Friday, December 7, 2012

qays dan bayang²



asal dia nmpk bayang² dia sendiri, dia suker tenung dinding tu lama². 
lucu tgk pe'el dia. selagi tak tarik dia selagi tu dia ralit tenung wajah dia sendiri.
sampai meleleh ayaq liyoq
hahaha... noti tau anak mami ni!






tetiber suker giler lagu apo kono eh jang versi ac+fida+stellar band

35 dok ngomen:

Anum said...Reply To This Comment

budak2 memang suka main ngan bayang2

♥cikmOt♥ said...Reply To This Comment

qays pelik ye sebab dia ada dua...hehehe

ct kektus said...Reply To This Comment

comel. dia kgum dengan bayang2 sendiri tu. hehehee :D

Hanis Azla said...Reply To This Comment

ralit aje dia.. he..he.. comel.. bukan kata qays aje.. akak pun kdg2 suka tgk byg2 sendiri..

Dee said...Reply To This Comment

untunglah mama..xyah beli menan mahal2..qays main ngan bayang2 sendiri je..jimat..hahaha..

Kakzakie said...Reply To This Comment

Minda dia dah pandai berfikir- bijak kan Qys. Mesti hairan apasal hitam bergerak-gerak.

:: Mrs.Eady :: said...Reply To This Comment

noti mcm dedi..ehhh...haahahaa..

Ainim SuJu said...Reply To This Comment

dia pelik kot sbb nmpk bayang tp xde muka

abah khalisha said...Reply To This Comment

sonok men bayang-bayang sendiri..pelik dia tgk..apa ke menda sebenarnya

~MommyAida~ said...Reply To This Comment

hihihh..dia tgh pelik sbnrnya ..tu yg dok tenung lelama tu..hihihi

Hana Soffelia said...Reply To This Comment

Budak2 memang suka byg2 dan cermin. Mesti tergelak2 je.

Qhaifa Nur said...Reply To This Comment

Qays dgn bayang2 bole buat mcm2 he..he..

ct rahani said...Reply To This Comment

baya2 qays nih mmg suker main bayang2.. cam pelik beno je kan bg diorang.. sama jugak anak2 sy dulu.. :)

Sue-Rya Qistina said...Reply To This Comment

samalah ngan bambam gak kak. kemain ralit lg tgk bayang2 sendiri. skang dah pandai cakap, kemain becok ckp bayang2 dia tu

SURIA AMANDA said...Reply To This Comment

dia suka nak explore tu....

ieda said...Reply To This Comment

ekeke bukan notti lah dikk
comel namanyee nie !!! ;))

fiza said...Reply To This Comment

Hehehe...comel. Mesti dia dok berfikir kan tgk bayang2 tu.

Erk...suka juga dgr lagu tu.

Kakcik Nur said...Reply To This Comment

Agaknya dia terfikir, budak botak manalah tu... Hehehe...

whitecappuccino said...Reply To This Comment

mesti dia duk fikir apa benda la tuuu

Mia Kassim said...Reply To This Comment

rasa ingin tahu tu apa benda hitam yang bulat2 tu...hehe

wahida said...Reply To This Comment

jah, ko suka lagu tu jah? mula2 aku suka jugak la, tapi lama2 dgr menyampah pulak bila si AC tu rap...


elok2 lagu tu best, bila AC buat rap aku jadik nyampah pulak...huhuhu...

Haryati Faizal said...Reply To This Comment

mesti dia nak kaji...apakah itu bayang2?....hihi

Mimy Hamid said...Reply To This Comment

salam..akak tadi ada naik lrt ke kerinchi tak...sy rasa macam akak pakai baju kurung putih...look macam garang je muka..ke sy salah orang

norh said...Reply To This Comment

dia dok cari, mana la agaknya member2 dia ni.. :)

Zura Zue said...Reply To This Comment

hahaha...mesti lawak kan..mesti dia heran nape ade bayang ikut dia..

NM02 said...Reply To This Comment

mimi,

takde dik...ahkak kau ni poi kijo ngan en laki, balik pun besamo en. laki... tak ponah naik lrt

hehehe

Mimy Hamid said...Reply To This Comment

lega salah orang...bukan apa kak..sekali imbas macam akak...tapi sy perhati muka macam tak sama....nasib la bukan akak...sebab org yg sy jumpa tu muka sombong dia jeling saya hehehehe

wantie said...Reply To This Comment

alahai...mesti sweet bila tengok gelagatnya dok main bayang bayang tu secara live kan..

norhidana said...Reply To This Comment

heheheh dia punye perasaan ingin tahu tu kuat sgt, itu psl sampai meleeh ayak liur...

*aku pun suke lg tu kak...best

Ibu Lala said...Reply To This Comment

halamak...rindu aksi baby la ...

Daddy Ziyyad said...Reply To This Comment

mesti dia terfikir...'sapa budak tu'..sambil tgk bayang bayang sendiri..haha

NM02 said...Reply To This Comment

rindu plak dngn anak buah bila tgk anak awak ni...

main dgn anak buah je la, anak sndiri x der lagi..hehe

Riedaffya ibrahim said...Reply To This Comment

hee...mesti dia ralit ka..cam awina anak sy yg kedua tu..suka tgk cermin n ber aksi..dia gelak2 bile yg dlm cermin ikut dia..

Nens Collection said...Reply To This Comment

bila dh besar sket nnt..mesti buat burung guna tangan..cam ammar..hehe

N i e Z a said...Reply To This Comment

hahahaha...mesti dia pelik..budak motak mne la duk kt depan dia..kekekeke...