Friday, December 20, 2013

suster ngesot


aku tak tau la ape peel kak icha ni. suker nau betaut kat tapak kaki kalu dtg peel meroyan dia. pantang nampak orang bejalan, mula la dia merangkak pastu terus tangkap kaki betaut. pastu mmg susah dia nak lepaskan. kau bejalan je la heret dia sekali. aku geram betul.. geram kelakar, bukan geram nak marah. kadang benda nak cepat leh jadi lambat. sampai aku nak masuk bilik air pun dia masih nak betaut ngupe gitu. dah betaut mcm tu pastu panggil mummy... mummy... merintih gitu. nakal kan... aku cakap la, kakak buat la mcm ni selalu, nnt kakak jadi antu suster ngesot. ko igt dia nak takut... tak heran punyer melainkan jerit ckp tanah kubur kuat² atau buat muka antu chucky. yg tu kompem dia takut. hahaha

ko tgk siap buat memek muka minta lempang. aku cakap kang mummy angkat kaki kakak tecampak sampai depan umh man. man tu budak nakal ala² tiga suku kat atas umh mak aku. dia takot ngan man tu. dia cakap man tu pakwe cik neng, maid aku... hahaha... lawak la kakak ni. dia penah cakap, cik neng keluar tgk wayang ngan man tak bawak qausar. aku gelak mengekek masa tu. budak ni mmg macam² perangai dia. yang paling tak menahan, dia suker giget perut aku. aku tau la kulit aku tebal. kahkahkah... lagi satukan, lepas makan dia suker cari aku. sebab ape... sebab dia nak lap mulut ngan tangan dia kat baju aku. sabar je la tau. kalu takde aku atau sesape mangsa yang dia rasa boleh tahan sabar ngan perangai dia selain bonda dia, dia akan lap kat langsir. dia tau maktok dia takkan marah punyer. mengada sangat perangai dia kan. 

kalu dia tgk gambar kat dalam hp aku kan, kalu nmpk le gambar aku kat memaner, mesti dia tanyer aku kat mana ni dan jwpn aku kat hotel ke, kuar makan ke, ape² je la.. mesti dia akan cakap tak ajak icha pon sambil mata dia naik ke atas. dia tgk gambar aku kt krabi lagi dia sentap giler sampai menjeling dan buat muka cebek kat aku sebab aku tak ajak dia. hahaha...

yang paling best sekali, time dia ada kat umh maktok, time tu aku baru sampai dan kalu time tu aku pakai baju kaftan,  belarik dia datang kat aku sebab nak masuk dalam baju kaftan aku. dasyat tak!!!! kikiki.... 


22 dok ngomen:

Cik Puan Rara said...Reply To This Comment

wakakakaka,apa saje lah icha! sabo jelah~

:: Mrs.Eady :: said...Reply To This Comment

hahahaa...kelako la icha ni!!

Zura@Iwan said...Reply To This Comment

kelakor ha si icha ni..
geram nk geget jek..hahaha

ZazaMyMoon said...Reply To This Comment

hahaha apa pesen plak tu ;P

Cinta Cinta said...Reply To This Comment

macam2 lah perangai bebudak ni... hehe

wahida said...Reply To This Comment

kahkah icha icha...teringat dia sebut school, kokol!! kahkah...

part lap kat langsir sumpah aku gelak berdekah2 noks...

muahahaha...rindu pulak kat budak bontot tonggek ni...

syawalsimpsons said...Reply To This Comment

macam2 gaya ni..kakakkak

Fiza Rahman said...Reply To This Comment

Macam² lah kakak icha ni ☺☺

Eye_nee said...Reply To This Comment

boleh dia gebang man kuar dgn neng tgk wayang...hahahaha...

adarnadzmie said...Reply To This Comment

anak manja mak sedaranye nih.... hihi...comel jer:)

Nory Zoulkefle said...Reply To This Comment

ahahaha....kelakarrr je..
ni mesti selalu tgk citer suster ngesot ni..hehe

msredcheesecake said...Reply To This Comment

sweet la kak icha... panjat je mak dia tu.. hheee

JunAina said...Reply To This Comment

Ahahaaa...adoii laya betoi icha, tak menahan masuk dlm baju kaftan tu...

Khai♥Rin : anies said...Reply To This Comment

hahahhahah da bsr nnt suruh icha bc entry ni...mesti dia gelak2

Liza Licha said...Reply To This Comment

haha.. boleh lenguh kaki..
stkt ni xd lagi anak sedara yg suka ngesor. hihi

ummiross said...Reply To This Comment

hihihi..kelakar kak icha, seronok layan dia ye..

Mia Kassim said...Reply To This Comment

betul2 suster ngesot ni...hahaha

Dee said...Reply To This Comment

hahaha..lawaklah kak icha ni..mcm2 peel eh..

sudipVSsenduk said...Reply To This Comment

'comel'

Chekgu Azrine said...Reply To This Comment

Icha mmg comel..
Dulu aku dtg ngurut dia gedik2 malu nk naik bouncer dak Aish..haha

wantie said...Reply To This Comment

icha icha.. tak takut terpijak ke? kot dia rasa best kot lepak dalam baju kfatn ko tu.muahahahaha

BUNDA said...Reply To This Comment

hahaha...suster...ciaaan dia...