Monday, February 21, 2011

1st Giveaway ' My Little Souvenir '

ni GA kedua utk pagi isnin ni. kontes ni ditaja oleh shida. lagi sekali ai di tag oleh kak jah. kau sebenarnya sayang giker kat aku kan jah. hadiah GA ni adalah souvenir dari new zealand and bandung. wah.. besh besh besh.. i loike!
shida, silalah pilih saya sebab saya ni penyimpan koleksi FM yang tegar. hahaha.. nak  ke NZ entah le bila. nak ke bandung asyik tertangguh aje. sementara saya belum ada rezeki nak ke dua tempat tu, sudi² le sedekahkan FM dan keychin tu kat saya. boleh gitu? ok shida, semua syarat awak rasanya dah saya patuhi. sila semak ye, kalu ada yg tertinggal, tolong inform. selain dari join GA ni, sudi² bw umh saya sekali. kita boleh tukar citer, info dan pendapat. ini bukan bodek tau.. *_*

saya tag suziey, norhidana, izan, azrina, dan lynnhamzah. ha... 5 org gitu yang harus saya tag balik. tarikh tutup adalah pada 9 mac 2011. selamat berGA!

7 dok ngomen:

Fieza79 said...Reply To This Comment

mcm best je...FM dari oversea...kalau ada time nnti nk join...

NM02 said...Reply To This Comment

fieza, ok..jgn luper tau

wahida said...Reply To This Comment

ko mmg best...sekejapan dah buat GA ni...sayang ko ketat2...muah!!

NM02 said...Reply To This Comment

ketat2 pulak dah

~izan~ said...Reply To This Comment

mekacih sudi tag,insyaAllah izan buat kt blog GA izan nnt =D

absolutely emy said...Reply To This Comment

semoga berjaya.. :)

shida said...Reply To This Comment

ai ,
terima kasih joint GA shida ..
muga ada rezeki buat AI ..
insyallah ..