Tuesday, October 2, 2012

tidak ada kena mengena




 omsej crispy = omelet + sosej + aym goreng crispy
mesra bersama sos cili + thousand island = yummy!

 si dia = kapit kasih sayang bersama gardenia

 ??? (^_~) 
lawatan sambil lepak aje

 dahaga bukan sebab bersenam tetapi kering tekak hasil bergosip sakan
haishhh... tak baik kan...

oh my guccciiaaa!!!!!
ahakssss


.
.
.
.
.



semua gambarajah di atas tidak ada kena mengena antara satu sama lain
bosan menunggu ptg! huh . . .

23 dok ngomen:

Nens Collection said...Reply To This Comment

SUKER2!..HEHE

Sue-Rya Qistina said...Reply To This Comment

pegi gym antara aktiviti yg menarik tu!
lama dah x g gym ni. huhuhuhu
exercise kt rumah sajork. :D

:: Mrs.Eady :: said...Reply To This Comment

nak yg last tu 1!

Lya Colours said...Reply To This Comment

oit nampak sangat menyelerakan tu !

shida said...Reply To This Comment

hehhee.. lama tak masuk belog ini.. :-)

mak encik | SZ said...Reply To This Comment

yg pertama tu nampak menyelerakannnnn... mek jah buat sendiri ke?

norhidana said...Reply To This Comment

tp yg paling kene mengena gambar pertama ngn kedua, sgt mengena ngn tekak aku nih kak

mamasuri said...Reply To This Comment

ko dah mulakan entry makanan ko ye ...abis diet aku..ni aku dah nampak sosej2 dlm peti sejuk aku menari2 memanggil aku utk mengoreng ni..huhuhu

Cikgu Ma said...Reply To This Comment

sedapnyerr......jom tgk menu saya hari ni nmapk sedap tak? hehehe

wahida said...Reply To This Comment

setakat pegi gym tak bersenam tak yah la nok...setakat pegi gym bergosip tak yah la nok..setakat gi gym cuma amek2 gambar tak yah la nok...

esok aku tau ko persiapkan diri pegi gym join aku n the geng..

faham?????????

fiza said...Reply To This Comment

Gambar yg 1st tu buat ku terliur lah.

Zura@Iwan said...Reply To This Comment

mknan diet tu....tp tgk lapar la plak..

aimaniman said...Reply To This Comment

dofollow sini..

kenapa bila bosan tengok gambar makanan... kalau akak tengok muka anak lagi legaa...

Dee said...Reply To This Comment

wei..gi gym bersenamlah wei..hahaha..

makan byk2..pastu workout..leh slim balik..rajin2 kan diri tau..

lieyalatif said...Reply To This Comment

Walo pun xde kene mengena tp aku suke je sbb ade pic makanan hahahahahaah.... Ye la ko....ntah2 pulun gym nie heheheeheh.....

Beb, letak le pic anak bujang hensem ko byk2. ...aku suke gile tgk tau...kecik2 dah ade tunjuk muke hensem.....auwwww!!!!!

norh said...Reply To This Comment

blog sendiri..whatever la kan..he he

NM02 said...Reply To This Comment

@mak encik | SZ

haah, buat sendiri semua tu. hehehe

NM02 said...Reply To This Comment

@wahida

kau tunggu, hari ni aku akan lari tanpa henti...

NM02 said...Reply To This Comment

@aimaniman

tengkiu, jap lg sy skodeng kamu ye...

NM02 said...Reply To This Comment

@Dee

ok kak dee. lepas ni aku akan lari tanpa henti selama sejam. hahaha... biar wahida tegamam tgk kehebatan kawan dia ni.. muahahaha

NM02 said...Reply To This Comment

@norh

yezzaaaa!!!

mamawaiz said...Reply To This Comment

janji updated kak..

dwaty said...Reply To This Comment

nak omsej crispy.... sedapnya.... nak sikit...