Tuesday, November 22, 2011

belimbing kembar

uolss penah tgk belimbing kembar? selalu yg senang nampak pisang je kan. ha... meh nak share ngan uolss.. kebetulan saya terjumpa belimbing kembar ahad lepas.

selalunya belimbing ada 5 jalur membentuk bintang kan. tapi yang ini ada 6.. perasan tak?

selalunya belimbing punya rupa mcm ni kan

tapi yg ni melekat takde lekuk kat tengah tu. mmm... ni la belimbing kembar namanya. hehehe


46 dok ngomen:

ajumohit said...Reply To This Comment

owhh mcm ni rupanya belimbing kembar..

e k i n ♥ y u s r i said...Reply To This Comment

wah...

miloais said...Reply To This Comment

ye ke nokkkk???
iols tak penah jumpa lagi belimbimg kembar ni....
sokmo pisang ade lah... and terung

miloais said...Reply To This Comment

ye ke nokkkk???
iols tak penah jumpa lagi belimbimg kembar ni....
sokmo pisang ade lah... and terung

miloais said...Reply To This Comment

ye ke nokkkk???
iols tak penah jumpa lagi belimbimg kembar ni....
sokmo pisang ade lah... and terung

che mid said...Reply To This Comment

kembar siap kut..

wida said...Reply To This Comment

yelah..jarang jumpa belimbing kembar cam ni.

ejaMaria said...Reply To This Comment

errr... kembar ke? tak kot... terlebih bengkak je alur dia tu... ;p

Daddy Ziyyad said...Reply To This Comment

laaaaaa..itu ke namanya kembar? ~ekekekkee..saya panggil: Belimbing OKU. :)

:: Mrs.Eady :: said...Reply To This Comment

haa..bakal dpt kembar ni nok!! amin amin amin....aku doakan tau :)

NM02 said...Reply To This Comment

daddy z,

aiyak... sentap nak makan belimbing tu kalu namanya OKU. hehehe

Anum said...Reply To This Comment

hehehe anum pernah jumpa sis..

Zana Adieyza said...Reply To This Comment

pisang kembar selalu jumpa.. belimbing belum lagi.. tp now dh jumpa, jumpa dlm blog akk..

norhidana said...Reply To This Comment

tak penah jmpa tp selalu jmpa pisang je.... heheheh

azam said...Reply To This Comment

biasa je nih.....
saya pernah jumpa 9 sisi pun ada.....ini baru 6

Aku said...Reply To This Comment

aku syak ada UFO dah pernah datang buat eksperimen saintifik kat pokok belimbing tu... itu yang cacat buahnya...

[PCL] said...Reply To This Comment

wah..suka kembar2 nih, pcl kalau boleh nak makan yg kembar2 je...emm!

Fara said...Reply To This Comment

X sempat nak belek, dah kena ngap dulu! Hiks~

NM02 said...Reply To This Comment

ayahsu,

perggghhhh... lagi hebat...

Musang said...Reply To This Comment

lamanya xmakan belimbing

qemaishak said...Reply To This Comment

makan belimbing tak pernah bilang star & tgk lekuk tu hihi..cicah colek pedas2 sedap nih

shida said...Reply To This Comment

setuju... belimbing cacat.. nak sebut OKU tak bleh sbb tu bukan org... tukar ke BKU= Buah kurang upaya..:-)

fieda said...Reply To This Comment

ooo..terlebih satu jalur..mcm terlebih jari la kiranya ni...

eLL said...Reply To This Comment

belimbing buluh ke namanya nih?
sape makan belimbing kembar nanti dapat anak kembar

wahida said...Reply To This Comment

yeyyyyyy!! mek jah bakal dpt anak kembar....

adarnadzmie said...Reply To This Comment

ya la bentuk pun lain sket...

wan nurul hezrina said...Reply To This Comment

so rasa belimbing kembarnie sama tak ngan yang tak kembar?huhu

Bui Junaidi said...Reply To This Comment

kalau makan mesti dpt anak kembar ni..amin..amin

Teratak Hami said...Reply To This Comment

Apasal akak tak dapat nak tgk full gambar belimbing kembar tu? huk, huk ..

cheqna said...Reply To This Comment

cheqna sokmo mikir
kekgi2 pah kahwin ada rezeki nok sangat beranak kembar kak weh..

Pepel BoNda AmaNi said...Reply To This Comment

dulu2 selalu percaya klu tok cakap..makan makanan kembar..sat g dapat anak kembar..kekekekkeke

nurbeena said...Reply To This Comment

HI, slm perkenalan.
BIasa tak teliti lak rupa paras belimbing tu.
Cam tu rupanay belimbing kembar

jedi said...Reply To This Comment

air belimbing sedap

Queen said...Reply To This Comment

oo..camtu rupanya belimbing kembar..selalu tak perati pun...potong2 ngap..heee

eB ezrin said...Reply To This Comment

kalo mkn dpt twins x? me nk leh? :)

aiwana said...Reply To This Comment

akak bakal mendapat anak kembar x? lau saya sempat g x makan? :-D

Rai said...Reply To This Comment

kalau makan dapat anak kembar eh.. hehehe...

Tentang Kita said...Reply To This Comment

buah pun de kembar ek....

Cho Zila said...Reply To This Comment

ooo tak perasanpun kalau jumpa.. memang tak alert langsung belimbing 5 ker 6....

nurbeena said...Reply To This Comment

i follow..mekasih dh sudi bertandang

Qhaifa Nur said...Reply To This Comment

elok makan ni orang kata bole dapat anak kembar, ye ke......

fiza said...Reply To This Comment

Gitu rupanya. Dah lama tak mkn buah belimbing.

Jom baca:

Tutorial nak masukkan Link dan Backlink dalam komen

Bawal Goreng Panas @ Cyberjaya Sports Arena

Wordless Picture yang membuatkan Air Mataku Bergenang

Mama Gee said...Reply To This Comment

dulu2 kan..berebut nk makan buah2 yg kembar ni..pisang, belimbing, rambutan...sbb kunun2 nk dpt anak kembar...heheheeh

Cik Bambam said...Reply To This Comment

ohhh..kalau kembar dia ada 6 alur tuh ker??? ingat normal jek selagi bentuk dia cantik!hehehe

KhaiRin said...Reply To This Comment

ni kira kembar siam jg ke?

aizamia3 said...Reply To This Comment

kali pertama tengok.. biasa alurnya 5 je..