Thursday, November 18, 2010

istana negara

banyak betul ai makan smlm. mcm² mertua dan mak ai masak. jam 4 pagi tadi, perut ai memulas. tu la makan tak agak. nak wat camner, menu semua menarik.. takkan nak lepas peluang pulak kan. ari ni tenang sekali datang keje. kete tak banyak, maklum..sekolah pun dah cuti dan ramai yang balik kg mungkin.

nak sambung gambar kami lepas balik dari wet world minggu lepas. xceli, tak rancang pu nak ke sini. tiba² je juki melalui jalan nak ke istana ni. cuma clue yg dia bagi nak amek gmbr ngan kuda. igtkan nak p ttwangsa. baik punya ai berseluar pendek. tak le pendek maner, bawah lutut jugak. maklum, baru balik beriadah kat tmpt basah kan, tak terpk plak nak ke tmpt lain lepas tu. jadi.. maaf le atas kesumbingan skit pada gmbr² yg ada ni.

saya insan yang lemah.... entah bila nak behijrah sepenuhnya. emm... ;'[

waktu ni baru lepas hujan lebat. masa kami sampai tu hujan dah rintik². baju kami ada bintik hujan sebenarnya tu. makin lama makin laju plak rintik tu. harus kena cepat sesi begambar sblm kami mandi manda lagi sekali. hehehe

tu dia...

tabik hormat kat abg tu. caiyok la bro.. camner kami gelak pun dia menten je muka siyes. 









hujan makin lebat dan kami terus beredar ke tempat lain

 kami singgah sini plak. aiyoo.. very patriotik la plak ari tu.
 sambung lagik



sakit giler peha ni sbb smlm di rumah mertua saya wat aksi mari menari tema hip hop. 
[jatuh kat dapo daaa] hahaha  ...

6 dok ngomen:

ayulicious said...Reply To This Comment

adessss ko jatoh ke jah......
sian ko...
tp sian lg aku....... :(

wardah said...Reply To This Comment

adeh kreatip betul aunti gebus edit gambo begitu. hihi..

sha a.s said...Reply To This Comment

lawak2...hehhh!

NM02 said...Reply To This Comment

ayu... naper ngan kau?

hati disakiti lagik ker?

NM02 said...Reply To This Comment

wardah,

keterpaksaan... hehehe

NM02 said...Reply To This Comment

sha,

ape yg lawak weh???