Thursday, September 26, 2013

kasih sayang tiada tandingan



semalam tak sempat nak jenguk ayah, kami kena ke sepital sg.buloh sebab FIL aku tak dapat dtg. hati aku mmg resah tak dapat tatap wajah risau ayah. gambar ni pun adik aku yang wapp. aku ade call ayah tanyer khabar... cuba belawak ngan dia sebab kalu aku tak buat mcm tu, aku sendiri akan ciwek, senang kuar air mata. ayah kena buat bypass dalam masa tedekat, sekarang ayah kat wad HDU. ayah diberi ubat utk cairkan darah sebelum menjalani bypass. mak cakap, penuh wiyer kat badan ayah. mak cakap lagi, kesian sungguh tgk keadaan ayah. aku tgk gambar ni pun dah rasa nak meraung. aku tak boleh nangis depan ayah... aku taknak dia sedih sama. aku tau hati dan perasaan dia mesti tak keruan skang ni. tapi elok la ayah masuk HDU sebab kalu kad wad biasa, aku takut ayah curik² keluar, pi berasap kat celah pokok lagi. hehehe.. ayah tunggu kami datang ptg nnt hokey!

moga ayah tabah menghadapi ujian ini dan terus kuat demi kami semua. kami sayang ayah! 









eh, aku nangis??? denggggg!!!!!

21 dok ngomen:

:: Mrs.Eady :: said...Reply To This Comment

Semoga dipermudahkan semua urusan ayah..

Ratu Hatiku said...Reply To This Comment

Sabar ya.. Semoga dipermudahkan semuanya.. Amin

Nurzakiah Hanum said...Reply To This Comment

semoga semuanya dipermudahkan

cik dah faridah said...Reply To This Comment

sabar la yek...sy doakan ayah na kembali sihat..kite anak kena kuat bg semangat kat dia...jgn sedih2 depan dia...

Eye_nee said...Reply To This Comment

Tabah yer sis...semoga Ayah segera sembuh....

Ain Noraini said...Reply To This Comment

Semoga allah permudahkan segala urusan..dan kembali sihat...

Kakcik said...Reply To This Comment

InsyaAllah, Ayah dan MIL Ena adalah orang2 yang kuat dan tabah. :)

Ibu Lala said...Reply To This Comment

Moga dipermudahkan semuanya ye. Kami mendoakan dari jauh. Cuak jugak ni sbv hubby pun komplen sakit sakit dada dan penat. Tapi liat nak pegi hospital.

nabila zaremi said...Reply To This Comment

Semoga akak kuat & Allah permudahkan segala urusan..saya doakan Ayah akak cepat sembuh..amin..

norhidana miswan said...Reply To This Comment

moga ayah akak kuat, semoga semuanya dipermudahkan... akak jgn sedih2... akak pun kene kuat, kalu dia tgk anak2 sedih hati dia pun jd sedih...

Chik Att said...Reply To This Comment

semoga ayahanda cepat sembuh ...

Nurfaezah Abdullah said...Reply To This Comment

semoga ayah akak cepat sembuh.. semoga semua urusan dipermudahkan..

Dee said...Reply To This Comment

sabar ye mek jah..harap ayah mek jah cepat baik..dan segala urusan lancar..kasih isteri mmg abadi :)

Chekgu Azrine said...Reply To This Comment

Semoga sembuh seperti sediakala.ye na

Amanda Suria said...Reply To This Comment

semoga dipermudahkan..insyaallah...

ita citot said...Reply To This Comment

Semoga dipermudahkan. Sabar ye.. Banyak2 doa. Semoga ayahnye cepat sembuh sihat sejahtera seperti sediakala. Aamiin..

Mia Kassim said...Reply To This Comment

Semoga semuanya dipermudahkan.....sabar ye

sarah said...Reply To This Comment

semoga ayah awak akan ok..pak long sy dah masuk wad nak buat bypass tak jadi..dia takut..terus mtk kuar spital..heheheh

SangRatoo said...Reply To This Comment

sebak plak ngk....moga ayah mama sherry cepat sembuh ye..insyaAllah..amin.

ct shah said...Reply To This Comment

semoga ayah kak ena cpt sembuh.sebak tgk.teringat arwah mak dan abah saya masa sakit dulu.:-(

adarnadzmie said...Reply To This Comment

moga ayah nieza sembuh dengan cepat...aminnn...byk2 berdoa...