Monday, February 18, 2013

hepi beday damia


bengang sebab separuh gambar dalam hp aku terdelete! jadiknya stori hari ni tanpa jalan citer yg pjg lah ye.. kami anak banak dijemput utk meraikan beday fasha damia yang diadakan di mekdi ampang. moh layan gambar yang pyer seribu satu cerita buat diriku

 lebiu superman dedi! 

 dak jambu dari dalam kete dah tido, sampai mekdi yang tgh riuh rendah pun dia menten tido.

 icha kalu amek gambar suker tayang gigi. 

dedi kata tahun dah boleh berempat. erkkkkk?????

 mami paksa dia bangun sebab ramai dok tunggu nak timang dia. hahaha

 tadaaa... dah bangun tapi muka ciwek nak nangis... 

 bagi biskut terus diam

 dua cikeboom pujaan hatiku.

 qays kalu ada budak pompuan mmg dia gatai... 

 tgk.. asyik nak pegang je... kak icha tak layan org lain dah.. hahaha...

 mak ngan damia

tengki fazreen dan fatihah sudi jemput kami memeriahkan suasana. hepi beday damia, nnt kita jumpa lagi okeh..






hari ni qays dah start dok ngan maid baru.. hrp semuanya ok, in shaa Allah

30 dok ngomen:

Nens Collection said...Reply To This Comment

alahaii..meriahhh!!!
qays makin comel..gewammmmm

Ratu Hatiku said...Reply To This Comment

Hepi besday Damia... :D
Geramnya tgk Qays tu...

makchaq said...Reply To This Comment

Happy Birthday Damia..
Bestnya tengok ramai budak2.. comel2 semuanya...
Dah macho Qays pakai checkshirt & jeans..

Nurzakiah Hanum said...Reply To This Comment

singgah pagi

Fauziah Mohamad said...Reply To This Comment

hamboi qays cam dah bujang la

adarnadzmie said...Reply To This Comment

amboi qays dpt pegang awek terus cenyum sajer...hehe...

:: Mrs.Eady :: said...Reply To This Comment

okey la tu thn ni bleh berempat!!

fazilzura said...Reply To This Comment

wahh bnyk nye kek dia..

heheh btl2 .. leh ber4 dh

Sue-Rya Qistina said...Reply To This Comment

ala sian2 dia. tgh syiok titun, mami dok kejut dia eh. tp tetap menten cute! hopefully qays ok ngan pengasuh baru :)

Kakcik Nur said...Reply To This Comment

Semoga pengasuh Qays adalah seorang wanita yang baik...

Lya Colours said...Reply To This Comment

wah meriah kemain beso kek

wahida said...Reply To This Comment

bukan main ko qays ye..miang kalau jumpa budak pompuan yer...notti eh...

qays duk elok2 ngan bibik tu tau...takmo notti2..


jah, bwk la dia kat opis jah...huhu...

Ismaliana Sulaiman said...Reply To This Comment

hepi besday damia... :) sama nama mcm anak2 dara saya...

lama m'hilangkan diri,rindu btl dgn dak jambu nih....huuhu

lieyalatif said...Reply To This Comment

olooo qays jambu!!! senang tol bela awak yeakkk..bising2 pun tetap maintain tdo...untung ko nok...senang nak berjalan kan....

kemain lagi hah smart2 pi pelok anak dare org yeak...takpe2, awak tu hensem sure si gadis merelakannye hehehhehehehe

Amanda Suria said...Reply To This Comment

Happy sebeday Damia...

Cik Puan Rara said...Reply To This Comment

hepy belated buffday.wahhh baby pakai bangle.dasat.hehehe

akk puitng tu beli mata.comei lah.

Haryati Faizal said...Reply To This Comment

besh jugak wat besday kat luar kan...

Eye_nee said...Reply To This Comment

Hepi Birthday DAMIA...

Noks...tgk video amah indon lambung baby tu cam cuak jer...ok tak maid baru ko ni....

ummiross said...Reply To This Comment

happy birthday Damia.
Harap qays ok dengan pengasuh baru..salam cayang untuk qays.

whitecappuccino said...Reply To This Comment

hepibday damia! qays yg comel sokmo...

Qhaifa Nur said...Reply To This Comment

hepi besday damia...
ramai yang datang, seronoknya...

Qays ada pengasuh baru...minta2 semuanya ok

Cho Zila said...Reply To This Comment

happy birthday damia... seronok besday dikelilingi ramai orang... Qays comel sesangat b berbaju belang...

Mia Kassim said...Reply To This Comment

Hepi birthday damia.....sama pula nama dgn anak aku...hehe

Kesuma Angsana said...Reply To This Comment

meriahnyer majlis ni

Dee said...Reply To This Comment

qays makin lama makin hensem..dh lama tak tgk icha..baru nak tya kau mek jah..x tyg gambar icha dah ke..hehehe..

btw..maid tu kalau ada mak kau oklah..kalau takde risau aku nok..tgk video dlm fb ngan berita tu..eeee..aku rasa nak pijak2 indon tu tau..

Daddy Ziyyad said...Reply To This Comment

Tgk gambar daddy Qays ni..teringin la pulok nak beli baju superman jugak...hahahaha

Azian Elias said...Reply To This Comment

alahhh.. tomei- tomeii.. kejap je dah besar kann..

wantie said...Reply To This Comment

memang nampak kegatalan qays tu. hahaha... pandai le mama kamu panggil kamu gatal..

faraherda.razalan said...Reply To This Comment

Wah! MEriahnya majlis. Hehehehe....

Ena's Palace said...Reply To This Comment

hepi besday damia...
cute la qays masa tido...geram tgok!