Wednesday, November 14, 2012

lawak rabu


kisah 3 pilot yang ditangkap oleh suku kaum kanibal, ketiga² pilot yg takut tersebut memohon agar tidak dibunuh. maka ketua suku kaum itu pun brkata, "kalau kowg sume nk hidup, kowg kena msuk hutan & bawa 10 buah yg sama jenisnya. tapi kowg hanya ada masa 3 jam saja!"

sblm 3 jam, pilot yg pertama pun akhirnya dtg bawa 10 epal.

ketua suku : "ok, kamu dah bawa 10 bj epal. skrg msukkan semua epal tu ke dlm lubang dubur kamu satu persatu. kalau kamu merintih atau bersuara, kamu akan saya potong!" 

dgn penuh perjuangan & ketahanan akhirnya epal pertama dpt di masukkan. tp utk epal yg ke 2 dia xdpt menahan sakit & terus mnjerit. dgn kejam ketua suku td terus memenggal kepala si pilot. maka naiklah pilot td ke syurga.

pilot ke 2 plak dtg bawa 10 bj anggur. dan ketua suku td terus bg arahan yg sama. 1 anggur msuk, 2 anggur, 3 anggur, tp pada saat dia nk masukkan anggur yg ke 10, ketua suku td tiba² memotong kepala pilot ke 2. naik la pilot ke-2 td ke syurga & berjumpa dgn pilot pertama tadi.

pilot2 : wah, kau pn mati jgk?
pilot1 : ye la, aku bwk epal. xtahan sakit! sial tul ketua suku tu, syaratnya susah sgt! habes kau bwk buah apa?
pilot2 : anggur
pilot1 : anggur?? tu kan senang! kecik je, xsakit pon!
pilot2 : mmg betul. sume anggur aku hmpir masuk ke dlm lubang dh..tapi tiba² aku ketawa & habes sume anggur yg aku masukkan td keluar balik…..
pilot1 : bodoh kau! kenape ketawa?
pilot2 : habes, masa aku nk masukkan anggur yg ke 10, aku nmpk pilot ke tiga bawa durian...giler ko..durian tu!!!!

sila bayangkan jika ia benar terjadi!

.
.
.
.
.



qays sayang... besar nnt belajar mkn doyan ye.. jgn ikut jejak dedi, rugi wooo.. hehehehe

25 dok ngomen:

Anum said...Reply To This Comment

layaaaaaaaaaan

:: Mrs.Eady :: said...Reply To This Comment

haaahahaha...layannn!!!

norhidana said...Reply To This Comment

heheheh gelak pg rabu ek....

qays ikut acik ek antu durian heheh

Kakcik Nur said...Reply To This Comment

Jangankan durian, biji durian pun belum tentu boleh lepas. :P

azam said...Reply To This Comment

Hehehe.... Lawak2
Hensemnya

abah khalisha said...Reply To This Comment

hehehe..terbaik..durian tu

Fesyen Janggut Yang Sangat Cool

AYuNG said...Reply To This Comment

perghh....haha =)

AdaM Hawa said...Reply To This Comment

nikmat kan.. makan doyan.. hehehe

Nyue said...Reply To This Comment

nyue singgah follow sini kembali :)

NM02 said...Reply To This Comment

adamhawa,

terlalu nikmat!

kan

kan

kan....

Nur Ezqy said...Reply To This Comment

RM1/pcs strip ujian ovulation OPK (kesuburan)/pregnancy UPT (kehamilan).


blogshop: http://kit-ujian-kehamilan-murah.blogspot.com

sms: 0122429082 (puan nor)
email: lovidoobidoo@gmail.com

mamyharraz said...Reply To This Comment

mmg rugi sapa yg tak makan durian kan mummy hehe ;)

Kesuma Angsana said...Reply To This Comment

ha ha ha, KA x makan doyan ni !

Fauziah Mohamad said...Reply To This Comment

hehehe...durian oh durian....dap sangat!

Kakzakie said...Reply To This Comment

Menakutkan aje durian tu!! Tak terbayang gilanya.

Qays buat auntie geram tengok jejari awak yg gebus:)

Lya Colours said...Reply To This Comment

hahahaa sengal

Daddy Ziyyad said...Reply To This Comment

hahaha..mmg rugi wooooooooo tak pakai duliannn!

mamawaiz said...Reply To This Comment

mmg rugi kalau x layan durian kan kak?

Hanis Azla said...Reply To This Comment

hi..hi.. durian tu he..he.. anak akak ada sorang tak makan durian.. entah ikut sapa entah.. padahal akak dgn en.asben suka sesangat makan durian..

wantie said...Reply To This Comment

hahaha.... bayangkanlah nak masukkan sebiji durian dalam lubang tu. memang seksa wooo...

redza said...Reply To This Comment

sedapnya durian!!!

rATu kEBaYA said...Reply To This Comment

dulu akak pun tak makan doyan.. bila dah mula makan.. susah lak nak benti.. hehehe

Nisah Mat Noh said...Reply To This Comment

salam ukhwah,
dapat bayangkan !!
confirm!! saket wooo
Salam Maal Hijrah . Take Care !! :)

Mia Kassim said...Reply To This Comment

lawak rabu.....hahaha
sapa2 yang tidak makan durian memang tersangatlah rugi......

aizamia3 said...Reply To This Comment

ok, ai tak suka durian..

psstt: anak kita sebaya.. dak Nuha hujung bulan ni genap 7 bulan..