Thursday, July 7, 2011

drama queen

aper? nak interview saya? oh... saya MOK, mak ok jek...

nak tya gosip saya dengan FA? alamak... mcm kelakar je plak

hahahahaha.... ini kalu mummy saya tau,
ada org skandalkan saya ngan FA mau dia muntah darah
tak pun giler meroyan

betul.... saya takde ape² kaitan dgn FA... jgn buat saya cuak...
saya kan retis baru... 

huhahuhahuha... saya suker hidung original saya ni, walaupun kembang setaman,
asalkan saya cute, comei lotey

oh... saya tak pernah buat bibir.. bibir saya pun asli,
memang tebelah tengah

tapi saya tak tahulah... kenapa gigi saya masih tak tumbuh² lagi..
rasa mcm malu plak nak gelak besar

tapi apakan daya... saya ikut jejak langkah mummy saya, kalu gelak harus nampak gusi...
kekadang mummy panggil saya mak enon, saya pun tak paham...



44 dok ngomen:

wardah said...Reply To This Comment

kalau macam ni punya comel jgn kata gosip dgn FA, dgn ramai lagi pun boleh ni..haiyakk cium syikit pipi mungil dia!

Huda said...Reply To This Comment

hehehe..sgt comel :)

eB ezrin said...Reply To This Comment

gerammm nyer... grrrrrrrrrrrr... nak gomoi2... ;p

ratusiput said...Reply To This Comment

pinjam bibir terbelah tu ble... :)

:: Mrs.Eady :: said...Reply To This Comment

KKEEKE..TOMEY! :)

kakcik said...Reply To This Comment

Memang comel la bambam ni. :)

Misz Nuriz said...Reply To This Comment

sapa FA tu??hehe

wahida said...Reply To This Comment

Fahrin Ahmad??? low classsss!!! hahaha!!!

ejaMaria said...Reply To This Comment

kecik-kecik dah pandai gosip?... bambam nih... geget karang... ;p

AI said...Reply To This Comment

- ala ala ala bambam cayanggg...

Mama Gee said...Reply To This Comment

alahhhh sukenyaaa diaaa....hehee

bujal X said...Reply To This Comment

gigi mana? keh keh~~

♥MiZz-siHa♥ said...Reply To This Comment

bibir belah..seksi u..

Kakzakie said...Reply To This Comment

Kalau lamabt tumbuh gigi, dia akan cepat jalan. Betul tak sayang...

chichi said...Reply To This Comment

hahahaha..pandai kau buat skrip kak ina...

ieda said...Reply To This Comment

ahahahhahah jahat lah mummy nie .. eiiiii cute tul ! ngeeeeeeeeeeeee :))

NM02 said...Reply To This Comment

chichi,

aku patutnya pengarah drama.. hahaha

ikatankasihku said...Reply To This Comment

mak enon trendy, yo yo yo..pakai spec tak menahan.....

rATu kEBaYA said...Reply To This Comment

comei...

norhidana said...Reply To This Comment

heheheh... akak nih pandai je...
comei ngn takde gigi tuh

LYAfrina said...Reply To This Comment

OLOLOLO...COMELNYER...GERAM TGK BABY SENYUM :-)

Eye_nee said...Reply To This Comment

bambam sicomey....gelak akk tgk gamba dia yg last tu...

b a m b a m ' s said...Reply To This Comment

comeinyaaa bambammmmm!!hehehe.. terasa spt memuji diri sendiri pulak! wakakakkakaka...

anak buah kita 9 bulan dah ada 6 btg gigi kak.. tp merangkak pon x boleh3 lagi..huhuhu

NM02 said...Reply To This Comment

bambam,

selalu mcm tu la dek.. kalu cepat tumbuh gigi, merangkak atau bejalannya lambat.

mcm bambam, dah hampir nak bejalan, merangkak laju mcm lipan.. tapi gigi pulak nan hado..

aDieyZa said...Reply To This Comment

mak enon yg comel, nape buat auntie zana geram setiap kali tgk gmbr2 kamu?? sgt comel ok!!! auntie zana rasa nak geget jer.. part dialog bibir tu mmg kelakar..

fiza said...Reply To This Comment

Ekekekeke...mok sgt tomeiiiii hokey even blom tumbuh gigi. Tergelak² untie nengok gambar² mok nih. Meh nak geget pipi sket ☺☺

@xiM said...Reply To This Comment

omeiiiii ngatttttt..gerammmm!!!

Zue AnnaLeeya said...Reply To This Comment

comeiiii.... sengih2 tuh... hehehe...

dah polow lama dah... tp jrg2 sggah sini... hehehehe....
pasnih selalula sggah erk...

fazilzura said...Reply To This Comment

wahhh cute nye diaaa

HonEyBuNNy said...Reply To This Comment

hehe...

senyum rupanya...besar nanti suka sneyum dekat org yer anak mummy neh...;-)

kak..if rajin join g.a ila eh..heheh

sha a.s said...Reply To This Comment

ape lg yg kite blh ckpkan selain.................................



















budak ni mmg comel.

alinac lover said...Reply To This Comment

comel

Huda said...Reply To This Comment

nanti chek kat blog ni, huda beli kat sini je

http://mycraftcollection.blogspot.com/

Aleyn said...Reply To This Comment

Cuty pie...

ana said...Reply To This Comment

alalala...comeinya.

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said...Reply To This Comment

kiut mcm mummy juga....

munna said...Reply To This Comment

alololo...comelnya.....

ajumohit said...Reply To This Comment

Takpela bambam, mak enon pon glemer apa, hehe...comey geram!!!!

ZSqueenbee said...Reply To This Comment

hello drama queen..im queenbee..hihi..kita sme2 chomel..opzzzz....

meh cni mommy pia mahu geget..

atty's said...Reply To This Comment

geram betul lah ngn budak ni..cute banget

~@mOi ~~ said...Reply To This Comment

COMELNYA!!!!!!!!!!!!! eeee... geram!

misya said...Reply To This Comment

alolo bambam tomey ar

Mommy Fara said...Reply To This Comment

aduh! geram betul tgk si kecik nie! adehh! kemain spek die...retis benor!

Mutalib attholib said...Reply To This Comment

Comelnyaaaa.... :)))