Friday, January 10, 2014

cik leha memok



gini le ngupanya balik sehkul semalam. baba dia wasap gambar ni sampai aku gelak mengekek nengoknye. melepet habes kekdahnye... aku balas kat wasap grup mcm ni...

' hai cik leha memokkkk... penat jual jamu keliling kampung keeeee.... laku ke jamu hari ni.... hahahahaha '

baba dia cakap, masuk je kete teros gelabah bukak beg carik puting ngan kain nak gentel. ketagih la tuuu.... rambut habes tekeluar penuh dahi. hai la kakakkk... penat sangat ke tu... bila aku tepon, dia jawab begini..

 ' kakak dah tak larat nak cakap ni, kakak penat sangat ni... bai mummy... '

teros letak tepon hokey. tak sempat aku nak tyer ape. hahaha... pastu baba dia wasap gambar lagi, tak sempat tukar baju terus lena bedengkur. kesian dia... penat ye kakak. takpe, kakak  nak pandai kan... kakak nak jadi doktor kan... nak cocok vontot mummy kan.... itulah cita² dia. nak jadi doktor sebab nak cocok vontot aku. muahahahaha

 jangan main², cik leha memok hantu budu tahu... time dia tak makan nasi pun dia boleh calit² budu mcm tu je tau... 

masa aku amek gambar ni dia tanyer aku... 'mummy amek gambar kakak ni sebab kakak antek ke?' ye la kakak...kakak mmg cantek, pendek, gemoksss, vontot tonggek, idung kembang, bibir tejuih, suara merdu, baek, cerdik, pandai, tapi satu je... suker nangis. dia jawab ' ye la, mummy ape... apetuh... apetuh... mmm... takde ape la.. ' ha, takde modal nak jawab balik la tu. hahahaha

ni testing tudung baru la konon utk pegi mengaji. masa nak amek gambar ni, aku soh dia buat peace ngan kenyit mata sebelah. hasilnye begini. peace sampai 3 jari ye kakak. hahaha.... ape² la cik leha oiiiii.... 


19 dok ngomen:

DYatie said...Reply To This Comment

Allah. Penat btl ye kak. ;)

Nurfaezah Abdullah said...Reply To This Comment

hehehe macam2 kereneh dia

Sue-Rya Qistina said...Reply To This Comment

alalalala..kesian dia..letih sgt ye..xpe la kakak, nak pandai kan..nak inject vontot mummy ye..hahahahaha..sian mummy..

Chekgu Azrine said...Reply To This Comment

Teringat aku ke dia muh.
3hari aku berurut ngn ma mu..
Mmg pening pale ma mu layan dia..haha..
Vontot tonggek tu yg xthn tu..hahaha

Kakzakie said...Reply To This Comment

Kakak tengok gambar pertama tu dah dapat agak mesti baru balik sekolah. Betul!! Tak kisahlah kak Icha jambul terkeluar pun tetap comel juga:)

wantie said...Reply To This Comment

mau tak meragam cari oksigen kosong. part gentel gentel kain tu paham sangat sebab anak aku si Aleesya tu pun peelnya sama je. asal puting kat mulut tangan menggentel je kerjanya..

wow.. minta budu ko ye.. meh geng ngan aunty. hahahaha

Eye_nee said...Reply To This Comment

Allahhh dah terbuka aurat semua bagai dah...keletihan betul gamak nyer yer kakak...

Mila@Rimbun said...Reply To This Comment

alahai comelnyer dia... kenyit mata ke tutup mata tuh hihihi

wahida said...Reply To This Comment

hahaha...lawak la dak icha ni...

rindu nak jumpa budak ni...

Amanda Suria said...Reply To This Comment

kesiannya dia....balik school cari candu dia eh....comel sgt...

Khai♥Rin : anies said...Reply To This Comment

mahal nyer muncung cik leha kite niiii ekekeke

Mia Kassim said...Reply To This Comment

sian budak2 mmg gitu kan noks....kdg2 dlm keta pun dah terlentok....penat....penat bermain...hehe

Cik fatin said...Reply To This Comment

Salam Jumaat :)
dah mcm bos dah kakak hehe

TIPS MUDAH Melegakan Sakit Tekak & Batuk

ummiross said...Reply To This Comment

hehehe..aduyai, tersengih2 ummi baca n3 ni. Moga tercapai hasrat 'kakak' nak jadi doktor..

Fazleyatul Aini said...Reply To This Comment

perghhh hebat makan budu gitu je

Daddy Ziyyad said...Reply To This Comment

aiyoooo cik leha hantu budu kaaa? hahahaha

Ibu Lala said...Reply To This Comment

Sape cik leha ni nieza. X pernah tau pun. Amboi penatnya dia pi sklh. Dan lg blk sklh cr puting ye

munna said...Reply To This Comment

Alahai... Tak dpt dipisahkan cik leha dgn kain busuk dia tu ye....

cheqna said...Reply To This Comment

hahahahaha

oo hantu budu ni..