Friday, November 1, 2013

hi november

november sudah

penantian lagi 24 hari

owhh... tak sabarnya

moga diberi kesihatan dan cuaca yang baek² aje nnt

in shaa Allah


hidup biar riang!

walaupun dah kertu, ribena tetap pujaan hatikuuuu


kenapa teruk sangat mengeliat kamu dik

dah ngupa senaman taichi mummy nengok

hehehe

19 dok ngomen:

Nurzakiah Hanum said...Reply To This Comment

moning

:: Mrs.Eady :: said...Reply To This Comment

comel!!

syawalsimpsons said...Reply To This Comment

apa yang di tunggu tu ye...cumill si adik ni tau...

Khai♥Rin : anies said...Reply To This Comment

baeeekkkk punya lentik ;-)

adrianna syaz said...Reply To This Comment

Slmt pg.salam jumaat akak :)

Eye_nee said...Reply To This Comment

menghitung hari detik demi detik ko yer....mata cam pejam jer budak comel tu...mengantuk lg lah tu...

Dee said...Reply To This Comment

nak kirim...hahaha..

i is tak minum ribena..tp hidup i tetap riang ria..hehehe..

faraherda.razalan said...Reply To This Comment

Heheheh! Comel je menggeliat mcm tu. Dgn mata terpejam. Kena paksa bgn ke syg?

Qhaifa Nur said...Reply To This Comment

mata pejam...tang puting tuh...tetap pujaan di hati yup Qays...

Kesuma Angsana said...Reply To This Comment

hehehe KA pun suka juga tumpang minum ribena anak2 !

Fazleyatul Aini said...Reply To This Comment

haha lawak la qays ni

Nurfaezah Abdullah said...Reply To This Comment

ada ape 24 hari lagi tu kak hehehe qausar comeyy..

Kakcik said...Reply To This Comment

Nak terbang lagi ya? Sampai ati tak ajak mak... :)

Chekgu Azrine said...Reply To This Comment

Kemana tu noks???

Mia Kassim said...Reply To This Comment

Qays ke tu? kiutnya ngeliat sampai tertonggeng....hehe

ismaliana sulaiman said...Reply To This Comment

amboiii...lentiknya montottt.. hehehee


p/s:malam td sambung baca blog ummi smpi n3 dia yg pertama.. waaaaa...nangis lagik smpi mata x blh bukak... :(

wantie said...Reply To This Comment

ni mesti kes kena kejutawal sebab nak gi umah mak tok kan..kan..

Anak anak aku tak de yg jadi cenggini. sebab aku masuk kerja lambat. so deme tido puas puas la kan..


Thanks yer sebab ingatkan kita ttg doa awal muharram tu.

Aida78 said...Reply To This Comment

tu mengeliat nak membesar ni...

Ibu Lala said...Reply To This Comment

Wah bestnye. Lagi 24 hr nak pi cuti cuti ke. Syoknye...