Thursday, August 11, 2011

bambam keterujaan




tiap petang mmg kami ditugaskan amek bambam di rumah pengasuh
sebelum ke rumah mak utk berbuka
kami bawa sekali dia balik umh kami dulu
pastu bawa dia ke bazar sekali
punyer la teruja dengan keadaan sekeliling yang ramai orang
macam² memek muka dia buat
geli hati nengok pe'el dia
sape yang lalu sebelah dia
kompem dia tegur
cakap spanyol dia la
ada sorang kakak tu, sampai gelak tgk bambam
sampai umh mak
nampak je semua orang ada
terus dia membebel
mungkin nak citer kat semua
yang dia pegi bazar
hahahaha
anak oh anak
eh
anak buah oh anak buah
tapi nak jugak anggap anak sendiri
^__^

54 dok ngomen:

☆*♥L@dy @yU♥*☆ said...Reply To This Comment

comey nyer anak buah uols...
geram tgk muka dia kawaiiiii

wida said...Reply To This Comment

syok kan dgr budak2 ckp bhs yg kita tak paham..

azam said...Reply To This Comment

comey anak buah nih....hehehe

Mommy Fara said...Reply To This Comment

Alahai....suka mengomel eh? Mesti peramah nie...

Anum said...Reply To This Comment

bambam memang comel

sahromnasrudin said...Reply To This Comment

mulut dia tue yg cumil

:: Mrs.Eady :: said...Reply To This Comment

chill yo bambam!! :)

ratusiput said...Reply To This Comment

teruja dia...comel bambam mcm2 memek gaya muka yg keluar...

AzMask said...Reply To This Comment

memang seronok tengok gelagat bebudak..

tapi rasa sayu sangat saat menatap wajah bebudak yang sedang tidur..

Kakzakie said...Reply To This Comment

Masa inilah best nak main dgn bambam. Kita tanya apa pun dia jawab walau kita tak faham tapi bunyinya best...:)

b a m b a m ' s said...Reply To This Comment

ngan bambam senior pon teruja tgk muka bambam junior.. ehhehe

qemaishak said...Reply To This Comment

kak, suka kan dgr budak2 bebel bahasa dia ni...qema kadang2 berlawan cakap ngn ammar haha

~Siti Hajar~ said...Reply To This Comment

bambam je ke teruja, mak buah bambam camne lak...??? hehehe

Anak buah pun anak sndiri jgk, sama2 bkasih syg..btl x..

deqlis said...Reply To This Comment

amboi teruja dia p PAPRAM yer...comel jer..


p.s: nk join tak exchange kad raya tu? klu confirm inform deqlis yer....nak masukkan nama..deqlis cari 10 org jer..pastu di tutup..:)

cheqna said...Reply To This Comment

kak..
habis akak cakap bahasa ape ngan bambam??jerman erk??
hehehehe
memang besh kan tengok gelagat budak2 ni
cheqna doakan yang terbaik untuk akak ok =)

bujal X said...Reply To This Comment

anak saya hari2 gi param dengan atuk dia~~makan roti bom~keh keh~

Diana @ bilakukatacinta said...Reply To This Comment

excited nak memborong yek??

miloais said...Reply To This Comment

masa2 camni lah saat yg paling best layan baby bercakap..
bukan takat bahasa sepanyol - jerman - korea - jepun semua ada

bleh gelak guling2 taww!
hak hak hak

~izan~ said...Reply To This Comment

brutal la muka anak buah yu ni..geram tgk.mesti garang hehe..mesti dia nk cerita mcm2 tu..takpun nk bgtahu dia nk beli murtabak sbrnya hehe

~ yus ~ said...Reply To This Comment

mesti seronok dengar celoteh bambam ya niezza....

akak doakan moga niezza cepat2 dapat zuriat sendiri pula. Mesti lebih teruja nanti...aminnn.

dhiera said...Reply To This Comment

comel ye anak buah kamu tu~ seronok lah melayan raham dia.

salam perkenalan ye~

eMMe said...Reply To This Comment

Sis, kalo dah hari2 muka bambam kat sini, dah mcm anak sendiri gayanya...best kan...tgk bambam pun cam suke n tak kisah dgn sis kan...

Cik Ina Do do Cheng said...Reply To This Comment

yu anak buah ngan anak sendiri sama tau. comel.

adarnadzmie said...Reply To This Comment

aloloo... asyik ternganga jer mulut bambam sepanjang jln tu... kot hairan tgk ramai sgt org kat situ...hehe..

wahida said...Reply To This Comment

tak sabar nak tgk dia pakai baju raya...

ieda said...Reply To This Comment

aloor geram ngan bambam ..

insyaallahh dikk manalah tahu bila jaga bambam penuh kasih sayang , allah dpt menilai dan memakbulkan doamu dik .. kena percaya pada ketentuan allah kan .. dia penentu segalanya ..

same goes to me huhuhu

Dee said...Reply To This Comment

boleh cubit pipi dia tak?

ajumohit said...Reply To This Comment

Mmg geram ngn bambam ni, belum lg pki spek pastu senyum, lg comey,,insya Allah moga niezza dikurniakan rezki, muga doa di bln ramadhan ini Akan dimakbulkan

Chik Att said...Reply To This Comment

heheheh .... dia teruja milih kuih tu ...

wardah @ fie shah said...Reply To This Comment

kenapa tak jumpa pun bambam ni?kalau jumpa kompem bambam kena baham.

fiza said...Reply To This Comment

Tomeiiii...☺☺

Huda said...Reply To This Comment

suka sgt kalau bb ckp sepanyol ke jerman ke :) bambam mmg comel :)

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said...Reply To This Comment

eemm..mesti best kan dgr bambam dok bebel2...

SuriHanna said...Reply To This Comment

Chubby betul.. mmg sesuai la dgn nama 'bambam' tu.. hehe
Salam Kenal...

Zura said...Reply To This Comment

dia teruja nak g bazar jugak tue..

kakcik said...Reply To This Comment

comel je gaya bambam. :)

redza said...Reply To This Comment

bucuk..bucuk...bucukk

ejaMaria said...Reply To This Comment

esok bila dia dah pandai cakap... nanges la layan sembang... hehehe... penat tau layan budak bercakap... ;p

rATu kEBaYA said...Reply To This Comment

budak2 macam tulah.. nampak sesuatu yang lain eksaited lebihkan..

chinta... said...Reply To This Comment

alahai comel je dak bambam ni...tu belum dgr dia ckp sepanyol lagi...ase nak geget2 je...huhuhu

ikatankasihku said...Reply To This Comment

happy tgk gelagat dia...
x pe, usaha lagi, INSYAALLAH adala rezeki ALLAH bagi...

LiLy @ MumMyQiStInA said...Reply To This Comment

Comel dak bambam ni.. ;)

pena rozie said...Reply To This Comment

Comel la. Ni jenis mesra alam la ni.

aizamia3 said...Reply To This Comment

bila petahnya hilang rindu pulak.. bila dapat bercakap non stop penat lak dengar..

Teratak Hami said...Reply To This Comment

Bambam tu ngumpat korang agaknya. Bambam kata "udah2 le tu beli makanan" .. hehe

Alif said...Reply To This Comment

bile aku nak ada anak ni?hahaha...

ILA HonEyBuNNy said...Reply To This Comment

bambam....

meh cne unty ila lak nak dukung...so cute la..eheh

kasihredha said...Reply To This Comment

comelnya..anak buah ye.

WuMing said...Reply To This Comment

Budak memang peramah..

Kita pula jenuh explain kat dia..

Orang tu kita tak kenal... mereka tak akan cakap dgn kita..dan macam-macam lagi..

AI said...Reply To This Comment

- x lama lagi bawak anak sendiri pulak yerr...

syariza09 said...Reply To This Comment

agaknya peramah mcm mak sedara kot...hehehe

Sufia Mahzan said...Reply To This Comment

comelnyer!

misya said...Reply To This Comment

meh nak tobit pp ckit

DoodleLicious said...Reply To This Comment

comellll comellll