Monday, February 9, 2015

koh samui




belanja gambar laut dan matahari koh samui dulu
badan masih penat lesu
sesok baru aku hidang lebih banyak cerita dan gambar
batuk, selsema menyerang
sakit tekak, kepala tingtong
suara pun serupa ELLA
sebelum aku kibas rambut mcm ella
baik aku undur diri dulu
bai!





22 dok ngomen:

Nurzakiah Hanum said...Reply To This Comment

syoknya

wahida said...Reply To This Comment

belanja la gambo atas katil!


muahahahaha....larikkkkk...

Daddy Ziyyad said...Reply To This Comment

hamboiii...koh samoi..
ko bagi la itinerary kau sekali nok, mana tau aku boleh tiru

Anonymous said...Reply To This Comment

sesok? jowo totoq benau yer mama dak qosar

NM03 said...Reply To This Comment

wahida,

tu sulit. tecemar maruah aku jah. hahahhaha

NM03 said...Reply To This Comment

daddy ziyad,

setiap n3 nnt aku kasik tau harga ok. hahaha

aizamia3 said...Reply To This Comment

Ok.. bagi sembuh dulu then baru belanja cerita Koh Samui tu..

Mia Kassim said...Reply To This Comment

Bukan main ko bebs .. bercuti2an sampai sakit tekak :)

norhidana miswan said...Reply To This Comment

amboih... penangan HM kt koh samui ek

idzwa kamaruddin said...Reply To This Comment

tak sabar nyer nak baca cerita!

sudipVSsenduk said...Reply To This Comment

jalan tak ajak

Chekgu Azrine said...Reply To This Comment

bestnya dapat jejalan belah sana...kemahen mo yek

Kakcik Nur said...Reply To This Comment

Mungkin sebab musim oanas dan kering ni kot.

Mak pun rasa badan lemah semacam dan tekak perit dua macam...

Falsya said...Reply To This Comment

tinginnye lahai nak gie koh samui tp xdpt2 lagik...nak lagik nak lagik..

get well soon okayh..

Kakzakie said...Reply To This Comment

Nasib baik dah balik baru tak sihat.

Fazleyatul Aini said...Reply To This Comment

semoga cepat sihat dan cepat upload ! hiks!!!

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) said...Reply To This Comment

Wah.. baru balik jejalan ye Reena.. tak sabar pulak nak tunggu entri nya tu :)

eMMe said...Reply To This Comment

tak sabar nak baca kisah selanjutnya.. belanja view pulau pun okey...

NM03 said...Reply To This Comment

ye la kak zakie, klu masih di sana, kompem saya memerap dalam bilik je

NM03 said...Reply To This Comment

sudivssenduk,

next time ye kak... nak ke follow kami? hikhikhik

Nooriah Abdullah said...Reply To This Comment

lama kaknoor tak singgah sini, cantik koh samui tu kaknoor belum pernah sampai nk kena ajak darling jugak ni hehehe

Qaseh Vee said...Reply To This Comment

nice gambarnya . tggu citer esok ...