Wednesday, April 3, 2013

random photos # 3



 penat melasak dalam kete, akhirnya miki dan kawannya terlena jugak. hehehe

 pengacau majlis. org dok sebok nk tgk pak ngah dia akad nikah, dia boleh tawaf dalam masjid pi tegor org keliling. sampai merangkak nak pi kat pak ngah dia... nakal sungguh...

ini bedak ke tepung? bedak tuannn... hahahaha

tido lagi... orang lain dok tgk pak ngah bersanding dia layan mimpi dalam kete. elok jugak sbb panas terik kat luar. time makan pun aku dan asben gilir² sbb qausar masih tido. cuma kami turun amek gambar je pastu masuk kete balik.
 pegi banting tido, balik kl pun tido. penat mengalahkan pengantin

panas terik betol kat banting. tak menahan sungguh lekit badan. sejam sekali rasa nak mandi. penat mencari barang utk pengantin, pekena rut bir frost klasik mmg menyegarkan... sendawa pun mcm badak air lakik aku kata. hahaha...



30 dok ngomen:

:: Mrs.Eady :: said...Reply To This Comment

comel..

cheqna said...Reply To This Comment

tgh imagine camana agaknya badak air sendawa..hahahaha

Kakcik said...Reply To This Comment

Sekarang ni memang musim panas. seronok kalau boleh lena macam Qays. :)

Khai♥Rin : anies said...Reply To This Comment

boleh panggil sleeping handsome x? ;-)

ummiross said...Reply To This Comment

Sejuka hati dapat tengok Qausar pagi-pagi ni.

Dee said...Reply To This Comment

last weekend was too hot lah..hehehe..

aku tgk qausar lak mcm pengantin..sana sini org amik pic dia..hehehe..

JaSSNaNi said...Reply To This Comment

budak kecik mmg comel kalau kena tempek bedak banyak2.. :D

Fiza Rahman said...Reply To This Comment

Berketak body Qays yer nok.

Cuaca skang ni memang panas terik lah.

nens cellection said...Reply To This Comment

hehehe..senang kalo tdo..xdelah die sama naik ngn pengantin..mak ayah pon boleh makan ngn tenang..kalo ammar..sorrrii nk tdo baik2 camtu..huhu

adarnadzmie said...Reply To This Comment

dak noty dan encem ni tido jer memanjang...kihkih

aizamia3 said...Reply To This Comment

time dia tido paling melegakan hati.. ;)
kalau tak.. melasak je lah keje dia..

misz sheyla said...Reply To This Comment

akak kite copy gmbr air last tu..hehehe

faraherda.razalan said...Reply To This Comment

Olololo....comelnya hero sorang ni!

Mmg panas le skg ni. Klu ujan ptg pun, takde maknenya sejuk. Wap panas habis naik. Tu yg melekit je. Hmmm...

lieyalatif said...Reply To This Comment

Adoi qays wey!!! Paha tuuuu geram tgk!!! Haku geget2 kang jugakkk heheheheh...

Naik ngantok aku tgk pic qays tdo koo!!! Lena sgt hah nampaknye....

wantie said...Reply To This Comment

qyas..qays... kamu dengan dunia kamu. hahaha...

Acik Erna said...Reply To This Comment

bestnya dapat tengok gambar Qays..comel sungguh..putih gebu

AdaM Hawa said...Reply To This Comment

sedap je baby boy tido..

Mia Kassim said...Reply To This Comment

comelnya qays tido penuh dengan bedak....hehe

~MommyAida~ said...Reply To This Comment

Hihihi..Qays tgh melasak..inilah masanya Mummy akn kurus..yeayy..chaiyok2..hihihihi

Riedaffya ibrahim said...Reply To This Comment

qays penat ye...banyak tido,.

Daddy Ziyyad said...Reply To This Comment

sendawa macam badak air! kah kah kah kah

ieda immi said...Reply To This Comment

gerammm ... lena betul dia ! ;)

wahida said...Reply To This Comment

lepas ni ko tak yah gi gym nok...kejar qausar pun dah boleh susut berat badan...

:)

Qhaifa Nur said...Reply To This Comment

kerja Qays dah bermula...
tak sabar nak berjalan ni...

Chekgu Azrine said...Reply To This Comment

chomelnya qays..
kalau jumpa sure aku gomollll nih..
eeiii..geram!

norhidana miswan said...Reply To This Comment

bdk2 mmg gitu kan, kalu bwk gi travel mana2 depa yg pnt ngalahkan org yg bwk kete ehhehe...

comeinyer zirapah qays tuh

lizz said...Reply To This Comment

qays hencem ni comel sungguh tdo pun comey...

Fifi Nadhrah said...Reply To This Comment

cumil nye baby.. ufairah pon ade zirafah tu.. same la pulak.. hadiah dari orang..

MrS. F!zA said...Reply To This Comment

wahh tido lam kete pon siap berbantai mickey..

Madam Lala said...Reply To This Comment

lani mmg panas berdentum..
kesian kat budak2....