Wednesday, May 11, 2011

huhu haha

Hadoiiii.. Letih dh mnggu lama kt bengkel ni. Naik jemu dh aku dok godek samsung ni tk jgk siap lg evo hubby ai tu. Start dok dlm bengkel ni, ai kunyah asam. Pastu pegi petronas yg ada sblh bengkel ni, ai beli mineral water botol kecik. Sejam pastu ai bli kacang, kejap tu pegi lg bli eskim. Stgah jam pastu bli nips dan pegi lg bli mineral botol besar. Kejap lg klu tk siap mmg aku betapa trus dlm petronas tu. Muka dh mcm org keje wat bangunan, melekit badan jgn ckplh. Ni terpandang plak g'ra salon, ada plak rawatan facial.. Ada yg singgah kat situ kang...

hubby tgk je ai dok mengunyah dr tadi. Ai tya nk tak, dia geleng kepala. Susah hati ke wallet akan nipis jap lg? Ala.. Relek la broooo...

17 dok ngomen:

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...Reply To This Comment

tengah bulan poket nipis

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said...Reply To This Comment

bukan susah hati pasai keta dia susah hati tngk ko dok ulang alik g petronas tu kot....hehehehehhe...

sha a.s said...Reply To This Comment

ahahaha....sabar jela awak....

~ yus ~ said...Reply To This Comment

muahahaha..sabar ye niezza...

Cik Pah said...Reply To This Comment

boleh abis rm50 camtuh kalau dok saje menunggu kete nih kan.. beli jajan belaka

b a m b a m ' s said...Reply To This Comment

rasa janggal lak msk belog akak ari nie..



sebab xde gambar..heheheh

nieda said...Reply To This Comment

susah hati tu...

ejaMaria said...Reply To This Comment

aku susah hati gak ni... susah hati sbb takde gambar makanan kat sni... hahahahaaa

Softtouch [Hanim] said...Reply To This Comment

sabar jelah..dah pakai kete mmg mcm tu..kalu kete yg soping mmg mngalahkan kita yg p soping tau..

Ina said...Reply To This Comment

boring kan..tunggu baiki keta ni..sabor ajelah..

Mrs Nazar said...Reply To This Comment

hahaha... dah tu dlm petronas tu ada ekon..mana tak berulang nyer.. hihi... cuaca kan panas sekarang nih

mau satu petronas akak angkut nanti tuhhh..

ratusiput said...Reply To This Comment

ehehe..better g wat facial kot...leh baring2 relek2...

So Shy Lady said...Reply To This Comment

bselera tul baca heheh...rasa nak mngunyah jugak nih hihii

eB ezrin said...Reply To This Comment

ha ha ha... nipis eh? x tgk kaminyer lagi... ;p

ZSqueenbee said...Reply To This Comment

cute la akak ni..magine la muke dia mengunyah xhenti²..orglain sibuk ngn kete dia sibuk mengunyah jew..payah nk jge kete ni lgi² kalo both kete kne sevis..kopak²..

♥MiZz-siHa♥ said...Reply To This Comment

mak oi..teringin nak p mkn nie..tp,tgh bln poket nipis hehehe

zati embong said...Reply To This Comment

hahaha kak lawaklah.

xpe kak,pasni kalau temah en hubby pergi bengkel lagi,kak terus prepare bnyak2 makanan,pakat kelah je dgn en hubby sebelah bengkel 2.hihi