Tuesday, July 3, 2018

hai uols!!!!!!

Helloooooo
rindu tak
rindu laaa
plisss!!!!

hei kembali semula setelah berjanji dgn si jah wahida yang bulan 7 aku dan dia kena tepati janji utk update blog memasing. ya allah.. tekial2 aku nak hapdet. yang dia sampai lupa paswed. apooo.. tua simpan skit jah! hahahaha.. 

nk cakap org, aku sendiri lupa dah cara nak letak link blog si jah tu. kemain aku tekan @wahida dgn harapan kuar address blog dia. hahahahaha... dia cakap balik kt aku bodo tu simpan skit. adoi gelak guling² sampai senak tekak. lupa terus yang kena tekan link kt menu atas tu weii! kahkahkah!!!! ko bajet ni IG yang tekan @ terus kuar nama kawan2 kau. hahahahaha.. adoilaaa

tak tau lah esok dan hari seterusnya akan terus semangat nk becerita ke tidak. sebenarnya tak tau nak cerita ape dah ni, nasib baik ade kejadian lawak tu tadi. klakar ke idok??? haaa tepokk!!!!


sebagai pengubat rindu, terimalah wajah terbaru kami tiga beranak. semoga terumat rindu kalian!. haahhahaha... 

haaa tepok!!!!!!!!



jumpa esok... janji!


5 dok ngomen:

wahida said...Reply To This Comment

wahhhhh dah janji tu...mesti ditepati tau!!
aku akan panggil sedara mara sepupu sepapat aku utk baca blog kita jahhhh...hahaha...


ha...tepokkkkkk...

NM03 said...Reply To This Comment

jahhh

kau sorang je komen wei

sedih aku!

hahahah

takpe2... ha tepok!!!!

dear anies said...Reply To This Comment

selamat hari raya... welcome back!

Kakcik Seroja said...Reply To This Comment

Selamat kembali memeriahkan dunia blog... :)

Farhana Jafri said...Reply To This Comment

wahhh bertema hijau syawal ni ye. Selamat kembali ke dunia blog. Singgah sini & follow blog akak