga dalam lindungan Allah SWT sentiasa.

Sue-Rya Qistina said...Reply To This Comment

happy birthday tok ayah..
wahhh..kek SR choc indulgence kegemaranku..aritu nak celeb besday bambam, abis pulak kek ni..huhuhu

wahida said...Reply To This Comment

hepi belated beday to pakcik eman manan...heheh...

semoga panjang umur dan diberikan kesihatan yang baik hendaknya...amin...

Nurfaezah Abdullah said...Reply To This Comment

semoga ayah akak sentiasa sihat, dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki selalu Aamin :)

Kakzakie said...Reply To This Comment

Kakak baca sampai ketawa sendiri. Bayangkan atok punya birthday dgn cucu yg ligat-ligat:)

Happy birthday buat atok Qausar..

Fiza Rahman said...Reply To This Comment

Selamat hari lahir buat Tok Ayah.

aizamia3 said...Reply To This Comment

Semoga tok ayah panjang umur dan sihat serta kuat dalam menjalani kehidupan seharian.. ;)

norhidana miswan said...Reply To This Comment

eppy bday utk atok ayah qays..moga bertambah sihat n sentiasa dlm lindunganNya

Dee said...Reply To This Comment

nampak nau muka qausar tak puashati..hahaha..

happy birthday to your abah..moga pjg umur, murah rezeki dan sihat selalu..amin..