Friday, June 21, 2013

grrrrrrrrrrrr .....





b e r d e b a r r r
s t r e s s s s s s




terima kasih kepada semua yang wish beday qausar smlm. moga doa dari kalian diperkenankan olehNya. amin...

31 dok ngomen:

Chekgu Azrine said...Reply To This Comment

Sabau...knp weyhh??

duniafana said...Reply To This Comment

nyum2 delicious

Fiza Rahman said...Reply To This Comment

Berdebar & stresss...kenapa? Cer citer sket.

faraherda.razalan said...Reply To This Comment

Suplemen stress ke ni? Heheheh...

Mila Ahmad said...Reply To This Comment

oh indah betul bila dapat menikmati coklat snickers tu...

wahida said...Reply To This Comment

berdebar nak jalankan beday qausar la tu...relax jah...tak yah stress2...InsyaAllah, berjalan lancar hendaknya...

kalau takde hal, aku turun beday anak bujang aku tu...InsyaAllah...

p/s: snickers + root beer...manis tu jahhh oooiiii...

ummiross said...Reply To This Comment

Ummi pun suka snickers,nyum..nyum!!
Moga minuman dan snickers ni dapat meredakan sikit debaran dan stress tu, hehe..

NM02 said...Reply To This Comment

wahida,

aku tak mkn sekali arung la noks. tu pun kak eda yang kasik. pepagi buta kol 10 pg dia dah letak atas kaunter. giler tak... hahaha

coklat dah mkn, air je masih beku kat tepi kaunter. hahaha...

belom terasa nak minum sbb tak sejuk

Khai♥Rin : anies said...Reply To This Comment

berdebar2 nk kasi sy ke snickers tu? ;-)

Masni Syafie said...Reply To This Comment

jgn stress yer...

Lya Colours said...Reply To This Comment

berdebar tunggu apa tu kak

Zura@Iwan said...Reply To This Comment

berdebar knp tu..
berdebar nk mkn snikers ke? hikss

Sue-Rya Qistina said...Reply To This Comment

amboi kak. relax n chill lah. xyah stress2 sgt. hehehehe

ieja amieja said...Reply To This Comment

salam jumaat..
smlm besday qays ye..semoga qays membesar jd ank yg soleh dan sihat..
berdebar nape nih?? adakah qays nak dpt adik??huhuhuu

eMMe said...Reply To This Comment

grrrr.... bile stresss keje, mmg coklat la penawarnye, heeeee....


grrrrr....

norhidana miswan said...Reply To This Comment

diet ke hapa kak ko telan mende alah tu je? tp sedap nyer dua2 tuh

nuyui a.k.a miss YUI said...Reply To This Comment

stress punya psl mkn cmni ea kak..hihi

aizamia3 said...Reply To This Comment

kita minum n makan dulu bagi hilang skit stress tu.. ;)

Eye_nee said...Reply To This Comment

Ini Betul2 stresss ni sis....

Qhaifa Nur said...Reply To This Comment

nak snickers tuh...
berdebar kenapa tuh...

Mia Kassim said...Reply To This Comment

Minum dan makan dulu baru hilang sikit rasa stress tu...

Ibu Lala said...Reply To This Comment

Berdebar....? nape tu??

Dee said...Reply To This Comment

amboi..berdebar mcm nak buat majlis besar-besaran lak..hihihi..

~ yus ~ said...Reply To This Comment

perghhh, mengancam. Orang dalam pantang boleh makan tak ekk?hihi, soalan gatal, pantang2 tu pantang jelah kan....

Oo semalam birthday Qausar ya? Happy belated birthday Qausar.

AdaM Hawa said...Reply To This Comment

nape berdebar..

emy pokden said...Reply To This Comment

22 feveeret aku..

Azian Elias said...Reply To This Comment

uppsss.. jaga2 tuu... maniss..

wantie said...Reply To This Comment

suka benau snickers ni. cloud9 pun suka gak.

sejak ada cyst ni stiop kejap. hehehehe

D Yatie said...Reply To This Comment

Dup dap dup dap. Argghhh! Hihi. Astaghfirullahhala'zim.. :)

Ainim Suju said...Reply To This Comment

asal berdebar kak?

ieda immi said...Reply To This Comment

ape yg debar tuu dik

bikin suspen aje !