Thursday, November 1, 2012

bz ; sakit !



20 hari aku akan bertugas ditempat yang ehem ehem... 
naper ehem ehem? 
malas nak bukak citer
nnt ada yang sentap! hahaha... 
tapi aku berkhidmat dengan ikhlas
kerja tetap aku jalankan mengikut jadual
wah!
cam hebat tak bunyinye
hahaha


udah le bz
pewot muncit aku wat hal lak hari ni
nak kata ceri beri, mcm tak
entah... tapi aku asyik ulang alik termenung dalam jamban
hahaha

tgh syok bakar lemak
adoi... pewot muncit wat hal lagi
terus hilang selera nak kasi badan berpeluh
tukar baju balik igt nak pegi bilik menung
udah tak jadi plak
ni nyampah ni
memainkan perasaan ai je tau isi pewot ni
semua ni mesti buah kuini pyer penangan
 sama mcm raya haji kedua
aku dan en. suami konker jamban seadanya
hahahaha
kuini, mlm ni aku akan serahkan kau pada orang lain
nasib kau la kuini . . .

jadiknya tadi aku goyang kaki menatap kak jah menganyuh strider
kelas kau jah!


22 dok ngomen:

Anum said...Reply To This Comment

huhuhu...
faham2

Qhaifa Nur said...Reply To This Comment

lepas ni jgn makan dia lagi he..he..

Rinna said...Reply To This Comment

Semangatnyaa dia nak menguruskan badan caiyok2

Kakzakie said...Reply To This Comment

Kalah makan kuini tu nieza.. Kalau dekat dgn kakak nak kakak ambik kuini tu

Kesuma Angsana said...Reply To This Comment

moga semuanyer ok ye dear

fiza said...Reply To This Comment

Bagi kat sini kuini tu ☺☺

Smoga perut cepat sembuh & tak buat hal ☺☺

faraherda.razalan said...Reply To This Comment

Wah....gym? Nak join jugak!!!

:: Mrs.Eady :: said...Reply To This Comment

semoga cepat sembuh nok!

redza said...Reply To This Comment

banyak ke buah kuini tu...bak sini sikit hihi

Zura said...Reply To This Comment

kuini..sedapnye...

Mia Kassim said...Reply To This Comment

Semoga cepat sembuh perut tu.....emmm tumpang tanya buah kuini tu mcm mana rupa dia...hehe

Sue-Rya Qistina said...Reply To This Comment

huwaaaa..jeles kita akak dah aktif g gym. saya ni ntah bile la nk kuarkan peluh ni ha. huhuhu

Cikgu Ma said...Reply To This Comment

wah..lepas ni selim melim la ^_^

Nens Collection said...Reply To This Comment

alah pd kuini la tu kan..
jeles tgk org boleh g gym ni..huhu

wantie said...Reply To This Comment

haish... kalau la saya berpeleuang bersantai sambil mengyuh basikal tak bergerak tu mesti best.

buah kuini???? owh.. kegemaran saya.sangat suka. That day balik kampung makan sampai lebam. sib baik ok je. Then Aleesya yng BF pun ok je. kikikik...

bau dia mengguda jiwaku

qemaishak said...Reply To This Comment

Sedapnya kuini, bak sini la ekeke

ieda said...Reply To This Comment

ko makan ape sampai nak ceri beri dikk , kuini leh ceri beri ker ?? akak sental dekat 3-4 biji ok je huhuhu
wahhhh same2 senam sihat nie .. jelesss mak ! ;)

wahida said...Reply To This Comment

mengayuh bukan menganyuh...

hahaha....

Mamamya said...Reply To This Comment

dah lama x makan kuini...buah yg x blh di sorok2 mcm derian heheheee...


**** pure collegen tu saya jual 100gm/RM25 :) blh guna utk sebulan.. ^___^

4feet8 said...Reply To This Comment

chaiyok chaiyok..saya pula senam naik tangga 10tingkat setiap hari..dengan niat yg satu, nak turunkan kolesterol..hehe..

aizamia3 said...Reply To This Comment

ni bukan sebab kuinin ni.. ;)

Zura@Iwan said...Reply To This Comment

mkn x kena kut ceri beri tu..hehe